< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » zwangerschaps verschijnselen.

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
zwangerschaps verschijnselen.
13/02/2008 @ 08:02

soms buikpijn gerommel steekjes in een borst tepels zijn gevoelig.oprispingen savonds
kan het zo zijn dat ik zwanger ben.
ik weet het niet was ik maar gewoon misselijk dan wist ik het gelijk.
kan het zo zijn dat je eerst nergens last van heb en daarna wel.
maandag is mijn nod dan ga ik pas testen.
ik ben bang vooreen negatieve test zou niet de eerste keer zijn.
eerst was ik 5 dagen overtijd en uiteindelijk werd ik ongesteld.
mijn cyclus is aardig regelmatig behalve de laatste keer 34 dagen.

HELP!!!!!

yvon
Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 10:57
karen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi yvonne..

spannend he?

ik herken het helemaal,
ik heb als ik uitga van mijn 28 dagen,morgen mijn nod..heb gister al getest..natuurlijk negatief..heb 's avonds getest,die dag ook gesport,dus veel water gedronken...
maar nu.een dag voor nod..echt wel misselijk,en gespannen borsten.
ik ben 1x eerder zwanger geweest,mk geworden,toen was ik ook een dag voor nod opeens zo misselijk...zou het dan toch?
we wachten nog maar even af he?
succes...

karen

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 15:33
mopke

Heey Meiden!
Ik zal voor jullie duimen!
Ontzettend spannend allemaal.
Ik wil je hoop niet wegnemen, de symptomen die je noemt kunnen wijzen op een zwangerschap (dat hoop ik van harte voor je!) maar het kunnen helaas ook gewoon symptomen zijn van het ontpillen of een komende menstruatie. Dat is bij mij al vaak genoeg gebleken, helaas.... Je lichaam kan je aardig voor de gek houden!
Laat je de uitslag van de test nog weten?
Succes!
Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 09:16
karen

gewoon ongesteld geworden...
vandaag lekker aan de chocolade...
yvonne ..succes...

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 09:29
Bibie

hey yvonne,

ik heb net hetzelfde gehad, overtijd, beetje misselijk, gevoelige borsten en toen ik 4dagen overtijd was had ik een test gedaan, deze was negatief, maar ik bleef overtijd zijn. Deed gewoon later een nieuwe en bleek dat die positief was. Wacht gewoon nog even af en doe een test is deze negatief kan het zijn zoals bij mij het geval was nog niet genoeg hormonen had aangemaakt. Ik zal alvast voor je!

Kusjes Bibie

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 09:35
Helena

Online Status
Hey Bibi,

Ik hoop dat dat bij mij ook het geval is. Had gisteren mijn NOD (mijn banner zegt 12/2, maar heb gisteren precies 2 weken geleden mijn eisprong gevoeld, daarom neem ik 13/2 als NOD). Heb al sinds de eisprong zwaardere en pijnlijke borsten, vooral rond de tepels. Ik was vorige week ook heel moe. Heb vanochtend een test gedaan (omdat het Valentijn is ), maar die was negatief (dacht eerst wel dat het middelste venstertje wat roze werd, maar werd nadien terug wit). Ik ga nu ook nog even wachten tot het weekend of begin volgende week. Als de er dan nog niet zijn, test ik opnieuw.

Ik hoop maar zo dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt .

Lieve groetjes,
Helena

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 09:40
Bibie

hey helena

ik kan volkomen volgen wat jij nu meemaakt. Heb diezelfde onzekerheid ook meegemaakt. Toen mijn test negatief was, was ik een beetje depri omdat het voor mij allemaal niet klopte, nooit overtijd en dan ineens verschillende zwangerschapverschijnselen tonen terwijl een negatieve test. Mensen in mijn omgeving die hiervan wisten vertelden mij dat elk vrouwenlichaam natuurlijk anders is. De ene test positief na den 1e dag overtijd, de andere pas een week later. Ik heb gewacht tot ik 14dagen overtijd was en dan heb ik s' ochtends een nieuwe test gedaan, die positief was. Dus helena zolang je nog steeds niet ongesteld bent de moed niet opgeven, gewoon even geduldig afwachten en opnieuw testen. Als deze weer negatief is zou ik gewoon een afspraak maken met de gyneco. Want heb mensen gekent die altijd maar negatieve testen bleven doen en uiteindelijk toch zwanger waren. In elk geval meid, kop op en ik voor je!

