Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/10/2008 @ 18:13 vanessa | Ah Inge, nog niet te snel panikeren. Alles is nog mogelijk. Ik hoorde onlangs nog van een kennis bij wie het kindje ook in stuit lag. Moet nog gedraaid zijn tussen 34 en 36 weken. Nog een beetje afwachten dus. En misschien af en toe eens poken... ![]() Ik neem nog één maand bij en heb nog twee weken verlof die ik overzet naar volgend jaar en dan ook aan mijn zwangerschapsverlof kleef. Ik zal dus nogmaal thuis zijn tot half maart. Drie maanden vond ik toch wel te kort. Hoeveel zijn jullie intussen al bijgekomen?? Ikke elf kilo. Valt al bij al nog mee hé. Ik was zeer snel beginnen aankomen en had snel een buikje, maar de laatste maanden komt er in verhouding nog maar weinig bij. Alles zit eigenlijk in mijn buikje. Gelukkig maar! ![]() |
| 11/10/2008 @ 16:05 vanessa | Amai, en ik was nog blij dat ik 'maar' 11 kilo ben bijgekomen! In mijn omgeving hoor ik van iedereen dat ze tussen de 16 en de 28 kilo waren bijgekomen, dus vond ik 11 wel mooi. Hmm... Hoop maar dat ik ze snel terug kwijt ben. Ben gelukkig niet verdikt in mijn gezicht en zo.Nog één weekje werken en ik ben ervan af! Oef... Nu begint het toch zwaarder te worden. Gelukkig is't einde in zicht. Alles goed bij jullie? Ik mag dinsdag nog eens naar de gyne. Dan legt ze me aan de monitor ook. Ik hoop dat er toch al een beetje beweging te bespeuren valt! ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zwangerschapstesten online bestellen

In mijn omgeving hoor ik van iedereen dat ze tussen de 16 en de 28 kilo waren bijgekomen, dus vond ik 11 wel mooi. Hmm... Hoop maar dat ik ze snel terug kwijt ben. Ben gelukkig niet verdikt in mijn gezicht en zo.