< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » ervaring met kindival vsm

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
ervaring met kindival vsm
17/02/2008 @ 13:57
Nancy

zou ik dat bij de apotheker kunnen krijgen?
Link naar deze reactie
17/02/2008 @ 14:56
anoniem

helpt dat ook om in slaap te komen??
Of is het alleen voor onrustig slapen?

Ik ken die winkel niet in nederland ik kan er ook niks over vinden op google.
Link naar deze reactie
17/02/2008 @ 20:35
marjoontje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi nancy.

ik weet niet waar je weg komt uit belgie of nederland,maar ik was eerst bij etos geweest en een andere drogist en die konden mij er niet aan helpen,toen las ik hier dat het alleen te krijgen is in een natuur winkel of reform huis en daar heb ik heen gebelt om te vragen als hun het hadden,en die hadden het dus.
ik denk niet dat een apotheek het heeft,maar vragen kun je natuurlijk altijd.
ik weet niet als jullie wel eens gehoord hebben van de winkel de tuinen die heeft het ook.

verder is mij uit leg gegeven in de winkel dat het voor onrustig slapen is maar ook voor het in slaap komen,er zit een zoete geur aan niet vies ik vind het wel lekker ruiken het ruikt echt naar sinaasappel,en het kindje moet daar ontspannen en rustig van worden is mij gezegt.

vanavond gebruiken wij het weer en ik schrijf morgen wel verder hoe de nacht gegaan is.

groetjes marion,

[Laatst gewijzigd door marjoontje - 17/02/2008 @ 20:38] - Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 10:42
Onze 2 boys

Online Status Stuur bericht
Hoe is de nacht gegaan?

Ben erg benieuwd.

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 19:57
marjoontje

hoi hoi.

ze heeft weer behoorlijk goed geslapen vanacht,ze was nou 2 keer heel even wakker en ze sliep vrijwel meteen weer in,en nou afwachten hoe het vanacht gaat,ik hoop dat het zo blijft en niet dat ze weer 8 tot 10 keer wakker word in de nacht,zoals ik er nou over denk helpt die olie dus wel,want ze was hier voor echt elke nacht heel vaak wakker,en nou is ze een stuk rustiger.

groetjes liefs marion.

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 20:57
anoniem

de apotheek kent het niet.
in de buurt geen tuin winkel, waar bestellen?
Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 08:41
stefke

Online Status
VSM staat bekend om zijn kinderprodukten.
Ik gebruik al heel lang caltrivat van VSM (weerstand) en ben er heel tevreden over, Kindival en kindigist (maagproblemen) heb ik ook in de kast staan.
Alles in mini tabletvorm, ik weet dus niet waar jullie die geuren vandaan halen!

groetjes

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 11:19
anoniem

Dan moet je even terug gaan lezen dan weet je waar wij het over hebben.
Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 15:48
marjoontje

hoi hoi.

alweer een hele goede nacht gehad,ze is 1 keertje wakker geweest en ik geloof nou echt dat die olie helpt.

annoniem waar woon je in belgie of nederland,als je uit nederland komt wil ik wel kijken waar er een winkel bij jou in de buurd zit waar je het kunt kopen.
ik zou zo niet weten waar je het zou kunnen bestellen,ik wil wel kijken voor jou vanavond als ik iets kan vinden op internet waar je het kunt bestellen.

groetjes marion,

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]