< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » zwangerschapstesten online bestellen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
zwangerschapstesten online bestellen
01/10/2008 @ 21:51
Neentje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi meiden,

daarstraks zijn we dus ook op onderzoek geweest. Alles ok.
Babytje ligt bij mij wel al vast in bekken. Baarmoederhals nog 1 vingertopje?! (dus bijna verstreken stel ik dan vast?)
Dat het onderaan wat gezwollen is, is normaal. De ene vrouw heeft er wat meer last van dan de andere. Maar door het gewicht van de baby en de verweking en de indaling komt dit allemaal een beetje.
Opening heb ik nog niet.
Het is een heel actieve baby (wat ik duidelijk zelf ook voel, veel actiever dan Mattis).
En ja, nu spreken ze plots al dat de baby rond de 4kilo gaat wegen... pffff.

Voor de rest ca va he. Aftellen zeker.

Amai Vanessa, nog 2 weekjes werken en je bent er vananf. De laatste weken werken zijn de ergste he. (vermoeiend)
Ja en dan die heisa rond de banken...
Ik ga ook werken tot 38weken zwangerschap, als alles goed blijft gaan.
Hoe lang gaan jullie thuis blijven?
Ik ga 1 maand ouderschapsverlof bijnemen. Dus eerst zwangerschapsverlof 15 weken + 4 weken ouderschapsverlof.
Dus als alles goed gaat, blijf ik thuis op 28oktober, en ga ik terug werken rond 11 maart volgend jaar.

doei xxx

[Laatst gewijzigd door Neentje - 01/10/2008 @ 21:52] - Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 09:54
inge

Online Status Stuur bericht
Ik neem na de bevalling 5 maanden borstvoedingsverlof. Dus stel dat ons kleintje op 3 december zou geboren worden, begin ik terug te werken op 3 mei, net 5 maanden na de bevalling.

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 18:13
vanessa

Online Status
Ah Inge, nog niet te snel panikeren. Alles is nog mogelijk. Ik hoorde onlangs nog van een kennis bij wie het kindje ook in stuit lag. Moet nog gedraaid zijn tussen 34 en 36 weken. Nog een beetje afwachten dus. En misschien af en toe eens poken...

Ik neem nog één maand bij en heb nog twee weken verlof die ik overzet naar volgend jaar en dan ook aan mijn zwangerschapsverlof kleef. Ik zal dus nogmaal thuis zijn tot half maart. Drie maanden vond ik toch wel te kort.

Hoeveel zijn jullie intussen al bijgekomen?? Ikke elf kilo. Valt al bij al nog mee hé. Ik was zeer snel beginnen aankomen en had snel een buikje, maar de laatste maanden komt er in verhouding nog maar weinig bij. Alles zit eigenlijk in mijn buikje. Gelukkig maar!

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 22:03
Neentje

hoi,

Hoeveel ik al bijgekomen ben? Awel eigenlijk valt dit tot nu toe goed mee. 4 kilo en half. Flink he. Nochtans ik eet normaal, en snoep zal ik ook niet laten staan.

Vandaag alles in de winkel gaan halen, wat je zoal als eerste nodig hebt. Lekker fijn. (vind ik toch, mijn ventje niet zo zeer., =er is toch verschil tussen man en vrouw he)
Wat hebben we gaan halen, het bedje, de kast, matrasje, lakentjes bedje, nieuwe speentjes zuigflessen, nieuwe zuigflessen, ... alle ja. Het hoogstnodige.
Ook heb ik het huisje wat op orde proberen te stellen, vensters gepoetst... beneden toch al. Boven ga ik deze proberen om woensdag te poetsen. En het plafond wil ik graag overal nog afwassen. Als dat klaar is, dan zal het wel goed zijn.

hihihi nesteldrang zeker?

zo, fijne avond nog he.

xxx

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 09:06
inge

Online Status Stuur bericht
Ik ben ondertussen 6 kg bijgekomen en ik ben eigenlijk ook tevreden. Bij de andere 3 kwamen de kilo's er veel gemakkelijker bij.

Ik weet ik moet niet paniekeren maar toch ... ik ben er niet gerust in en ik betrap mezelf erop dat ik er eigenlijk veel mee bezig ben.

groetjes,
inge

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 13:22
Neentje

hupla, 5 kg... nu gaat het precies wel sneller dat bijkomen.
Niet dat dit veel is, maar ik wil toch niet teveel bijkomen ook deze keer. Vorige zwangerschap was ik 15 kg verdikt. Wat ik zelf toch wel vrij veel vond. Alhoewel ik toen 12 kg kwijt was, als ik thuis kwam van het ziekenhuis na de bevalling.

met jullie alles ok??
Hier wel hoor. Vandaag eigenlijk nog geen last gehad. Want dit scheelt tegenwoordig van dag tot dag.
Soms heb ik veel last van harde buiken. (waarschijnlijk ook, omdat ik niet echt stil zit zeker)

doei xxx

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 16:05
vanessa

Online Status
Amai, en ik was nog blij dat ik 'maar' 11 kilo ben bijgekomen! In mijn omgeving hoor ik van iedereen dat ze tussen de 16 en de 28 kilo waren bijgekomen, dus vond ik 11 wel mooi. Hmm... Hoop maar dat ik ze snel terug kwijt ben. Ben gelukkig niet verdikt in mijn gezicht en zo.

Nog één weekje werken en ik ben ervan af! Oef... Nu begint het toch zwaarder te worden. Gelukkig is't einde in zicht.

Alles goed bij jullie? Ik mag dinsdag nog eens naar de gyne. Dan legt ze me aan de monitor ook. Ik hoop dat er toch al een beetje beweging te bespeuren valt!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]