< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » Na verlies kindje, weer zwanger en vind het zo zwaar....

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
Na verlies kindje, weer zwanger en vind het zo zwaar....
17/04/2008 @ 21:25
@nneke

Online Status Stuur bericht
@Grietje,
Je moet doen wat je zelf voelt. (Ik zeg bewust niet waar je je goed bij voelt want dat is zeer relatief.) Een vriendin van mij heeft ongeveer hetzelfde als jij meegemaakt, maar rond 28 weken. Zij zijn direct ook voor een broertje of zusje gegaan. Ze beleeft dat zeker anders dan een andere zwangerschap, maar dat zal zelfs na jaren nog zo zijn.
Ikzelf zit in een andere situatie omdat ons zoontje 12 dagen heeft geleefd en we nog niet weten waaraan hij overleden is. We weten dus niet of er ooit een tweede komt. Ik merk wel dat de gevoelens veranderen. In die zin is de verplichte afwachttijd misschien wel goed voor me, maar dat zal voor iedereen anders zijn.

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 22:02
ENGELMAMA

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo,

toen ik 9maand geleden ben bevallen van ons engeltje dachten wij ook al vrij snel aan een volgend kindje maar hebben toch 3maand gewacht (anders was het opnieuw voor dezelfde periode)
we zijn nu 6maand aan het proberen en nu pas voel ik me pas echt klaar.
ik had in het begin nog heel veel twijfels over een eventuele zwangerschap maar nu zie ik het beter zitten ondanks ik weet dat het 9onrustige maanden zullen zijn.

maar ieder moet dit voor zich uitmaken, wanneer men er klaar voor is.

Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 11:28

vanmorgen zijn de gekomen
gepaard met heel veel buikpijn veel meer dan anders........
weet in ieder geval wel weer waar ik aan toe ben!

liefs helga

Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 13:45
ENGELMAMA

hey,

het kan ook zijn dat je lichaam nu pas op zijn plooi is en dat je cyclus nu langer zal zijn. (ovutestjes zijn daar heel handig bij)

ik weet niet wanneer mijn volgende eisprong zal zijn omdat mijn cyclus alweer anders was.

groetjes

Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 20:17

ja klopt ik kijk t nog een maandje aan, en dan kan ik altijd nog een ovulatietestje gaan doen

hoe gaat t met jou?

Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 21:24
ENGELMAMA

met mij gaat het alweer beter (de verkoudheid is bijna over en mijn keelontsteking is ook veel verbeterd.)

ik voel me mentaal wel veel beter en dat moest ook wel na mijn crash in maart.

ik hoop tegen de zomervakantie optimaal van mijn 2maand vakantie te kunnen genieten en liefst nog zwanger ook;

we zijn op 12juli 1jaar verder en ik hoop dus echt dan zwanger te zijn.

groetjes

[Laatst gewijzigd door ENGELMAMA - 19/04/2008 @ 21:25] - Link naar deze reactie
26/04/2008 @ 11:08
ENGELMAMA

hallo helga hoe gaat het daar,??

aan het genieten van het weertje???

prettig weekend

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 16:06

hoi hoi, het weertje is heerlijk, en komende week maar 1 dagje werken! mmmmmmm wat een goed leventje!!

het word wel weer minder he! het weer

hier gaat t weer prima, ik had wel ff een dip gehad nadat de er waren.... maar jah
nieuwe ronde nieuwe kansen!!

liefs en dikke kus

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 16:46
ENGELMAMA

ik ben net terug van 5dagen zee en wat was het daar een mooi weertje.

we hebben echt wel genoten. sedert vorige week vrijdag ben ik aan het ovutesten (last van buikpijn en krampen, ik dacht dat mijn eisprong er aan zat te komen) maar ik heb nog steeds geen echt positieve test.

steeds een tweede streep maar niet donkerder of gelijk.

wij testen en klussen dus gewoon verder en zien het wel.

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 10:59
mama van Lars

Ik duim voor alle mama's die terug zwanger willen worden.
Ik droom er ook van maar hou het nog even bij een droom ,11 mei is Lars 3 maanden overleden en na die dag zullen we wel verder zien.
Er zijn nog van die dagen dat het minder gaat en dat ik denk dat ik er nog niet aan toe ben .
Mijn neef zijn vrouw heeft vandaag laten weten dat ze gisteren is bevallen en ik ben beginnen huilen spontaan , maar ik was zo blij dat het een dochtertje was en geen zoontje .
Dat zal ik toch moeten af leren dat andere mensen ook nog jongetjes zullen krijgen en dat ik daar zo niet mag tegen op kijken .
Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 11:12
@nneke

Online Status Stuur bericht
Dag mama van Lars,
Ons zoontje is 13 mei drie maanden overleden. Twee dagen verschil dus. Het is moeilijk hé als er kindjes in je omgeving worden geboren. Ik gun iedereen zijn geluk, maar kan mijn eigen gevoelens echt niet uitschakelen hoor. Soms is het echt te moeilijk.

