< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Peuters » Zo ruw! Krijg er de kriebels van ...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Peuters
Zo ruw! Krijg er de kriebels van ...
29/01/2008 @ 20:18
Oppie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Niels is een ongelofelijke schat, hij evolueerd goed, eet goed, groeit goed.

Maar ik krijg de kriebels, hij is zo ongelofelijk ruw! Soms vraag ik me af of hij wel pijn voelt...

afgelopen weekend is hij met zijn duwfietsje gevallen tegen de hoek van het huis. Gevolg schrammen op neus, net onder neus en ietsie dikke lip. De lip was al snel beter maar zijn neusje ziet er nogal uit. Ff huilen en nadien niets meer van te merken.

Vandaag bij mijn mama ging hij zo wild door de bocht toen mijn zus daar was dat hij weeral onderuit ging. Deze keer een dik oog. Vooral dik en blauw en een beetje schrammen. Weer maar even huilen en dan weer gek doen en spelen.

Pffff!!

Zou zo graag hebben dat hij een beetje rustiger/voorzichtiger was...

Ook vraag ik me dus echt af of hij wel pij nvoelt want naar mijn gevoel huilt hij alleen van het verschrikken en niet van de pijn. Soms als hij ergens een oud wondje heeft duwt hij er erg hard op met een vinger en zegt dan "pijn" maar als hij echt pijn had zou hij er toch niet zo hard op duwen??

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 14:11
Oppie

Zijn oogje is zo blauw en dik vandaag
Ook een beetje geschramd
Hij laat ons er totaal niet aankomen dus hoop dat het zo kan genezen...
Of is er iets wat ik erop kan smeren als hij slaapt?

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 14:30
Michelleke

Ik heb Belliflor voor de kids als ze gevallen zijn en het is blauw (en geschramd) - is echt goede zalf!
Als het niet blauw is maar wel geschramd of een rapje doe ik Inotiol (ik weet niet hoe je t schrijft) erop is luierzalf maar ook prima om de genezing wat sneller te laten gaan, kan je ook gebruiken voor lichte brandwonden en zo...

Kindjes kunnen wel tegen een stoot, de mijne vallen beide ook regelmatig, hoort bij groter worden zeker???

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 21:30
Oppie

die inithiol heb ik hier ook voor de billetjes en werkt idd supergoed.

Vanavond zag zijn oogje er gelukkig al veel beter uit. Het velletje van zijn neusje is ook al mooi aan het genezen. Zo'n jong velletje geneest toch wel vrij snel geloof ik ...

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 14:56
Ante

hey

Mijn petekindje van 3,5 jaar is ook zo'n wildebras, valt geregeld, ... loopt geregeld rond met schrammen, kapotte knieën, blauwe plekken, ... hij leert er echt niet uit. Het lijkt ook alsof hij nergens pijn voelt. (zijne papa was vroeger ook zo ...)

wat wel kan helpen is hiroduid tegen blauwe plekken
maar je moet wel snel zijn, dus vooraleer het blauw ziet
tegen verdikkingen, ijsblokjes in een handdoek en er tegenhouden

Ante
Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 15:05
Michelleke

Hiroduid is goed voor enkel blauwe plekken, maar niet als er een wonde is, prikt te hard daarvoor...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]