Kusjes Bibie

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 10:39
Anne

Hallo iedereen..
Ik zit met een probleempje..
Ik ben sinds vorige maand gestopt met de pil en ik had 28-01 ongesteld meoten zijn geworden, dit is niet gebeurd. Wel heb ik een test gedaan negatief..
Ik ben nu 2 weken en 3 dagen overtijd en nog steeds geen symptomen dat ik ongesteld zal gaan worden..
wat moet ik hier nu van denken?

groetjes Anne
Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 10:45
Bibie

heya anne,

Ik had ook 28/01 ongesteld moeten zijn, maar zoals ik al eerder zei heb ik een positieve test uiteindelijk gedaan. Als ik jou was zou ik gewoon een afspraak maken bij de gyneco of bij de dokter voor een bloedonderzoek. Je nog geen zorgen maken een zwangershap kan nog altijd. ik zal alvast voor je!

Kusjes Bibie

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 10:52
Helena

Online Status
Hey Bibi,

Héél erg bedankt voor je mailtje. Voorlopig zijn er nog geen te zien, dus wie weet... Ik voel me wel misselijk en wat draaierig (precies wat licht in mijn hoofd, heb ik anders nooit). Bij mijn eerste zwangerschap heb ik na 3 dagen getest en kreeg ik meteen een streep (was een test van GB).

Nu ja, ik wacht maar af. En inderdaad, zo lang de er niet zijn, is er nog hoop, hè. Zit wel nog maar in mijn eerste ronde, dus misschien doet mijn lichaam nog wat raar. Feit is wel dat ik bij Mathias meteen van de eerste ronde zwanger was en toen we een eerste keer voor nummer twee gingen, was ik ook meteen in de eerste ronde zwanger (had wel een miskraam op 6,5 weken). Bij de miskraam had ik ook eerst negatief getest en een week later positief, maar toen bleek enkele dagen later na bloedonderzoek dat de hcg veel te laag was en de volgende dag had ik mijn miskraam.

Op 29/2 heb ik sowieso een afspraak bij de gyne, dan kan het meteen onderzocht worden, hè.

Groetjes,

Helena

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 11:00
Bibie

Helena,

ik blijf alvast voor je, is altijd leuk om te ontdekken dat je zwanger bent. Jammer van die mk in de tid, hopelijk is het nu een positiver resultaat. Ik ben nu in verwachting van mijn eerste, na 7 rondes, dus laat ons hopen dat alles goed blijft verlopen. Ik heb gelukkig geen last van misselijkheden op het moment, alleen beetje van pijnlijke borsten en mijn geur die dubbel zo hard werkt >.< maar voor de rest blijven mijn goed weg, wat een zeer goed teken is eh 28 feb naar de gyneco voor eerste echo'tje, kijk er al helemaal naar uit

Kusjes Bibie

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 17:18
Anne

dankjewel Bibi..!! Je hebt me weer een beetje hoop gegeven.. Ik denk dat ik toch morgen ofzo nog maar een test ga halen.. !!
ik zal het je wel laten weten !!

groetjes Anne
Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 09:09
Helena

Online Status
Goedemorgen iedereen,

Ik heb hier spijtig minder goed nieuws te melden. Vannacht zijn mijn toch doorgekomen, heb een cyclus van 30 dagen gehad.

Ik was eerst wel wat teleurgesteld, maar wist ergens wel dat we niet helemaal op het juiste moment hadden geklust. Aan de andere kant was het toch ook wel een opluchting dat mijn lichaam zijn werk doet. Ik ben per slot van rekening "al" 38 en was een beetje bang dat het ontpillen wel eens heel lang kon duren.

