Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/07/2008 @ 14:53 jokske ![]() | flairtje, Er is nog altijd hoop hé, op 24/7 zal je meer weten, das de dag waarop ik mijn hsg test heb, zit nu al te bibberen! |
| 04/07/2008 @ 16:53 lienemien ![]() | hey joske, 't is te hopen dat die hsg-test niet meer nodig is hé meisje ;-) |
| 04/07/2008 @ 17:03 jokske ![]() | dat vind ik er ook van!!! |
| 04/07/2008 @ 20:27 irene | patatje, ik ben in de paradisio in nieuwkerken geweest, dat is net achter de hoek en gemakkelijk voor als we wat vergeten zijn, maar ook wel moeilijk om er weg te blijven, ik moet me heel erg inhouden om er niet elke dag te gaan kijken of ik niets vergeten ben en welke andere schattige dingen er nu bijgekomen zijn... tessa, ik heb van in het begin geen zin meer gehad. je voelt je ellendig of moe en dan is dat het laatste waar je aan denkt... en je man beu zijn heef niets met hormonen te maken, tzijn gewoon mannen en die hebben rare trekjes ![]() ik erger me ook meer aan dingen waar ik me vroeger niet aan ergerde, vooral omdat ik graag wil dat bepaalde dingen al gedaan worden waar hij niet aan begint. pffff hier is nog zoveel te doen dat ik niet meer kan doen en dan zie je dat liggen, mijn groententuitje bvb, ik kan de sla al niet meer herkennen van het onkruid hmhm... wij nemen ook geen suikerbonen, ik denk dat onze optie van jenevers van rubens goedkoper zal uitkomen. 1,5 euro per flesje. ben er alleen nog niet uit of ik er een etiket ga opkleven of kaartjes aan een lintje hangen. en dan voor de kindjes snoeppotten waar ze zelf uit kunnen vissen, ben alleen nog aan het denken of ik per letter van de naam van ons prutske ne pot zou nemen of niet. dan kan op elke pot een letter staan. lienemien, bedankt voor het aanbod, maar dorie toch we hebben al net iemand gevonden en betaald die voor ons gaat tekenen. ik hoop eigenlijk ook dat hij het kaartje tekent zoals ik mij had ingebeeld. de hoofdpijn gaat gelukkig weg na een uurtje, ik leg ijs in mijn nek of een natte washand op mijn hoofd en dat helpt blijkbaar wel. gisteren zo een beetje in paniek geschoten, want ik dacht dat ik alles onder controle had, de kaartjes, doopsuiker, de naam, de lijst, borstvoeding geven, het thuisblijven, de kleur van de babykamer, de gordijnen, de meter, de peter,... vragen mijn schoonouders mij of ik mijn kamer al heb geboekt in het ziekenhuis en welke puflessen en cursussen ik ga volgen... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah heb gelukkig hier al wat antwoorden gekregen van mama's die al mama zijn. ik volg op dit moment kiné en heb nu nog 12 beurten staan, goed voor 12 weken en ik zal daar wel mijn prenatale lessen krijgen... en verder vertrouw ik er op dat de vroedvrouw mij zal bijstaan als ik bevallen ben en heb de mama en schoonzus hier in de buurt. maar toch, twas verschieten... je doorgaat die zwangerschap en als niemand je wat zegt denk je dat je niets speciaals kunt doen. er zijn trouwens heel wat mensen die zeggen dat die zwangerschapsyoga even goed is als puflessen en dat je tijdens de bevalling vaak van nature dingen doet. meiden geniet van een leuk weekend. en ik geniet ook heel veel van praten met jullie. mijn vriend lacht altijd als hij me weer op de site ziet gaan, mannen!!! ze kunnen ons niet zo goed begrijpen als wij vrouwen nu elkaar kunnen begrijpen. ![]() |
| 05/07/2008 @ 09:37 irene | dag meiden, frustratie allom... mijne vent besloot deze nacht om 12u om zijne moto wa op te frissen, heeft een bus rood gedoe laten vallen, rode vlekken op het terras en op demuur die we er niet meer uitkrijgen... logisch toch dat we die mannen soms beu geraken. voor mij piekt het echt wel, want alles wat hier in dit huis gedaan is is allemaal door mij betaald, omdat ik hier eerst woonde. het huis hebben mijn papa en ik tot op de muren gestript en dan alles opnieuw opgebouwd. het terras ligt er nu het tweede jaar en kan er al een jaar niet meer opzitten omdat zijne moto er staat...en de roestvlekken enzo kon ik nog door de vingers zien, maar achterhet 20ste ongelukje met die rode verf en het nu geen spatten meer zijn maar echt grote vlekken sta ik redleijk op ontploffen en heb zin om die moto op e-bay te zetten ![]() ik weet het het is maar materieel gedoe,maar toch, hij spreekt overtegels uitbreken en te vervangen, maar kan mij niet inbeelden dat hij het even goed gaat leggen als de professionele man die dat is komen doen. en ten tweeden...hij heeft hier nog genoeg werk te doen dat eerst moet gedaan worden dat ik mij al kan inbeelden dat het er de eerste jaren niet van zal komen...en je kan echt niet naast die vlekken zien ach ja |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Van O-Vlaanderen en ook aan 't proberen voor 1e kindje???
dikke
van mij

Heb geen zin om te vrijen.. Dus das wel minder, maar heb mezelf voorgenomen om me te herpakken en het gezellig proberen te maken, want dit moet voor hem niet gemakkelijk zijn.. Anderzijds is ook hij verandert en zichzelf niet meer.. Pfff denk dat we elkaar zot maken
. Begin nu last te krijgen van een nieuw kwaaltje, hoofdpijn.. Das spijtig, want net nu is het superdruk op men werk, mijn collega is ontslaan en alles komt op mijn nek en dat zal nog tot augustus duren, dan komt men andere collega uit zwangerschapsverlof..Dus stressen..
, ook wat.