[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/01/2008 @ 10:34 Ellen ![]() | Ik ben eind december gestopt met de pil en nu al bezig met zwanger worden. Volgens mijn dokter kan dat absoluut geen kwaad. groetjes! |
| 28/01/2008 @ 10:37 Sterre ![]() | Ik neem zo'n 15 jaar microgynon |
| 28/01/2008 @ 11:12 Mamaatje ![]() | Hoi, Ik was na het stoppen met de pil bij mijn twee zwangerschappen precies na 6 maanden zwanger... Groetjes, Mamaatje ![]() ![]() |
| 28/01/2008 @ 11:12 Ellen ![]() | yup, dokter zei tegen mij dat je best 4 weken voor je zwanger wilt worden, met foliumzuur begint. Dus nu neem ik braaf elke avond een foliumzuurtabletje in! ![]() |
| 28/01/2008 @ 11:16 Sterre ![]() | Misschien als hij merkt dat we dan wel telkens elke maand een familiepak condooms moeten gaan kopen dat hij van mening veranderd ![]() |
| 31/01/2008 @ 11:44 Bibi ![]() | Whehe .. moest even 2 keer kijken ![]() Dacht eventjes dat ik mezelf zag reageren.. |
| 21/02/2008 @ 14:47 Els ![]() | ik ben bij allebei mijn zwangerschappen direkt de 1ste maand na het stoppen met de pil zwanger geworden, ik nam een nochtans een iets zwaardere pil, triodene genaamd. ![]() ![]() |
[Reageer]

na pilgebruik hoe lang wachten tot vrijen voor kindjes

heb het alleen maar allemaal van te lezen en te horen zeggen...
xxx
ik zou idd liever ook wel gewoon maar één cyclus met condoom vrijen
maar aangezien mijn vriend zeker zoiets heeft van: echt op het gemak aan kinderen beginnen, vrees ik dat hij echt wel de raad van de gynaecoloog gaat volgen...