Als ik op 29/2 naar de gyne moet voor mijn jaarlijkse controle, zit ik net in mijn vruchtbare dagen en wie weet, misschien is er op de echo wel een heel mooi eitje te zien (dat dan hopelijk aan de goede kant zit). We gaan weer met volle moed verder .

@Bibi, hoe voel je je? Loopt alles nog goed? Ik hoop voor jou dat het snel 28/2 is en dat je dan een hele mooie echo te zien krijgt. Ik voor je.

Lieve groetjes,

Helena x

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 09:54
Bibie

hey helena

Ahh jammer dat ze zijn doorgekomen, volgende ronde misschien eh Ik heb er ook een tijdje over gedaan hoor. Was vorig jaar in februari met de pil gestopt en eigenlijk pas echt begonnen sinds vorig jaar mei-juni. Maar vorige maand hadden we er niet erg hard op gelet, en het zijn de momenten waar je het minste van verwacht waar het meestal wel bij lukt. In elk geval de moed niet opgeven ik alvast voor je voor de volgende ronde!

Met mij zelf gaat het prima, ben niet misselijk ofzo, enige nadeel daaraan is dat je niet erg merkt dan dat je zwanger bent, dus ik kijk wel uit naar dat echo'tje om te zien dat het allemaal werkelijk echt is. En als ik dan bij de gyneco ben geweest heb ik nog een heel boel werk te doen, want dan moet ik van mijn werk verplicht naar de arbeidsgeneesheer gaan die beslist wat voor werk ik nu in de toekomst moet doen. Ik ben verzorgende in een rusthuis en als zwangere mag je eigenlijk tillen en trekken ni zoveel meer doen. dus ben eens benieuwd wat die dokter zal zeggen.

Kusjes Bibie

Link naar deze reactie
16/02/2008 @ 13:39
Anne

Online Status
Hallo allemaal..
Ik denk dat ik als ik maandag nog niet ongesteld ben, dinsdag maar een test ga halen.. Ik weet echt niet wat ik moet verwachten..
Eigenlijk ben ik niet echt gestopt met de bedoeling om zwanger te worden maar omdat ik wel eens last had van doorbraakbloedingen.. Nu denk ik zal ik maar weer met de pil beginnen.. ( ik ben pas 20.. ).
Wel vraag ik me af als ik nu dus negatief test is het dan niet erg als ik met de pil begin??

groetjes Anne
[Laatst gewijzigd door Anne - 16/02/2008 @ 17:27] - Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 15:48
Bibie

hey anne,

en heb je gisteren nu getest of je zwanger waard? wat was het resultaat? als je ze nog steeds niet hebt door gekregen en je moest een negatief resultaat hebben op je test, ga gewoon dan eens langs bij de gynaecoloog, ik zou niet zomaar ineens terug beginnen met de pil.

Kusjes bibie

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 15:41
Anne

Online Status
Hey Bibie..
Ik heb sinds maandag een lichte bloeding.. is dit nu mijn menstruatie?
Ik denk dat ik nog niet eens 1 tampon per dag nodig zou hebben..
( sorry voor het taalgebruik )

Vrijdag gaat mijn vriend voor 2 weken weg.. Ik weet niet of ik nu moet wachten met testen totdat hij terug is of van te voren..
en als ik het deze week doe en is negatief zou ik er dan van kunnen uitgaan dat ik niet zwanger ben?

groetjes Anne
Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 20:15
Bibie

heya anne

Hmm ik kan niet echt zeggen of je nu echt je regels hebt of niet, je zou best gewoon eens naar de gynaecoloog bellen en naar raad vragen, miss dat die jou verder kan helpen. Of anders naar de huisarts, maar die zal je waarschijnlijk toch doorverwijzen naar de gynaeco.

Kusjes bibie

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 10:25

En Anne??hoe is het afgelopen???

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]