< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Bruin slijm - innesteling of aankomende ongi ?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Bruin slijm - innesteling of aankomende ongi ?
28/01/2008 @ 13:07

Even een vraagje..

11 januari heb ik mijn regels gehad. Gestopt met de pil deze maand dus we zitten in onze eerste ronde.
Hebben "geklust" op 19/01, 21/01 en 24/01. Normaal gezien zou ik het vruchtbaarst geweest zijn op 25/01. Gisternamiddag werd ik opeens enorm misselijk, kreeg menstruatieachtige pijnen en krampen in de buik. Bij het afgeven toen ik naar toilet geweest ben zag ik een bruine sliert slijm op het toiletpapier. Vandaag nog steeds wat menstruatieachtige pijnen maar geen slijmverlies meer en ook geen tekenen van ongesteldheid.
Weten jullie wat het zou geweest zijn? Zou het kunnen dat na mijn pilstop mijn eisprong vroeger geweest zou zijn en dat dit kan duiden op een innestelingsbloeding? Of zijn mijn regels in aantocht (die ik pas verwacht op 08/02)? Als dit zo zou zijn dan zou ik wel een heel vroege eisprong gehad hebben of misschien geen?
Wie heeft ook iets gelijkaardigs gehad en kan het zijn dat je eisprong vroeger is of vroeger is na de pilstop?

Groetjes
Link naar deze reactie
28/01/2008 @ 20:25
ALEXANDRA

Het is moeilijk om te zeggen omdat jij net gestopt bent met de pil.
Het is mogelijk om direct na het stoppen met de pil zwanger te raken maar meestal moet jij eerst ontpillen. Het lichaam moet er aan wennen om zonder pil te doen. Daardoor kan jouw cyclus in de war zijn. Ik was zelf ook na het stoppen met de pil heel raar en onregelmatig ongesteld geweest, met bruine slijm. Twee weken geleden had ik ook bruinverlies. Ik voelde van alles en daarom heb ik getest en ik bleek zwanger te zijn, waarschijnlijk heb ik een innestelingsbloed gehad. De misselijkheid kan ook door de hormonale schommeling voorkomen en kan duiden op komende menstruatie. Jij kunt niet anders dan afwachten. Zwangerschapstest kan ook helpen.
Succes
Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 10:17

Hoi Alexandra,

Een dikke proficiat hoor!!
Was jij ook na de eerste ronde zwanger? Na je pilstop?
Hoelang na het bruinverlies heb jij getest?
Ik heb nog steeds een ambetant gevoel in mijn buik maar geen bruinverlies meer en ook geen aankomende regels.
Heb jij dan ook een vroege eisprong gehad?

Groetjes
Nena
Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 13:34
ALEXANDRA

Hoi Nena

Ik ben in juni gestopt met de pil en ik ben pas in oktober weer voor het eerst goed ongesteld geworden.Daarvoor had ik af en toe bruinverlies maar heel weinig.Ik was doorgestuurd naar de gyne omdat mijn mensruatie toch onregelmatig was( soms werd ik na 12 dagen weer ongesteld) en ik heb aantal onderzoeken gehad. Ik en mijn man blijken gezond te zijn. Ik moest ontpillen en het duurde bij mij deze keer heel lang( ik heb al een kindje, was in de tweede ronde zwanger), deze keer ben ik dus in de derde ronde zwanger geworden, als jij vanaf oktober telt. Ik had op 12 en 13 december wat bruinverlies met kleinbeetje roodbloed, ik dacht dat ik weer zo raar ongesteld ben geworden. Maar ik voelde me raar en ik was misselijk daarom heb ik op 16 januari zwangerschapstest gedaan en deze was licht positief. Op 18 en 20 januari weer getest en toen was het echt super goed zichtbaar. Ik ben nu 6 weken zwanger maar ik heb nergens last van. Dat vind ik heel eng. Vrijdag ga ik naar het ziekehuis voor een echo.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]