< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Net zwanger regio waasland

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
13/02/2008 @ 14:20
Zus

Online Status
Hey,

Ik ben Karine en woon in de regio waasland, we verwachten ons eerste kindje begin oktober en zijn superblij. Wie is jullie gynecoloog ? Ik ben maandag bij de dokter geweest voor een bloedtest waarvan we gisteren de uitslag hadden de HCG waarde was 25 000 wat heel goed is zei ze, ze heeft me doorverwezen naar gynecoloog De Cleyn hij werkt samen met AZ nikolaas.

Zijn er nog onder jullie zwanger voor deze periode en wanneer gaan jullie voor de eerste echo ?

Veel liefs van een overgelukkige mama in spe

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 09:31
ratje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Wij zijn ook van het Waasland, maar wij gaan zowel voor bevalling als gynae in Lokeren. De dokters en ziekenhuizen in Sint-Niklaas ken ik niet zo goed, maar ik heb er ook nog zeker niets slecht van gehoord dus. Ik heb wel een vriendin die volgende maand moet bevallen in Sint-Niklaas.

Wij zijn nog niet zwanger voor de moment maar we hopen dat dat niet te lang meer gaat duren!

Groetjes
ratje

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 10:31
Doornroosje

Online Status Stuur bericht
Nog niet zwanger maar hopelijk deze maand prijs! Ben ook van het waasland, en mijn gynaecoloog is ook Dr De Cleyn!

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 10:20
nieneke

Hey waaslandertjes
Zelf ben ik bevallen in Dendermonde maar de meeste van mijn vriendinnen en kenissen bevallen ook in St. Niklaas.
Als jullie zin hebben mogen jullie hier op het forum zoeken naar : Oost-vlaamse meiden verenigd dat zit ergens onder zwanger worden... geloof ik, een hele bende leuke mama's uit heel Oost Vlaanderen en de meesten van het Waasland;)

x

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 20:58

hello hier nog een mama van het waasland ik ben van men zoontje bevalen met dr van Parys echt nen aanrader maar das persoonlijk he bij een gynecoloog moet je tenslote op je gemak zijn he.

veel liefs

Isabelle

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]