[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/01/2008 @ 15:42 Rene.b | ik ben 26 jaar, 4 jaar getrouwd en heb sinds 1,5 jaar rammelde eierstokken. Sindsdien laat t me niet meer los. Het lijkt alsof ik om me heen alleen maar zwangere vrouwen zie (waar ik stiekem een beetje jaloers op ben). In mijn vriendenkring hebben ze al kinderen of zijn ze zwanger.Ik wil heel graag. Mijn man (30) wil ook graag maar zegt dat we nog jong zijn en alle tijd hebben. Mijn zei laatst dat ik moest aangeven wanneer ik er klaar voor ben. Ik ben bijna klaar met mijn studie (nog 0,5 jaar) en werk nu partime (vast). Mijn man verdient goed (vaste baan). We wonen in een eengezinswoning.Mijn hart wil zo graag een kind, maar mijn verstand zegt dat we moeten wachten. Het lijkt alsof er altijd nog iets is waarop we moeten wachten. Hoe wisten jullie dat je er klaar voor was? Hoe wisten jullie dat je man/partner er klaar voor was? gr Rene |
| 28/01/2008 @ 11:53 Rene.b | na een lang en goed gesprek het volgende besloten... Hallo allemaal! Hartstikke bedankt voor jullie reacties! Ik heb er zeker iets aan gehad! Ik heb een lang en goed gesprek met mijn man gevoerd en we hebben besloten voorlopig te wachten met kinderen. Tijdens ons gesprek kwam ik erachter dat hij net als ik graag kinderen wil maar dat dat (in tegenstelling tot mij) nog wel even kon wachten.Hij heeft die behoefte nog niet zo sterk. Hij wil nog graag met mij wat van de wereld zien en genieten van zijn vrijheid. Onder vrijheid verstaat hij o.a. lekker spontaan weg met zn tweetjes weekendjes weg enz.Kortom: hij is er nog niet klaar voor. Ik heb uitgelegd dat de kinderwens bij mij al wat langer speelt en sterker is geworden sinds we in een eengezinswoning wonen en dat ik had gehoopt dat hij dit ook had. Dit blijkt niet zo te zijn. Mijn man zag dat ik n beetje teleurgesteld was en zei dat we na mijn studie ervoor konden gaan als ik dat graag wil. Ik ben met een geweldige vent getrouwd! Maar ik kon geen ja zeggen. Ik heb gezegd dat ik wil dat we er pas voor gaan als hij het ook heel graag wil en er klaar voor is. Ik wil dat ons kindje gewenst is. Tot die tijd probeer ik geduld te hebben en positief te denken "onze tijd komt nog wel en is het wachten waard".Ik heb met mijn man afgesproken dat we na mijn studie gaan praten over hoe we er dan samen tegenover staan. Nou dames ik ga me focussen op de laatse loodjes van mijn mijn WO studie (rechten)en deze afronden.Dames, ik wens jullie heel veel succes en geluk en hoop dat jullie snel zwanger zijn! degene die zwanger zijn wens ik een goede zwangerschap! Geniet ervan! ps als de kriebels me teveel worden zal ik misschien weer opduiken op het forum... xxRene |
[Reageer]

wie kan mij helpen?

, een keer je zwanger bent is het natuurlijk ook zeer leuk MAAR: