Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/10/2008 @ 17:16 ![]() | Ik ben van Geel (in Antwerpen) |
| 01/10/2008 @ 20:11 liesje ![]() | Ik ben van Vlaams Brabant en ben in Aalst geweest en moest niet zo lang wachten. maar is redelijk ver van antwerpen hé. groetjes liesje |
| 03/10/2008 @ 08:27 mamatje | Hallo, Mag ik er ook bijkomen? Ik heb nog nooit eerder gepost op dit topic. Wat ben ik blij dat er een forum bestaat over dit topic! Efkes eerst mijn verhaal: Mijn zoontje van 2.5 is woensdag (01/10) geopereerd aan zijn oogjes. Het probleem bij hem was dat zijn links oogje soms wegdraaide naar rechtsboven. Het grootste deel van de dag stonden zijn oogjes goed, maar af en toe draaide zijn 1 oogje weg. Dit had als gevolg dat hij zijn hoofdje een beetje langs een kant draaide om dit te compenseren. Dan stonden zijn oogjes altijd goed. Als hij zijn hoofd naar de andere kant kantelt, draait zijn oogje weg, vandaag dat hij zijn hoofdje lichtjes langs 1 kantelt om dit te compenseren (dit zou later kunnen verergeren en nekklachten kunnen krijgen) en hij zou een lui oog kunnen krijgen. Hiervoor moesten we preventief zijn oog afplakken, maar hij had gelukkig nog geen lui oog gekregen. De stand van zijn ogen kon enkel verholpen worden met een operatie. Enkel afplakken of oefeningskes doen zou het nooit kunnen verhelpen. Na de operatie staat zijn 1 oogje nu naar binnen hetgeen daarvoor totaal niet wqs. Het draait wel niet meer weg. Ik ben hier enorm van verschoten want de oogarts had dit niet op voorhand gezegd dat dit kon. Nu heb ik al van verschillenden gehoord dat dit normaal is en dat dit na een week of zo of na een aantal weken zou wegtrekken. Ik ben dus heel benieuwd naar jullie ervaringen! Is dit effectief zo? Ik heb wel vandaag al de indruk dat zijn 1 oogje al iets minder naar binnen staat, dus hopelijk is het wel zo. Deze namiddag moeten we op controle, benieuwd wat de oogarts zal zeggen. Ik ben zo bang dat hij opnieuw geopereerd zou moeten worden, want het was absoluut geen lachertje. Hij heeft heel veel geweend na zijn operatie, was soms histerisch. Ik zie het echt niet zitten dat hij dit nog eens zou moeten meemaken. Nu is het ook telkens krijsen als ik 4 keer per dag druppeltjes in zijn oogjes moet doen. Ik ben bang dat hij hier een trauma zal aan overhouden!! Alvast bedankt voor jullie reacties en ervaringen!! mamatje |
| 10/10/2008 @ 10:06 mamatje | Hallo Anneke, Ondertussen staan zijn oogjes al iets beter, maar het is nog niet 100% recht. De oogarts zei dat hij kindjes gezien had waarbij het volledig recht kwam en dus geen tweede operatie nodig was, maar hij heeft ook al andere kindjes gezien waarbij wel een tweede operatie nodig was. Volgende week woensdag terug op controle. Hopelijk komt het volledig goed. Het is wel al veel beter dan vlak na de operatie, maar nog niet volledig goed hé. Ik krijg wel serieus schrik als ik zo zie dat er sommigen tot 4 operaties nodig hebben. Als er een tweede operatie nodig is, ga ik toch eens een tweede opinie vragen denk ik. Ik heb al gehoord van dr Gobin in de eeuwfeestkliniek in Antwerpen. Heeft er hier iemand goede of slechte ervaringen mee? Groetjes, mamatje |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Strabisme - Scheel zien