Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/02/2008 @ 09:49 Hke | Hey Lieve, Dat is mooi, zo een 3D echo. Heb gisteren nog eentje gezien van een vriendin. Je kon heel duidelijk het gezichtje zien. Jammer van de navelstreng die ervoor zat maar je hebt toch al een beetje een beeld nu. Dat was tien jaar terug niet, toen ik zwanger was van mijn oudste kreeg je drie keer een echo en het enige wat te zien was was een hoop zwart-witte waas waar ik niet aan uit raakte. Tijden veranderen.. Veel succes met de verdere planning. Ik heb ook zo zitten twijfelen met geboortekaartjes ed, maar dat valt wel op zijn plooi uiteindelijk. |
| 26/02/2008 @ 17:22 joke vleugels ![]() | hallo, hier alles in orde met iedereen? Hke, hoe gaat het nu met jou? Je hebt de moed toch niet opgegeven hé? groetjes |
| 27/02/2008 @ 08:32 Hke | Hey Joke, Fijn dat je nog eens even kwam zien. De hoop niet opgegeven nee.. maar voel me niet al te best in mijn vel de laatste weken. Ik sta zo een beetje in tweestrijd. Verstand zegt wachten met zwangerschap, veel te veel werk in vooruitzicht met verhuis. Maar mijn hart wil niet mee en ik kan mijn kinderwens niet uit mijn hoofd krijgen... |
| 10/03/2008 @ 12:21 joke vleugels ![]() | het is hier zo stil ![]() lieve: hoe gaat het met de zwangerschap? kijk altijd als ik bij mijn moeder stop, maar nog geen lieve gezien ![]() |
| 01/05/2008 @ 17:57 Ellen ![]() | hey, ik ben Ellen (29 j) en ik woon in Meerhout. Op 18 februari ben ik voor de eerste keer mama geworden van 'Jarne' |
| 03/05/2008 @ 20:46 Hke | Ellen, proficiat met je zoontje. Waar woon je net in Meerhout? Nog twee maanden en wij verhuizen. Ondertussen ben ik voor het eerst terug overtijd. Spannende tijden allemaal.. |
| 03/05/2008 @ 21:33 joke vleugels ![]() | oeh ik duim voor jou hke !!! hou ons op de hoogte !!! |
| 06/05/2008 @ 09:32 Hke | Ik heb dus uiteindelijk eergisteren bloedverlies gehad. Mijn regels gewoon vier dagen later dacht ik. Ik had ook behoorlijk kramp, maar niet zoals vorige keer bij mijn miskraam. Alleen is het bij (behoorlijk veel) bruin bloed gebleven. En zijn ze na twee dagen, gisterenavond dus, gewoon gestopt. Ik heb dus voordien niet getest, ik wou nog wat afwachten. Ik twijfelde wel aan een mogelijke zwangerschap maar de schrik dat het misging zat er nog goed in van vorige keer. Nu weet ik dus niet wat gaande is, zou ik alsnog testen?? |
| 06/05/2008 @ 11:52 Ellen ![]() | Hey h'ke, Je kan altijd nog een testje doen, dan ben je toch gerust. Anders ben je misschien ongerust. Ik zal voor je mee duimen dat het positief is. |
| 09/05/2008 @ 10:02 Hke | Wou even laten weten dat de test negatief was |
| 09/05/2008 @ 10:04 Hke | Was te snel met versturen ![]() Ik ben nog steeds niet overtuigd en ik denk dat ik na een week, als ik me nog steeds hetzelfde voel, de test ga herhalen. Kan het maar niet uit mijn hoofd zetten dat dit niet klopt.. Heb nog nooit eerder amper twee dagen mijn gehad. Even afwachten dus nog.. |
| 12/05/2008 @ 16:27 Lieve | Hallo allemaal, zoals je aan mijn banner kunt zien, ben ik dus al bevallen van een pracht van een dochter, Jinne. Onze kleine fijne meid kwam dus een dikke twee weken te vroeg (uitgerekend voor 15 mei), dus dat was wel even schrikken. We moesten maandagavond 28 april naar de gyn, en bij de controle bleek dat ik te weinig vruchtwater had. Dus besliste ze dat de bevalling de volgende dag maar moest ingeleid worden. We hadden het nog niet verwacht, hebben snelsnel nog al de laatste dingetjes ingepakt en we hebben die nacht dan ook bijna niet geslapen. De bevalling is goed verlopen. We moesten om 7 uur binnenkomen, en om 8 uur hebben ze mijn vliezen gebroken. Rond 9 uur hebben ze de epidurale gestoken, en rond kwart voor tien heb ik nog iets bijgekregen om mijn weeën op te wekken. Het ging allemaal redelijk snel, en om 11.37 uur is ze dan geboren. Zondag mocht ik dan het moederhuis verlaten, en toen woog te toch al terug 2.520 kg, nadat ze was gezakt tot 2.400 kg. Ondertussen is ze al flink aan het groeien, donderdag woog ze al 2.740 kg, heb dus goei groeimelk ![]() Morgen terug naar K&G voor de gehoortest, en ben weer curieus hoeveel ze nu weegt. Allé, ik ga nu stoppen, want m'n meisje heeft precies terug honger! Nog allemaal veel succes met de babytjes, zwangerschappen en vruchtbare periodes! Groetjes ![]() |
| 13/05/2008 @ 08:41 Hke | Lieve, een dikke proficiat!!! Geniet ervan zoveel je kan! En een gelukkige moederdag aan iedereen! Mss liggen mijn hormonen compleet overhoop of is er iets anders gaande.. ik ga voor alle zekerheid toch deze week eens opnieuw testen. De verhuis komt korterbij, gisteren al wat gaan werken in het huis weer. Ons gazon is dus in stro veranderd, gehoord dat de vorige eigenaar er op gespoten heeft voor hij verhuisde. Van laag gesproken maar ja.. dat zal volgend jaar ook wel weer in orde komen zeker? |
| 14/05/2008 @ 08:50 Hke | Hoi Ellen, Ik ga in de meidoornstraat wonen. Een doodlopende nieuwbouwstraat net buiten centrum van Meerhout. Kort aan het voetbalveld. Ik ken echt niks ginder, heb eens rondgezien of ik die frituur niet zag waar jij kort bij woont, maar heb geen idee waar hij ligt. Heb toch nog test gedaan vandaag maar was negatief. Nu dus gewoon volgende ronde afwachten. Ik hoop dat ik een beetje terug een normale maand ga hebben. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Meerhout ??

. Wel allemaal spannend he.
gehad. Even afwachten dus nog..