[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/01/2008 @ 12:28 bulletje81 ![]() | hey ellen dank voor je reaktie .. ben na de eerste week begonnen dus er heb nog een week tussen gezeten!! ![]() |
| 31/01/2008 @ 13:01 Ellen ![]() | Wanneer heb je seks gehad? Misschien is de morning after pil nog een optie? (Anders moet je een op http://www.mijnpil.be kijken, daar staat best veel informatie op over de pil) |
| 31/01/2008 @ 13:14 Ellen ![]() | Bel anders eens met je dokter? Die zal er zeker meer over weten! |
| 31/01/2008 @ 13:16 bulletje81 ![]() | wie kan me antwoord geve!! ja die zegt dat ik maar moet afwachte (maar hoelang etc zei die er niet bij de mooie clown) dus wordt ik ook niet wijzer van! ![]() |
| 01/02/2008 @ 19:30 | he fleur mag ik vragen hoe lang je zwanger was voor de abortus. En sorry dat ik het moet zeggen maar ik denk dat je kantjeboort zit met je zwanger zijn, zou gaan testen. Maar wil je wel kinderen of niet ?? |
| 01/02/2008 @ 19:37 bulletje81 ![]() | hey esmeralda toen ik die abortus had was ik pcies 9 wkn zwanger! ja wil wel kinderen! liefs |
01/02/2008 @ 19:48 ![]() | waar ben je nu bang voor dan dat je zwanger ben en je wilt kinderen ik snap het niet sorry dat ik het vraag hoor |
| 01/02/2008 @ 19:51 | *deleted* |
| 01/02/2008 @ 19:58 manuke ![]() | bulletje81 trek je niks aan van die laatste reactie, waarschijnlijk van iemand die denkt da |
[Reageer]

wie kan mij antwoord geven???
happy me dus ...sinds een anderhalve week ben ik weer aan de pil een half jaar dus niks gehad nu de marvilon..opzich bevalt het prima en is me cyclus weer t oude maar aangezien ik in de risico weken zit (meen 2 wkn) heb ik sex gehad met mijn partner wel met condoom althans dat dachte we later bleek de condoom gescheurd te zijn en het sperma uit mij is er nu een kans dat ik zwanger ben?? kan het namelijk nergens vinden op internet!!