< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » Ikke en Named van op zappy ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
Ikke en Named van op zappy ?
18/08/2008 @ 13:46
Veke

F-ke,

Wat een leuk bericht om te lezen. Fijn dat jullie er ook voor gaan!!!
Hier gaat het zijn gangetje. De medicatie lijkt zijn werk te doen en merken dus wel al duidelijk beterschap.
N is terug de vrolijke en goedgezinde baby. Geen huilbuien meer tijdens en na het eten en laten we hopen dat het zo blijft.

Kreeftje,

Ik denk al de hele dag aan je. Ik hoop dat het wat meegevallen is die eerste dag.

Named, Ik ben ongeduldig nieuws van je te krijgen....

S, hoe gaat het met jou? Niet te ziek. Vorig jaar rond deze periode lag ik nu in het ziekenhuis omwille van niets meer binnenhouden. Nu zit ik hier mijn laatste weken thuis al met onze lieve N. De tijd vliegt....

Ikke, hoe gaat het met jou?

Groetjes
Veke
Groetjes
Véke
Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 21:53
kreeftje

ho ik heb de traanetjes dikwijls voelen opkomen vooral toen mijn zoontje aan de telefoon zei dat ik terug naar huismoest komen;
ik vond het niet leuk en ik zou graag de tijd terugdraaien maar dat kan niet.
F-ke wat goed nieuws !!! Joepie , weer eentje over de streep !
en named ligt nu zeker tegenieten ;;;
veke geniet nog hoor want het gaat snel .;;
ikke ..; hoe gaat het met jou ?,,,
en alle anderen ... ik zou graag nooit meer gaan werken !!!(of toch tot mijn kindjes allemaal groot genoeg zijn (lees 15 j haha)
bedankt voor jllie steun heb het echt moeilijk..;maar dan ...ik prijsmezelf gelukkid dat ik wtee kinjes heb en ikke ... ik begrijp dat jij nog veel ongelukkiger bent dus ik hoop snel iets van jou te lezen !
Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 09:09
f-ke

Bedankt Veke en Kreeftje.

Gisteren heeft hij het nog eens herhaald tegen de buren dat hij zo snel mogelijk een tweede wil. Een groot verschil tegen vroeger want nu mag blijkbaar iedereen het weten. Ik ga nog een twee maanden wachten. (Ik moet hier op het werk een beetje zien wat uitkomt want er lopen al twee zwangeren rond hier en anders zijn we met te weinig volk), maar vanaf november gaan we ervoor.

Ik kan bijna niet meer wachten tot het zover is.

Kreeftje, ik kan goed geloven dat je niet meer wil gaan. Ik werk nu nog tot half september 4/5de en daarna terug full time. Ik zie dat ook niet echt zitten, maar momenteel komen de centjes nog van pas.

Groetjes,

F-ke
Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 16:49
Named

He meisjes, hier spreekt een moeder van twee zonen!!
Op de uitgerekende datum, 14 augustus, is na een bevalling van maar 2 uur onze tweede zoon geboren. Jonah is zijn naam en het is een heerlijk ventje. Hij is thuis geboren en alles gaat zo supergoed, ik geniet met volle teugen en ben onwijs gelukkig!!!!
Ook mijn vriend vindt het allemaal leuk en is positief en blij en onze oudste ook. Behalve als de baby huilt (wat hij echt nog maar een keer of 3 gedaan heeft....), dan houdt hij zijn handen voor zijn oren want dat vindt hij maar lawaai.

Voor zoon is het wel heftig want vorige week is hij ook voor het eerst naar school gegaan maar hij doet het heel goed, ik ben erg trots op hem.

Liefst en tot later,
Named
Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 21:36
Veke

Named,

Een hele dikke proficiat!!! Super!!!
Geniet ervan want de tijd vliegt...
Ik moet binnen twee weken terug aan het werk... Alweer een einde aan een zo leuke periode. Jij staat gelukkig nog aan het begin en ik zou er alles voor doen om met onze kleine N nog eens zoveel maanden thuis te zijn...

Kreeftje,
Ook ik zou zo graag stoppen en gewoon thuis blijven met de kindjes... Hoop nog altijd dat ik tegen dit en twee weken de lotto win of een win for live, maar ik denk dat ik in september gewoon 's morgens de auto zal moeten starten, mijn kleine man moet achter laten bij de OM, mijn dochtertje aan de schoolpoort en 'fris en monter' mijn kantoor binnenwandel.

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 22:29
kreeftje

named ! gefeliciteerd . ook een tweede jongen ! en wat een mooie naam. ik ben zo blij voor je! geniet ervan zoals Veke zegt ...het gaat zo snel. ik weet niet hoe lang jij zal thuisblijven maar mijn 6,5 maanden zijn veel te snel omgevlogen. nu twee dagen terug aan het werk. ja veke , ik hoop ook om de lotto te winnen ...
maar goed ...hoop doet leven.
named, blijven kmen hoor, wil nog wat details over de bevalling etc maar blijkbaar is alles goed verlopen. en je oudste zoontje ? blij?
M is hier na 6,5 mand nog steeds even gek op zijn broertje. het is zo fantastisch om hen samen te zien. en twee jongens is leuk hoor. voor jullie was het nog een verrassing.
F-ke, ben ook blij voor jou. jij staat nog meer aan het begin vaalles ..het ontdekken dat je zwanger bent, etcetc ...maar goed ... ik geniet ook van elk moment samen met mijn twee zoontjes.
veke hier krijgt L ook nog steeds zantac en gaviscon. hij is nu sinds 10 dagen met groentepap begonnen en voor de rest krijgt hij nog bv. als ik thuis ben "life" , anders uit flesje. momenteel is hij nog thuis omdat de om vanaf volgende week 4 weken met verlof is. M gaat nog overmorgen de laatste keer, is dan een week thuis en zal dan ook voor de eerste keer naar school gaan op 1 september. ik ben benieuwd. weer een grote stap. ben blij dat ik nog een bay heb, anders zou ik het er nog moeilijker mee heb. oh ik ben een echte emo persoon hoor.
Ikke ... waar ben je ..ik denk echt veel aan jou ... je zult denken dat jij alleen overblijft . weet niet wat je te zeggen. nog steeds geen vooruitgang ? misschien moet je maar eens eenglaasje e veel drinken met je man en hem dan wat verleiden ... jullie zij met twee om al dan niet op te passen ...
ik blijf duimen voor jou hoor!!!
maar named ... hoe voel jij je nu ?
ik herinner mer dat we alledrie hadden gezegd niet zo emotioneel te zijn bij de geboorte van nummer 1 ...ik was dat wel bij nummer 2 , toen waren de tranen daar hoor ..ik was zoooooo blij. natuurlijk ook bij nummer 1 , maar die tweede was een geschenk he ...
hoop jullie gauw allemaal te lezen !!!
en veke ... geniet nog van je laatste weken !!!
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 16:52
F-ke

Online Status
He Named. Proficiat. Ik ben blij te horen dat ook je man heel gelukkig is. Laat snel weten hoe het allemaal verlopen is.

Kreeftje; jij bent terug een halve week bezig. Het kan snel gaan he. Hopelijk valt het al een beetje beter mee.

Ik ben in gedachten al volop bezig met een tweede kindje. Ik hoop nu echt dat hij niet meer van gedachten verandert. Dat zou ik niet meer aankunnen.

Sorry voor het korte berichtje maar ik heb geen tijd meer om meer te schrijven.

Groetjes en tot hoors.

F-ke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]