Hoi hoi!
Het weekend is weer begonnen, en wat ben ik blij!
Eindelijk eens 2 dagen aan een stuk Nederlands kunnen spreken, zalig!
Fieke, das een moeilijke vraag hoor wanneer ik denk dat de werken zullen klaar zijn. We trekken in als de chapper geweest is, de chauffage en sanitair geïnstalleerd is, de elektriciteit aangesloten is,de vloer boven gelegd is en de badkamer klaar is. Dan ligt er nog geen vloer onder (gaan tijdelijk compactuna overdoen)en is de trap nog niet af, maar we trekken dan toch zo in (lekker kamperen even). Dus das nog een hele waslijst dat moet gebeuren. Laten we zeggen dat ik hoop ergens in juni te kunnen verhuizen.
Maar dan zijn de werken dus nog niet af, ik denk dat we nog een paar jaartjes zoet zijn

.
Das raar dat je niet eerder naar de gynae kunt. Ik weet dat ze in Sint-Truiden gaatjes laten voor nieuw-zwangeren. Misschien overschakeling overwegen? Of indd op vrije consultatie gaan, en dan zorgen dat je dan gelijk een volgende afspraak maakt.
Fie, ik duim mee voor je dat de harde buiken deze nacht zullen doorzetten!
Goh hoe stom dat ze 2,5 week later komen. Das echt niet leuk hé, heel je planning valt weer in het water. Die vakmannen hé, je kan er niet op vertrouwen.
K'tje, hoe gaat het met Wout?
Ans, heeft het geholpen om Fleur in haar bedje te leggen namiddag?
Prettig weekend iedereen!
xxx