[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/01/2008 @ 12:01 Ikketje | Meliane & zwanger worden.. Hallo In maart-april gaan "we" stoppen met de pil. Het hangt natuurlijk van mens tot mens af hoe snel je zwanger word.. Maar zijn er mensen die de pil Meliane namen, en me kunnen vertellen hoe snel ze zwanger waren na het stoppen?? Lieve groetjes, Ikketje xx |
| 20/01/2008 @ 14:47 Ikketje | Oh meid, dikke proficiat!! van de 1e keer is altijd leuk hé! We zijn in april een half jaar gestopt geweest. (was niks) en door omstandigheden terug begonnen. Nu dus in maart-april terug, hopelijk dus sneller prijs! |
| 21/01/2008 @ 18:48 Melissa ![]() | Ik nam ook Meliane, ben gestopt en na 28 dagen.. resultaat zie je aan mijn banner ![]() Ik hoop dat het bij jullie ook zo vlug raak is! |
| 22/01/2008 @ 13:16 Ann ![]() | Hallo, Ik nam ook Meliane en bij ons was het ook van de eerste keer erna raak. Ging sneller dan verwacht. Veel succes. http://ncban.9maand.com/89041 |
25/01/2008 @ 18:32 ![]() | meliane hallo Ik meliane ook genomen en ik was ook snel zwanger gestopt in september en zwanger in december liefs xxx |
[Reageer]

Meliane & zwanger worden..

Nu ben ik volgens mijn bloedtest rond de 6 weken. Op 31 januari moet ik naar de gyn voor onze eerste echo. Hopelijk is alles natuurlijk goed, want heb de afgelopen dagen met zware griep te kampen gehad.
Ik voel me niet echt slecht maar heb alleen wat last van pijnlijke borsten 's avonds. 

.