< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Zwangerschapskilo's eerste eraf.. Dan voor een tweede!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Zwangerschapskilo's eerste eraf.. Dan voor een tweede!
06/02/2008 @ 17:23

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Zwangerschapskilo's eerste eraf.. Dan voor een tweede!
Hallo allemaal!

Ik ben een trotse moeder van een super lief zoontje van 16wkn!
Nu willen wij graag 2 kindjes die niet al teveel in leeftijd zullen verschillen(zo'n 1.5 a 2 jaar).
Nu wil ik eerst graag op mn oude gewicht en figuur terug komen voordat we weer beginnen!
Een mooie stimulans om af te vallen en het nog even te rekken voor een tweede ook al zou ik dolgraag weer met de pil stoppen!

Zijn er meer meiden in zo'n soort situatie? en vind je het gezellig om hier te kletsen..

Liefs Elina

Link naar deze reactie
07/02/2008 @ 08:53
ratje

Hoi,

Dat was bij mij ook in eerste instantie het voornemen, alleen gingen de kilo's er niet zo snel af dan ik wou! Intussen zijn wij toch al aan het tweede begonnen hoor, allé we proberen nog steeds. En er moeten nog 2 kilo's af eigenlijk. Stiekem hoop ik wel dat ze er af zullen zijn voor ik zwanger ben, maar ik wil het zo graag.

Hoeveel kilootjes moet je nog kwijt?

Groetjes
ratje

Link naar deze reactie
07/02/2008 @ 18:21

Heey

Nog zo'n 3.5 kilo.
Woog altijd 58 en nu 61.2 ofzo.. schommelt een beetje, maar als ik onder de 60 kom is het ook super!!

Ben de eerste weken echt aan het snoepen gegaan en dat ging super! had een week na mn bevalling er nog 10kilo aan zitten..
maar die laatste paar.. grr.. haha

Maar als die kleine een jaar is, dan begin ik denk ook weer gewoon hoor haha! zou nu al wel willen!!:)

Hoelang ben je nu weer bezig? en hoe lang heb je over de eerste gedaan?!

Liefs Elina

Link naar deze reactie
07/02/2008 @ 18:22

4de ronde zie ik nu.. hihi had even niet op gelet!

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 12:27
ratje

Ja bij mij zijn de laatste ook wel heel lastige hoor, maar ik heb nu een griepje dus ik hoop dat er op die manier ook eentje af is...

Die laatste zijn wel ellendig hé.

Ja we zijn nu in de 4 de ronde, alleen zijn mijn cyclussen langer dan voorheen. Ik heb in september de laatste keer borstvoeding gegeven en daarna de eerste keer ongesteld geworden in oktober.
Maar ik denk dat ik deze keer terug een kortere cyclus heb van 30 dagen! Ben er heel blij mee.

Bij Nora hadden we geluk in de 4de ronde, wie weet nu?

Dan kriebelt het bij jou toch ook enorm voor een tweede? Bij ons was dat ook zo, we moesten alleen minstens 6 maand wachten omdat we een ks hadden. Intussen is Nora al 10 maand...
En we willen nog altijd heel graag een tweede, maar deze maand heb ik zoiets van tja is het nu niet dan is het voor een volgende keer wel.

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 19:59

Hoi,

De laatste kilo's gaan er ook wel af als je bent bevallen van je 2de kindje.
Ik spreek uit ervaring.
Ik kreeg in 1 jaar tijd 2 kindjes en ben alle kilo's kwijt en dat was al naar 1.5 maand naar de bevalling.

Groetjes
Wilma

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 21:23

okeej.. heb je er veel voor gedaan?

Ik ben zo bang dat nu, 3.5 kilo erbij.. en na een 2de ook weer.. dat is dan 7 kilo erbij!!

Het is ook een beetje zo dat ik wel super graag wil!! maar dat het me soms niet practisch lijkt... snap je? hihi

Link naar deze reactie
09/02/2008 @ 11:32
ratje

willie, dat lijkt mij wel fantastisch! Hopelijk lukt dit bij mij ook.

Elina ik reken juist anders, de kilo's die ik nu nog te veel heb is gewoon al reserve voor als ik opnieuw zwanger ben en die moet ik dan juist niet meer bijkomen... Nu ja, ik was wel 23 kilo bij... en dat wil ik absoluut vermijden de volgende keer.

Link naar deze reactie
09/02/2008 @ 12:13
Mirjam

Hey,

Die moed heb ik ook al lang opgegeven hoor. Oke ja je weegt 3,5 kilo meer als voordien, maar dan weeg je nog niet zo heel veel he.
Er zijn veel mensen die staan te springen voor zo'n gewicht.
Ikzelf woog voor m'n zwangerschap ook 59 kilo, ben dan 16 kilo aangekomen en schommel nu tussen de 61 en de 62 kilo.
Ik zou een gat in de lucht springen als ik ooit weer onder de 60 kan gaan, maar aan die strijd begin ik wel als er geen kindjes meer komen.
En gelijk ratje het zegt die kilo's zijn reserve voor je volgende zwangerschap.
En zwanger worden kan ook net iets langer duren als gepland he. Wij hadden ook graag een leeftijdsverschil van ongeveer 1,5 jaar, maar daar kunnen we nu alleen maar van dromen want dat kan helaas niet meer.
Veel succes met je kilo's/ nieuwe zwangerschap.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
09/02/2008 @ 17:28

Net zoals ze zeiden die kilo's zijn reservekilo's en ik kwam helemaal niet meer zo hard aan.
Wij hebben bewust gekozen voor snel een tweede ivm het moeilijk in verwachting raken.
Bij de eerste zijn we 4.5 in de medische molen bezig geweest en bij de 2de hebben we 2 behandelingen gehad.
Ik was dus enorm veel aangekomen van de hormonen.
Ik heb naar de geboorte van de tweede (Sam) geen moeite gedaan om af te vallen en weeg zelfs nu wat minder als voorheen.
Met die kilo's komt het allemaal wel goed hoor

Liefs Wilma

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 13:09
ratje

Hier zal het zeker goed komen met de kilo's, ik ben intussen een week ziek, (nog steeds nu) heb totaal geen eetlust, heb wel honger maar alles smaakt zo anders... ik had gewoon een warme chocomelk gemaakt en ik proefde warm water...
Intussen is er bij mij dus een kiloke af! Nog eentje te gaan.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]