Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/05/2008 @ 13:43 liene | Hoi allemaal, June jij ook van harte! Ik kan deze week weer testen, vind ik helemaal niet leuk, want ik durf eigenlijk niet! Pientje, je mag rekenen vanaf de dag dat je niet ongesteld werd.. Fijn hè, die twee weken erbij. Dan klinkt het beter dan 'pas drie weken'.. Hoop dat het allemaal goed gaat! Rhea, leuk om je weer te lezen! Ik dacht bijna dat je helemaal niet meer zou komen!! Is de jurk al uitgezocht?? Dit is toch een prachtige stelling: in mei leggen alle chicks een ei. Dus ook wij! Haha. Hoop dat wij deze winter met een dikke buik mogen lopen!!Bengel, in de tweede ronde al, da's fijn. En kost in elk geval geen fortuin aan zwangerschapstesten . Hoe voel jij je nu?Je vroeg naar mijn werk, ik werk in de dierverzorging. Business die áltijd doorgaat, want dieren hebben helemaal niéts met feestdagen en weekenden! Gelukkig heb ik vandaag een dagje vrij. Ik wilde lekker in de zon een tijdschriftje lezen, maar er hangen alleen maar wolken in de lucht!! liefs van Liene ps ik ga deze week testen met MatCare. Welke tests gebruiken jullie? |
| 06/05/2008 @ 16:52 bengel | @ Liene: Eh jammer voor je dat het weer tegenslaat. Bij ons ziet het er stralend uit. De dierensector: dan ben ik toch wel wat jaloers op je, ik heb altijd met dieren willen werken. Uiteindelijk ben ik bij een soortje apart beland: ik geef wiskunde aan het 1e en 2 middelbaar (tussen 12 en 16 jaar) Ik voel me wel goed,vaak duizelig en beetje moe. En ik heb ontdekt dat ik niets van aspergesoep moet hebben Ik dacht van de week dat die lekker ging smaken, dus begin ik te koken, de dag erachter wou ik nog wat overschot eten, maar alleen de geur al deed me de ijskast weer dichtgooien. Ik heb idd geluk gehad dat het snel ging, maar alles moet natuurlijk ook wel goed gaan...@Rhea: ik duim volop voor je!!! Ik heb trouwens een zwangerschapstest uit het kruidvat gebruikt, niet veel bijzonders en voor 5 of 6 euro, maar je weet er genoeg mee. Geniet nog van het mooie weertje |
| 06/05/2008 @ 17:21 June | Hoi hoi, Voor mij geldt het zelfde. Ik heb gisteren ook die van de kruidvat gebruikt. De lijn was een stuk duidelijker dan die CB die ik de dag daarvoor had gedaan. Ik zal voor je duimen in ieder geval. Bengel, jij bent ook 5 weken zie ik. Hoe gaat het met jou met buikklachten? Ik heb de hele dag regelmatig steken aan de linker kant onder in mn buik... ![]() Groetjes! |
| 07/05/2008 @ 12:55 bengel | Hey June, Ik heb vooral last bovenaan mijn buik, aan de navelhoogte, daar krijg ik regelmatig een drukkend gevoel. Steken heb ik ook geregeld ter hoogte van mijn liezen. Ik maak me alleen altijd zorgen als ik dat voel, (bang voor miskraam) maar het zal wrs wel niks zijn. Voor wanneer ben jij uitgerekend June? |
| 07/05/2008 @ 20:41 June | Bij mij zit het inderdaad ook ongeveer daar (navel). Vandaag is het wel iets afgezwakt en ik ben er toch wel van overtuigd dat het mijn darmen zijn geweest (heb ik altijd al vaak last van gehad en nu nog net even iets erger dan normaal denk ik). Ik denk dat we ons er maar niet te druk over moeten maken. Tja, volgens de banner van deze site een paar dagen na jou, namelijk 9 januari. Vrijdag heb ik een afspraak bij de dokter. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

pijn in de buik

Dit is toch een prachtige stelling: in mei leggen alle chicks een ei. Dus ook wij! Haha. Hoop dat wij deze winter met een dikke buik mogen lopen!!
. Hoe voel jij je nu?
Ik dacht van de week dat die lekker ging smaken, dus begin ik te koken, de dag erachter wou ik nog wat overschot eten, maar alleen de geur al deed me de ijskast weer dichtgooien. Ik heb idd geluk gehad dat het snel ging, maar alles moet natuurlijk ook wel goed gaan...