< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » nog jonge mama's?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
nog jonge mama's?
03/09/2008 @ 13:33

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
het is idd heel fijn als je vaders gewoon met je kan voetballen en je moeder met je aan het make-uppen gaat haha!!

toen ik van mijn oudste zwanger was kreeg ik ook rare gezichten naar me toen en toen ze eenmaal geboren was, zeiden vreemden mensen tegen me, al s ze lag te huilen in de wagen, je moet een baby ook eten geven hoor!! ppfff zo irritant, wat voor antwoord verwachten mensen daarop?? een vriendelijk??

maar toen ik zwanger was van mijn 2e en met mijn oudste dochter en mijn neefje op straat liepen was het helemaal erg. ik denk dat sommige mensen erg van hun nek hebben gekregen door hun nek zo te verdraaien!!

ik vind het pas erg als een oma met een kind loopt en dat kind noemt die oma dan mama!! stoppen de kids voor 5 hele dagen in de creche ( mijn dochter zit een halve dag erop en vind het super hoor!!), want de carierre mag niet wijken voor het kindje. dan maar liever jonge moeder zijn!!

zo dat is eruit hihi!!

het is niet zo dat ik mensen wil beledigen, maar wil zelf ook niet beledigt worden. en helaas is dat wel gebeurt en dan krijg je vanzelf een mening erover!!

groetjes..

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 17:34
pinkytjeuh

Online Status
ja mensen kunne soms erg zijn !
ik wou ook altij een jonge moeder zijn ze dus niemand heeft daar eig zake mee maja je hebt altij van die iritante mense e:)
heb vandaag uit de klas moete lope , werd even ongemakkelijk , dus jah nu hebbe ze het allemaal door natuurlijk ma ze zijn wel positief :)
xxx
Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:29
Fien1987

Online Status Stuur bericht
Van die vreemde blikken trek ik me ook al lang niets meer aan We wouden beide graag kinderen dus waarom dan nog 10 jaar moeten wachten omdat sommige mensen ons te jong vinden? Ben benieuwd naar de reacties wanneer we aankondigen dat onze volgende spruit op komst is Wanneer hebben jullie het eigelijk aan je naaste omgeving vertelt?

@ M_amarins, hopelijk werken de oefeningen die je gekregen hebt een beetje en laat je kleine meid niet meer al te lang op zich wachten

@ SMDJ, laatste weekje is ingegaan

@ Pinkytjeuh, groot gelijk het is je eigen leven en wat andere daarover vinden dat is hun zaak, hoef je je niet aan te trekken. Al een idee hoe je het gaat aankondigen op school?

groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:46
Tisch

Online Status Bekijk profiel
Ik heb het me eigen ma direct na de test gezegt. en me schoonouders de dag er na want ik zou die dag op vak gaan en ik wou ze het niet hoeven zeggen als ik bijv. een miskraam heb gehad.
me pa heb ik het met 8 weken verteld. ik heb namelijk ook nog een broertje van 14 maanden. dus wist niet precies hoe me pa en zijn vriendin zoudern reageren eerst waren ze een beetje stil maar nu ze er aangewent zijn vinden ze het heel leuk.

en op me werk heb ik het verteld met 12 weken want ik kreeg al een behoorlijk buikje en ik kreeg last van me rug dus zat niks anders op.
en ze vonden het heel leuk alleen me baas wou toen niet mijn contract verlengen maar daar is hij op terug gekomen.

op me school wisten ze het pas afgelopen maandag dat was weer me eerste dag van school. en ze vinden het leuk omdat ik het er al een tijdje over had dat ik graag een kleine wou maar omdat ik pco heb zou dat dus niet zo makkelijk gaan.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]