< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?
09/05/2008 @ 07:26
ratje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Als ik wist dat ik die vrouw niet kende en niemand anders van de familie kende haar ook niet, dan zou ik waarschijnlijk ook gezwegen hebben, maar 't was de bediende van de bank. Geloof me, ze durfde niet meer opkijken toen ik zo hard nee schudde.

Vanmorgen wakker geworden met zeurende buikpijn zoals ik elke maand heb in de tweede helft van mijn cyclus.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:03
jokske

Online Status Bekijk profiel
das echt vervelend é, das nu maar 1 verhaal maar ik kom dat regelmatig tegen!
ik heb dan ook een ferme buik en maag...

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:09
ratje

't was eigenlijk ook al de tweede keer. Mijn schoonbroer had het ook al eens gevraagd.

Maar ik vind het wel een goeie reden om wat op mijn eten te beginnen letten...

En Jokske, voel je al iets?

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:04
jokske

voel nog niks hoor....
ik let al zo'n jaartje op mijn eten, ik eet heel gezond, al zeg ik het zelf...
Zwem elke week zo'n 1000 meter en fiets....en toch nog een pak overgewicht

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:14
Bokchietz

Online Status
Het moet toch een beetje pijnlijk zijn als ze vragen of je zwanger bent en je bent het niet, maar zou het toch graag willen zijn.
Ik krijg nog steeds opmerkingen dat ik er toch aan zou mogen beginnen enzo. Ik vind dat ook niet zo fijn, maar ja ... ik probeer het me toch niet te veel aan te trekken.

Vandaag heb ik een echografie laten doen van de baarmoeder en eierstokken. Ik vroeg aan de mevrouw die het uitvoerde waarom dit tussen dag 2 en dag 5 van de menstruatie moest zijn. Ze antwoordde dat dit moest om na te gaan hoe het zat met de voorraad follikels aan beide kanten van de eierstokken. Bijvoorbeeld als er maar 2 in elke eierstok zouden zitten dan zou er (hormonale) stimulatie nodig zijn. En afhankelijk van het aantal kunnen ze ook de dosis bepalen. Als er 10 in elke eierstok zitten dan is er geen stimulatie nodig zijn. Bij mij zaten er 5 langs elke kant. Dus het was goed zei ze. Ik wel blij natuurlijk. Maar ja wat is er dan wel mis? Dat zullen we moeten afwachten hé.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:43
Elly

Jokske en Ratje: Ik begrijp wat jullie meegemaakt hebben. In Januari kwam mijn baas vragen of ik zwanger was. Hij vond mijn buik gegroeid.

Bokchietz: Toch goed dat dat al in orde is. Ik begrijp dat het vervelend is dat je nog niet weet wat er mis is maar het is al een begin.

Ik zit hier ook nog steeds te balen dat m'n doorgekomen zijn. Maandag was m'n vroeger buurmeisje bevallen en gisteren mailde ze foto's van haar kindje door. Ik kon het niet aan en ben beginnen huilen. Is dit nu een overdreven reactie of hebben jullie dit ook? Het is nu in onze vriendenkring een echte babyboom. De meeste ervan waren in de eerste twee rondes zwanger. Het is dan ook moeilijk voor me om er met hen over te praten. Ze begrijpen niet dat ik het moeilijk heb omdat het voor mij nu toch wel al lang begint te duren.

Ahoewel ik voor de moment eigenlijk nog niet mag klagen als ik zo die verhalen van op dit forum hoor. Gelukkig kan ik bij jullie m'n hart eens luchten.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:47
jokske

ben content dat ik niet de enige ben met zo'n verhaal van zwanger zijn....

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 14:17
ratje

Bokchietz, super dat het resultaat van de echo goed was! Hoop dat je snel weet wat er aan de had is hoor!.

Elly, nee tuurlijk is het geen overdreven reactie! Ik kan bij babyboom al emotioneel worden. De voorbije maanden hebben we hier ook een paar bevallingen gehad. En ja ik ben daar best wel jaloers op hoor, maar ik gun het iedereen vanharte (tot nu toe toch nog).

Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:22
jokske

ratje,
heb weeral dat gelig verlies , dus we weten wat eraankomt hé!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:37
ratje

Helaas wel ja, ik heb het ook al gehad een paar dagen geleden... Ik vrees er dus ook voor.

Ze gunnen het ons precies niet hé...

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:58
jokske

tis erg,
wij wachten nu al zo lang...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]