[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/01/2008 @ 20:03 nathalie ![]() | hallo, Ik vind dat helemaal geen stomme vraag, ik zou ook niet weten wat te doen dan! ![]() groetjes. |
| 16/01/2008 @ 20:23 kim ![]() | Hoi, Ik heb de verloskundigen praktijk gebeld en gezegd dat ik zwanger was. Toen kreeg ik in de 10de week een afspraak voor een intake en een echo. Groetjes Kim |
| 17/01/2008 @ 12:21 jvd ![]() | eeey bedankt voor jullie reacties!!! nou weet ik in ieder gevAL wat ik moet doen als ik zo ver ben haha |
| 20/01/2008 @ 14:45 sunshine | Ik moest normaal gezien mijn regels de 14de krijgen maar ze zijn er nog steeds, heb nu last van super gevoelige borsten ze staan precies op springen. moest normaal afgelopen vrijdag naar gyneacoloog maar die moest weg voor een bevalling, dus dan heb ik voor deze maandag een afspraak gemaakt bij de dokter voor een bloedname. hopelijk ben ik zwanger?!! ben vorig jaar gestopt met de pil in juni dus het word eens tijd e! |
| 22/01/2008 @ 10:50 jvd ![]() | eey sunshine!! word wel eens tijd dan ja haha laat je even weten als het zo ver is?? gr. |
| 25/01/2008 @ 12:43 | hallo Siena Ik kom uit Soest, heb je een reden dat je naar de gyn. moet, anders kun je gewoon naar een verloskundige gaan. Als je wil, weet ik er wel 1 staat goed bekend in Soest en heeft ook mijn bevalling gedaan (het is wel een man) |
| 28/01/2008 @ 12:47 teunie ![]() | hallo siena naar een gyn. ga je bij mijn weten alleen als daar een medische reden voor is. Naar de huisarts hoef je niet eens,die doet de zelfde test daar als jij thuis. je kan gewoon de vk bellen en zeggen dat je zwanger, hij vraagt dan wanneer je denkt uitgerekend te zijn en dan maak je een afspraak voor ongeveer 8 wk zwangerschap. Dat is een voorlichtings gesprek, ze nemen je bloedruk en soms word je gewogen, je krijgt dan ook informatie over screening (onderzoeken via echo) en ze gaan je geschiedenis na of daar dingen voor komen. wat je wel en niet mag enz. mijn vk heet Ro leijs en doet het samen met zijn vrouw.dit is hun site. http://www.verloskundigen-ereprijs.nl Ik hoop dat je er wat aan heb. |
| 28/01/2008 @ 13:07 Siena2 ![]() | @ teunie, bedankt voor je duidelijke uitleg, snap het weer nu! haha ![]() |
[Reageer]

als je zwanger bent. wat dan??