< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Moet nog in mijn trouwkleed passen???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Moet nog in mijn trouwkleed passen???
11/02/2008 @ 15:06
Eveke85

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey! Op 27 juni 2008 trouwen we, maar onze kinderwens is nu al groot! Ik ben reeds gestopt met de pil, maar we zouden pas in april echt willen gaan proberen omdat ik anders schrik heb dat ik niet meer in mijn trouwkleed zou passen! Dan moet het wel al natuurlijk direct prijs zijn hé! Als ik direct zwanger zou zijn, zou ik 13 weken ver zijn op de trouw, maar ik zou graag volgende maand al gaan proberen, maar dan komen er natuurlijk nog 4 weken bij! Zouden jullie het mij aanraden, of wat denken jullie? Met een buikje van 17 weken pas ik waarschijnlijk niet meer in mijn kleed???

Alvast bedankt, een aanstaand bruidje met héél grote kinderwens!!!

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 16:16
snuitje

Ik ben er bijna zeker van dat je dan niet meer in je trouwkleed past... niet verkeerd bedoeld hoor, maar wil je gewoon een realistisch beeld geven.

Een trouwkleed sluit heel nauw aan, zeker op je taille, buik en borsten !

Dus... dat gaat niet lukken als je direct prijs zou hebben vrees ik.

Veel succes met je beslissing ! Het is moeilijk he meid !
Wij hebben ook getwijfeld, maar toch gewacht tot na de trouw, ik wou het risico niet nemen om ziek en misselijk te zijn op de dag dat de mooiste uit men leven zou moeten worden. Wij hebben dus gewacht tot na de trouw !

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 16:18
sitara

Hi Eveke,

Bij de meeste zwangere vrouwen zie je al duidelijk een buikje wanneer ze 16/17 weken zwanger zijn.
Maar veel heeft ook te maken met de bouw van de vrouw (zwaarte van de beenderen) maw indien je redelijk groot en mager bent, kan je het geluk hebben dat je niet al te veel zal verzwaren.

Zelf ben ik aan de mollige kant & had ik al een redelijk buikje à 16 weken ...

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 16:24
Eveke85

Hey, ja ik ben wel redelijk groot, maar ben ook niet van de magerste, dik zou ik mezelf ook niet noemen! We zullen dan nog maar een beetje wachten, ja idd moeilijk hoor! Maar zwanger met 13 weken is dan wel nog te doen of niet??? Hihi, het is echt ambetant, het zo graag willen, maar toch nog niet kunnen!

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 16:45
Marjolein

Online Status
Dat blijft gewoon heel moeilijk om te voorspellen hoor. Al vanaf een week of 6 merkte ik dat ik veranderde, niet zozeer dat ik al een buikje kreeg maar wel wat extra vet op mijn heupen enzo. Mijn trouwkleed kan ik al een heel tijdje niet meer aan denk ik, want die was juist in mijn taille erg strak. En ik begin nu net pas echt een beetje een buikje te krijgen, vandaag heb ik voor het eerst een zwangerschapsbroek aan.

Maar zoals ik mij voelde tussen de 6 en de 11 weken zo zou ik me toch zeker niet op mijn trouwdag gevoeld willen hebben. Dan was er voor mij toch echt geen lol aangeweest denk ik. Ik was halverwege ingestort van vermoeidheid denk ik en eten daar moest ik in die hele periode niet aan denken. Maar ook dat kan heel anders gaan natuurlijk.

Succes met het nemen van de beslissing..

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 17:09
Butterfly

Ik heb ook gewacht tot de maand van de trouw zelf om te starten. En aangezien het de eerste maand prijs was, was in al onwetend zwanger op mijn trouwdag.

Ik had heel snel dat mijn borsten groter waren dus op 13 weken had ik toch niet meer in mijn trouwkleed gepast.

Maar je kan mss wat ruimer kiezen zodat je wat speling hebt. De laatste keer passen is toch de week zelf en als je dat op voorhand zegt kunnen ze daar mss rekening mee houden.

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 08:43
snuitje

Een kleed dat dan weer net iets te ruim is gekocht, vind ik persoonlijk wel niet zo mooi staan... aleja... een trouwkleed is zo mooi omdat het net zooo passend bij jou specifiek gemaakt wordt.

En als je misselijk en ziek en moe bent, het is een lange mooie dag... je moet er echt van genieten vind ik, het kost een hoop geld, maar het is het waard als je er uitbundig van kan genieten.

Het is moeilijk, maar veel succes met je beslissing !

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 09:14
Marleen

Ik was 3 maanden zwanger toen we trouwde. 3 maanden voor het trouwen mijn jurk gekocht. 2 weken later wisten we dat ik zwanger was. Gelijk de winkel gebeld. Volgens hun geen probleem. Totdat ik de jurk ging passen. Er was 17 cm bij qua omtrek buik. Terwijl ik toch al niet zo mager ben.
Ze hebben een rand van 10 cm onder aan de jurk moeten zetten (gelukkeig viel het niet op) en de halve jurk moeten uitleggen. En als je zwanger bent moet je vaak naar het toilet. Dat is niet handig met een jurk (niet 1 met een hoepel in)
Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 11:58
snuitje

en Eveke, heb je al een beslissing kunnen maken? We zijn benieuwd hoor !

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 17:48
SMDJ

hey iedereen

wij hebben ook gewacht tot net na de trouw omwille van het kleed

want zoals snuitje zegt mooi strak en aansluitend vind ik ook het mooiste

veel succes met je beslissing

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 10:55
Eveke85

Dag meiden, we hebben beslist om dan toch maar pas in april te beginnen, en de kans dat ik direct prijs zal hebben is ook niet zo groot hé! Alé, dat denk ik toch, nog niet direct te hard van stapel lopen hé! Dus ik zou 13weken max. kunnen zwanger zijn. Maar mijn meter maakt mijn kleed, en ik heb er vertrouwen in dat als ik verdik dat ze het dan wel flikt ! Ik zou het haar dan wel moeten vertellen ofzo dat ik zwanger ben! We zien wel, ik laat vanaf april de natuur zijn gang gaan! Bedankt voor de reacties!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]