< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » wie kan mij antwoord geven???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
wie kan mij antwoord geven???
31/01/2008 @ 12:08
bulletje81

Online Status Stuur bericht
hallo lieve mensjes
ik zit ff met het volgende!!

heb een heel rottige tijd achter de rug,
heb in mrt 2006 een abortus gehad .. daarna is meteen een spiraal geplaatst die dwars geplaatst was dus die was er al snel weer uit ..daarna een nieuwe late zette die heb ik in april 2007 late verwijdere omdat ik om de haverklap flauwviel en onwijze bijwerkingen had :S eenmaal de spiraal er uit niks meer genomen om alles ff tot rust te late komen! aangezien ik klachten bleef houden heb ik op aandringen van me zelf aan de kop van me huisarts lope zeike om me door te laten verwijze naar ikazia ziekenhuis om een echo te late maken daar gebleke dat me rechter eierstok niet in orde was door dat ze de abortus niet goed hadde uitgevoerd dus die eierstok was gaan rotten(t zal je maar gebeuren) daarvoor een keur gehad van 5 dgn zodat infectie gevaar weg ging en weer terug voor een nieuwe echo daar was het al weer enorm beter op en de infectie was verdwene happy me dus ...sinds een anderhalve week ben ik weer aan de pil een half jaar dus niks gehad nu de marvilon..opzich bevalt het prima en is me cyclus weer t oude maar aangezien ik in de risico weken zit (meen 2 wkn) heb ik sex gehad met mijn partner wel met condoom althans dat dachte we later bleek de condoom gescheurd te zijn en het sperma uit mij is er nu een kans dat ik zwanger ben?? kan het namelijk nergens vinden op internet!!
hoop dat er iemand is de dit herkend of mij hier een antwoord op kan geven!!

liefs bulletje (v)

Vermoedelijke bevalling op 19/03/2009.
Al 12 weken en 4 dagen zwanger (31.54% ver), nog 27 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.
Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 12:24
Ellen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Helaba!
Wat een triestig verhaal! Ik hoop dat je geen last meer zult hebben van je eierstokken!

Wanneer ben je met de pil begonnen? Als je op de eerste dag van je cyclus (eerste dag van menstruatie) bent begonnen, ben je beschermd tegen zwangerschap.
Als je de pil op een ander moment (vb een week na uw menstruatie) ben beginnen nemen, dan ben je niet beschermd tegen zwangerschap.

Groetjes!

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 12:28
bulletje81

hey ellen

dank voor je reaktie ..
ben na de eerste week begonnen dus er heb nog een week tussen gezeten!!

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 13:01
Ellen

Wanneer heb je seks gehad? Misschien is de morning after pil nog een optie?

(Anders moet je een op http://www.mijnpil.be kijken, daar staat best veel informatie op over de pil)

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 13:06
bulletje81

hey ellen..

zondag!!(afgelopen)
heb dus de morning afterpil gehaald dag later ..alleen wegens me eierstokke mag ik hem niet slikken (staat ook in de bijsluiter) beetje balen dus!!

groetjes fleur

[Laatst gewijzigd door bulletje81 - 31/01/2008 @ 13:06] - Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 13:14
Ellen

Bel anders eens met je dokter? Die zal er zeker meer over weten!

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 13:16
bulletje81

wie kan me antwoord geve!!
ja die zegt dat ik maar moet afwachte (maar hoelang etc zei die er niet bij de mooie clown) dus wordt ik ook niet wijzer van!

