< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Truieneers!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
Gisteren @ 12:41
Fie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heyhey

Hier nog steeds niet bevallen en ik word er zot van. Wel heb ik gans deze nacht wakker gelegen van harde buiken en voorweeen. Tegen de ochtend zijn ze stilgevallen. Ik hoop toch dat dit niet iedere nacht gaat gebeuren en dat het een volgende keer wel doorzet.

K'tje, ben je toch naar het ziekenhuis getrokken met Wout of heb je de huisarts eerst nog eens gebeld.

Maren, bij ons is de badkamer uitgesteld, normaal kwamen ze gisteren de vloer al leggen maar dat is nu opgeschoven naar de week van de 2de juni. 2,5 week later en ik vind da ni plezant.

Fieke, heb je al een afspraak bij de gyn?

xFie

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:53

Fie, kan me voorstellen dat ge dat niet leuk vindt van de badkamervloer, hebben ze ook gezegd waarom ze 2,5 weken later komen?
Ik duim dat de harde buiken zullen doorzetten als ze nog eens beginnen!

Ik heb vanmorgend gebeld naar de gyn, (in hasselt, terug schreurs), maar alles was volgeboekt tot eind juli! Dus ga ik eens tijdens de vrije consultatie, volgens die telefoniste ga ik best als ik zo'n 8 weken ver ben.

[Laatst gewijzigd door fieke83 - Gisteren @ 14:53] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:26
Maxine

Hallo dames!

Vandaag heb ik Fleur haar 'slaapschema' een beetje aangepast. Vanaf vandaag leg ik haar in de namiddag nog eventjes slapen in haar slaapkamer. Want ik denk dat ze te groot wordt om hier overdag in haar park langer te slapen. Gisteren was ze heel de dag onrustig, ze heeft echt heel veel zitten wenen. Ik denk dat ze gewoon te moe was, hier in haar parkje zit ze meer te spelen en rond te kijken hé!
Nu ligt ze al van half één in haar bedje en ze slaapt nog steeds, dat zal haar goed doen! Hopelijk hebben we dan sebiet terug een blije en opgewekte baby!

Sofie, ik hoop ook voor jou dat de weeën nu eens goed gaan doorkomen hé. Dat moet echt wel zwaar zijn, want je hebt toch wel veel last van die voorweeën hé. Toch goed dat je nu niet meer aan het werk bent, want anders was het nog veel zwaarder met die onderbroken nachten. Nog eventjes volhouden... het zijn de laatste loodjes nu!

Sofieke, spijtig dat je niet eerder een afspraak kan krijgen. Dat is toch raar dat ze geen afpraak meer vrij hebben voor de nieuw-zwangeren hé. Het zal daar dus goed druk zijn!

Oei oei nu is Fleurtje wakker geworden, ben ermee weg!!
Daaaaaaaaag!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:22
Maren

Online Status Stuur bericht
Hoi hoi!

Het weekend is weer begonnen, en wat ben ik blij!
Eindelijk eens 2 dagen aan een stuk Nederlands kunnen spreken, zalig!

Fieke, das een moeilijke vraag hoor wanneer ik denk dat de werken zullen klaar zijn. We trekken in als de chapper geweest is, de chauffage en sanitair geïnstalleerd is, de elektriciteit aangesloten is,de vloer boven gelegd is en de badkamer klaar is. Dan ligt er nog geen vloer onder (gaan tijdelijk compactuna overdoen)en is de trap nog niet af, maar we trekken dan toch zo in (lekker kamperen even). Dus das nog een hele waslijst dat moet gebeuren. Laten we zeggen dat ik hoop ergens in juni te kunnen verhuizen.
Maar dan zijn de werken dus nog niet af, ik denk dat we nog een paar jaartjes zoet zijn .

Das raar dat je niet eerder naar de gynae kunt. Ik weet dat ze in Sint-Truiden gaatjes laten voor nieuw-zwangeren. Misschien overschakeling overwegen? Of indd op vrije consultatie gaan, en dan zorgen dat je dan gelijk een volgende afspraak maakt.

Fie, ik duim mee voor je dat de harde buiken deze nacht zullen doorzetten!
Goh hoe stom dat ze 2,5 week later komen. Das echt niet leuk hé, heel je planning valt weer in het water. Die vakmannen hé, je kan er niet op vertrouwen.

K'tje, hoe gaat het met Wout?

Ans, heeft het geholpen om Fleur in haar bedje te leggen namiddag?

Prettig weekend iedereen!
xxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:31
K'tje

Hallo dames!

Opgelucht en blij kom ik melden dat onze Wout weer genezen is!
Ben niet naar het ziekenhuis moeten gaan.
Heb hem er bovenop gekregen met de cola-methode: iedere 15 minuten 6 koffielepels cola zonder bruis. (Het mondslijmvlies neemt beter vocht op dan de maag of zoiets)

Vandaag was ik een zombie op het werk.
Vandaag dus vroeg mijn bedje in.

Chantal is langsgeweest in de winkel met de kindjes, ze ging zeker nog eens komen meetetteren!

Chantal, je hebt 2 mooie dochtertjes!

Maren, ik zie aan je berichtje dat je ongelooflijk fel van je weekend gaat genieten!

Fieke, die misselijkheid is voor het goede doel hé

Fie, wanneer mocht je weer op controle? Dan weet je of die harde buiken en weeën iets geforceerd hebben daar beneden

Ans, ja ja, je kleine wordt al wat groter. Zo leert ze dat haar bedje is om te slapen en haar park om te spelen.

Zo, nu ga ik douchen en mijne pyama aandoen
Ben echt moe.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]