[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/02/2008 @ 15:25 Mieke | Hela Wij hebben iets gelijkaardigs voor. De osteo zei ook om soja te proberen omdat ons zoontje zo'n opgeblazen buikje heeft, veel gassen dus. Ikzelf sta er ook wat aarzelend tegenover, want het is ni zo goed om zo maar te wisselen en onze kinderarts is ook geen voorstander van die sojamelk.... Onze kinderarts heeft jaren ervaring, dus ik geloof wel in zijn mening, maar wat moet je dan doen? Wij geven al Nan Transit, dat is al een pap speciaal voor krampjes... |
| 14/02/2008 @ 12:55 saar | Je hebt ook koemelkvrije melk zoals Pregomin en nutrilon pepti, en ook bvb melk zonder lactose. Een KA heeft me ook een sojamelk voorgeschreven maar dat hielp eigenlijk helemaal niet, we zijn dan op Pregomin gegaan (is dieet melk zonder koemelkeiwitten en lactose), wel wat duurder. En zowiezo nog losec erbij. groetjes |
| 01/03/2008 @ 13:32 Dana | Hallo Nathalie, mijn zoontje heeft ook last van zware verborgen reflux. Wij hebben ondertussen al 4 pappen uitgeprobeerd maar zonder succes. Voor zijn reflux krijgt hij zantac, en momenteel geef ik hem de pap Enfamil AR 1. Hij heeft vooral ' s avonds tussen 20 uur en 23 uur veel last van krampjes en gassen, het kan ook zijn dat hij ook last heeft van de reflux ondanks de zantac. Mijn vraag is doe jij bij de soyamelk nog een indikkingsmiddel in omdat soyamelk toch vrij dunne melk is. Welke soyamelk gebruik jij? Alvast bedankt, Groetjes Dana |
[Reageer]

zomaar overschakelen naar sojavoeding?