[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/02/2008 @ 20:20 | Heb juist ontdekt dat ik zwanger ben. Een 5-tal weken maar wordt 22 februari geopereerd aan men knie. Is narcose schadelijk voor de baby? Wie weet hier raad voor? ![]() |
| 05/02/2008 @ 20:38 rissie | heej gefeliciteerd heh ik zou even naar de dokter bellen dan weet je het gelijk succes liefs |
| 05/02/2008 @ 20:48 | Heb ik al geprobeerd maar zowel gyneacologe, huisarts en chirurg zijn ni te bereiken (krokusvakantie). Het zal een lange week worden met veel gepieker. Bedankt alvast voor u reactie. ![]() |
| 05/02/2008 @ 20:56 rissie | owh ook raar balen zeg kan je er op internet niks over vinden en je arts die de operatie doet die weet ook wel of het wel of niet kan succes |
| 06/02/2008 @ 21:30 | Ik heb vandaag contact gehad met een andere gyneacologe, zei zegt van te wachten tot na de 12de week. Nadien is het risico veel kleiner. |
| 15/02/2008 @ 13:25 | Eindelijk nieuws zeg. Operatie wordt uitgesteld naar 07/04/2008. Het risico zou veel kleiner zijn na de 12de week zwangerschap. Mag volgende week terug tijdelijk aan het werk gaan in afwachting van men operatie. Ik mag wel maar 4u/per nacht werken van bedrijfsarts maar oké. ![]() ![]() ![]() |
[Reageer]

Zwanger en een operatie