[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/01/2008 @ 16:29 rissie | Heej hallo allemaal Ik vraag me af. Ik voel me sinds donderdag zo misselijk buikpijn beetje duizelig en moe kan ik nu zwangerschapsverschijnselen hebben of is dit een griepje aangezien mijn eisprong eigenlijk pas gisteren moet zijn geweest misschien dit keer eerder ben benieuwd zou het zo graag willen. |
| 20/01/2008 @ 00:43 rissie | bedankt voor je reactie Zijn er misschien mensen die hier ervaring mee gehad hebben. Ze zeggen toch wel is dat sommigen vanaf dag 1 ( 2 weken) voelen dat ze zwanger zijn. Voelde jullie dan ook dit Bedankt liefs |
| 20/01/2008 @ 20:19 rissie | bedankt vind het zo spannend elke maand weer liefs |
| 29/01/2008 @ 18:33 rissie | heej hallo leuk dat je weer reageer en aan mij denkt owh echt spannend ik denk dat ik donderdag ga testen is nog wel een dag te vroeg maar toch heb dan al 2 weken soort van verschijnselen dus dan zal mijn eisprong wel eerder zijn geweest. mijn borsten doen echt heel erg pijn en heb elke keer steken onderin mn zij links en rechts hoofdpijn en moe owhh zo spannend |
| 29/01/2008 @ 18:34 rissie | heb ook wel id witte afscheiding maarja spannend |
| 31/01/2008 @ 19:54 daniëlle ![]() | Hey, Heb je vandaag al durven testen of toch maar wachten tot je overtijd gaat? xx |
| 31/01/2008 @ 20:21 rissie | heb gisterenavond geprobeerd maar na ong 15 min pas een heel licht roze streepje dus ja nog even afwachten test zaterdga weer groetjes |
| 02/02/2008 @ 15:29 daniëlle ![]() | Proficiat! Of je nou zwangerschapsverschijnselen kunt hebben tijdens de eisprong valt te betwijfelen, maar je hebt wel een goede intuïtie! Geniet er maar van! xx |
[Reageer]

zwangerschapsversijnselen rond eisprong