< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » twijfel voor tweede

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/01/2008 @ 14:28
Ike

Online Status Bekijk profiel
Hallo iedereen

Ik heb een prachtdochter van 8 maand, die het super doet! Nu zit ik een beetje met een dilemma: ik ben een beetje bang om aan een tweede te beginnen... wie heeft al twee kindjes? Wat zijn de voordelen om ze kort op elkaar te krijgen? Wie zijn relatie lijdt er niet onder (daar ben ik vooral bang voor..) pfff, vind het zo moeilijk. Ik ben zelf nog maar 27 maar mijn man is er 40 en ik ben bang dat hij er binnen enkele jaren helemaal geen meer zal willen...ik ben er zeker van dat hij het nu wel erg leuk zou vinden om er nog eentje bij te krijgen...
Maakt het echt zoveel verschil uit? Ik denk dat de pamperperiode er dan ineens op 3 jaar tijd op zit, en als we nog lang wachten dan zitten we er weeral in binnen enkele jaren...

wie overtuigt me? hihi

groetjes
Ike

Link naar deze reactie
20/01/2008 @ 12:17
Karen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hee ike!

Ik denk persoonlijk dat het PERFECTE, JUISTE, MEEST IDEALE moment niet bestaat. Immers er is ALTIJD wel iets te bedenken waarom je het juist wel of juist niet moet doen! Er zijn ALTIJD voor en nadelen te verzinnen.

Persoonlijk denk ik dat je naar je gevoel moet luisteren, dat stemmetje diep in jezelf. Het is eng om voor een tweede te gaan, net zo eng als voor de eerste ... het is weer dezelfde diepte waar je inspringt .. met nieuwe en andere hindernissen op je pad. Tja, daar moet je voor gaan als je er zelf zin in hebt.

Maar het ideale moment heeft niemand nog vast kunnen stellen

Dus: gewoon doen als je er zin in hebt!

Liefs,
Karen

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 12:42
W!zzy'82

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wij twijfelen ook enorm voor een 2de schatje.
Ik kan me niet voorstellen dat je dat 2de even graag ziet, al zal het wel zo zijn.
Ook heb ik schrik dat je van 1 kind naar 2 de grootste aanpassing meemaakt. Als ik nu naar mijn zoon zie, is hij de grootste zorg voorbij en nu weer een ander kindje bij lijkt me zo ver weg. Nu genieten we terug door makkelijker weg te gaan enz.
Deze zomer gaan we dan ook terug op reis.
Ik geraak er niet uit of er al dan niet een 2de komt of niet.
Misschien als hij bijna naar school gaat, dus dat is in 2009 we zien wel.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]