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 16:02
cindy

Hey meisjes...niet opgeven hoor en de moed erin houden!
Ik ben zelf terug 5 weken zwanger en ben ervan overtuigd dat het voor ons allemaal zal lukken!
We hebben het dubbel en dik verdiend na al het leed dat we doorstaan hebben.

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 20:19
ENGELMAMA

hier nog steeds dezelfde testjes (ondertussen al 13dagen)
ik zit volgens banner op dag 22 van cyclus van 32-34 dagen

ik begrijp van die hele vrouwelijke cyclus niks meer.

indien ik nog geen eisprong heb gehad, waarom test ik al 13dagen met 2streepjes.

indien ik een vroeg ei heb gehad:
- wanneer is dat dan geweest
- waarom blijft die test nog steeds 2streepjes tonen.

ik heb zonet mijn gyné een mailtje gestuurd om me eens op te bellen want via ziekenhuis kan ik hem niet bereiken als het niet dringend is.

ik ga er mijn hoofd niet meer over breken en gewoon
'geduldig' afwachten

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 11:17
mik

Hallo alemaal,

Ik kwam even langs op deze forums omdat ik 3 kaartjes heb voor DEREK OGILVIE (die baby fluisteraar van tv)
Er zullen vast ouders zijn die graag naar deze man toe gaan op 7 juni, in a`dam. (37,50 p.st)

Mocht er iemand interesse hebben dan mag je me mailen op kaatje-27@hotmail.com.
(ik kijk de fotums niet na vandaar dus zie hier geen reacties staan)

Knuf van Kim

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 21:42
ENGELMAMA

ik neem hier eventjes afscheid van jullie want het wordt me allemaal een beetje te moeilijk (mentaal!)

ik wens iedereen een spoedige
en een gezond

daag en tot later engelmama

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 21:31

Dag dames,

mag ik hier binnenvallen?
Het is ondertussen al 3 jaar geleden dat ik na 28 weken zwangerschap mijn kindje moest verliezen. Het was mijn derde kindje.
Ik had gezworen om nooit meer zwanger te worden vermits ik toch nog 2 gezonde dochters heb. Komt er ook nog eens bij dat ik verleden jaar een klein herseninfarct hebt gekregen. Ik was toen nog geen 29 jaar!Allemaal redenen dus om er niet meer aan te beginnen maar toch zou ik het wel willen, hart versus verstand dus...
Het valt me ook op dat ik het niet helemaal verwerkt heb vermits alles weer sterk naar boven komt als ik sommige herkenbare verhalen van jullie lees.
Ik ben niet depressief en ik heb mijn leven zeker weer op rails gekregen zal ik maar zeggen en het is waar dat verdriet slijt maar het gemis verdwijnt niet.

Lieve groeten
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 00:00

Opnieuw zwanger
Hallo,

Ik ben opnieuw zwanger na een vroeggeboorte van een tweeling op 27w5d. Mijn dochtertje Zoë is nu een gezonde baby van 11 maand. Van mijn dochtertje Chloë heb ik na 7 mooie weken moeten afscheid nemen.

Ik ben nu 14 weken zwanger en de paniek begint me te overvallen dat het verkeerd gaat lopen. Ik ben gister zelfs naar het spoed geweest omdat ik al 3 dagen vreselijke hoofdpijn, koorst en spierpijn had. Volgens mijn boek wees dit op griep of listeriose.
Morgen heb ik mijn uitslag.
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 10:46
Anne-Sophie

hallo,

ik heb heel de topic gelezen, en vraag me af hoe het met Petra gaat, die het eerste bericht heeft geplaatst. Is alles goed met haar en haar kleintje ? Ze moet al een tijdje bevallen zijn, de zwangerschapsbanner staat op 49 weken.

Anne-Sophie

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 20:14

ik ben hier ff niet geweest want ik had ff een dipje
maar we zijn terug van vakantie en het was heerlijk! en zoals je zovaak hoort is er in de vakantie ook bij ons een wondertje geschied!!

ik was inmiddels een week overtijd en ik dacht hmmm toch maar eens testen dan? en
ja hoor ik ben weer zwanger!
super spannend vind ik het!
maar ik ga er toch maar een beetje vanuit dat het deze keer goed gaat komen!

dikke kus helga

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]