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 19:30

he fleur mag ik vragen hoe lang je zwanger was voor de abortus. En sorry dat ik het moet zeggen maar ik denk dat je kantjeboort zit met je zwanger zijn, zou gaan testen. Maar wil je wel kinderen of niet ??
Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 19:37
bulletje81

hey esmeralda

toen ik die abortus had was ik pcies 9 wkn zwanger!
ja wil wel kinderen!

liefs

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 19:48

waar ben je nu bang voor dan dat je zwanger ben en je wilt kinderen ik snap het niet sorry dat ik het vraag hoor

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 19:51

*deleted*
[Laatst gewijzigd door Eva - 08/02/2008 @ 00:37] - Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 19:58
manuke

bulletje81 trek je niks aan van die laatste reactie, waarschijnlijk van iemand die denkt da

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 20:00
manuke

sorry was nog nie af

waarschijnlijk iemand die denkt dat hij/zij alles is, we kennen de reden van je abortus niet en zullen dus ook niet kunnen oordelen waarom je dat gedaan hebt, omdat ik lees dat je wel kinderen wil zal het dus niet zijn omdat het niet gewenst was, dus aan de persoon met de grote mond ZWIJG!!!!
en bulletje81 sorry maar ook ik kan je hierin geen raad geven, misschien even naar een gyne bellen!

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 20:55
bulletje81

reaktie
hey hey

mijn reden was zodanig dat het wel moest maar is een long story..
maar ach je heb er eenmaal zielige mensen tusse zitten maar trek me er weinig van aan hoor! ( kindje was toen zeker gewenst)

ja zal idd wel ff contackt zoeke met me gyn!
moet zowieso half feb voor een echo! (controle)

hou je op de hoogte!
ene thnx voor t reagere he ;)

liefs!

[Laatst gewijzigd door bulletje81 - 01/02/2008 @ 20:56] - Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 20:58
Ellen

Hier zitten echt wel veel mensen op het forum die denken alles te mogen zeggen. Denk aub eens 2 keer na voor je iets zegt! Te dom om na te denken? zwijg dan gewoon!

Bulletje, trek je niks aan van domme reacties. Dat zijn toch maar mensen die hun eigen leventje zielig vinden en hun frustratie op anderen willen uiten.

Succes nog meid!

Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 09:48
bulletje81

reaktie
hey el

ja teveel mensen denken dat ze alles kunne zegge zonder dat ze uberhuabt eerst eens nadenken!

zolang ik de reden weet is dat genoeg!!

thnx ik moet zowieso half feb voor een echo ..het voelt namelijk (beginnende symptome) als een zwangerschap ook veel plassen,hoofdpijnen,moe misselijk etc maar mocht t zo zijn dat is het zo en late we het komen ! tis wel onwijs welkom!! :)
maar ja ff afwachte voor ik een feestje ga bouwen haha!!

liefs

Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 18:38
Ellen

Ik wist eerst niet goed of je wel of niet zwanger wou worden (kon het niet goed uit je eerste berichtje afleiden)
Maar nu zie ik dat je het helemaal niet erg zou vinden.
Ik hoop enorm hard voor je dat je zwanger bent dan! Het is je gegund meid!

Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 19:11

ik kan me best indenken als je bv niet zwanger kan raken of net een mk of kindje heb verloren en iemand begint over abortus kan ik me indenken, heb ook een mk gehad, zeker omdat je alleen zei ik heb een abortus gepleegd toch, maar oke dit was wel heftige reacktie.

Link naar deze reactie
06/02/2008 @ 12:19
annais

wat een reactie seg die durft wel he seg!!dat vindt ik echt gemeen!

en ik heb zelf ook een abortus gedaan toen ik 18 jaar was en het is niet gemakkelijk om dat uiteindelijk te doen als je echt geen andere keuze hebt dan is dit het beste.ik kon ook niet anders en heb dus een keuze moeten maken,en die was de beste!dus ik wil maar zeggen dat je een reactie van zo iemand die nog eens niet weet waarom en wat,echt wel héél ongepast is.. en bulleke direct na mijn abortus hebben ze ook een koper spiraal geplaatst ,voor drie jaar ,ik heb er wel geen last van gehad in die 3 jaar,maar toen ik hem 2 weken geleden bij de gyne wou laten verwijderen ging dat niet in 123 dus moest het onder narcose...maar het kan erger al is de kans klein,dus het komt wel goed,bel een naar je gyne die gaat zeker meer weten ze!!
veel succes nog en héél veel liefs,

xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]