< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » heist-op-den-berg

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/05/2008 @ 22:40

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi dames,

rustig hier hé!

Heb eigenlijk ook niet zoveel te vertellen hoor, hier gaat gewoon alles zijn gewone gangetje en we zijn natuurlijk aan het genieten van het mooie zalige weer, hier hebben we lang op moeten wachten hé!
Ik ben zelfs al verbrand op mijn schouders en nek, ons Fiebeke ook een beetje, ik smeer haar nochtans in met zonnecrème!

Oja, ons meisje eet alleen, moet bijna niet meer helpen, het gaat echt vlotjes!

Zo, dat was het zowat, hopelijk tot snel hé,

groetjes bebe en ons Fiebeke

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 20:40
Tiny

Online Status Stuur bericht
bebe, onze niels kan ook nog maar een 2 tal weken lopen hoor. Ik moet er nu wel bij zeggen dat hij ook naar de kiné gaat, dus daar wordt ook wel goed geoefend.
Ja tof dat fiebe alleen kan eten. Ik kijk er ook al naar uit dat onze niels dat kan, kunnen we weer gezellig samen eten.
ze kent inderdaad al veel woordjes. De dokter zegt dat het geen probleem is dat onze niels nog niets zegt, het is belangrijk dat hij alles goed begrijpt, en dat doet hij hoor.
Amaai je reis komt inderdaad dichterbij. Het aftellen is begonnen.

Hier eigenlijk niets speciaals. Morgen komt mijn ventje terug van zakenreis. Ik kijk er al naar uit. Twee weken weg is toch lang hoor.

Hoe gaat het met de anderen? Aan het genieten van het mooie weer?

groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 13:51

Hei ladies,

Tiny, er zijn nog zoveel kindjes van Niels zijn leeftijd die nog niet veel zeggen hoor, daar moet je je absoluut geen zorgen over maken zoals ze zeggen dat ik me ook niet ongerust moet maken omdat ons Fiebe nog niet alleen stapt! Ik maak me ook helemaal geen zorgen daarover, ik weet toch dat dat opeens komt hoor, maar eerlijk gezegd is ze daar wel laat in hé! Ik hoop toch dat het niet meer al te lang gaat duren, ik zie er zo naar uit! Op den duur kan je haar niet blijven dragen hé, ze weegt bijna 10kilo, pffff!
Maar ja je kan dat niet dwingen hé!

Inderdaad onze reis begint serieus af te korten, vandaag nog 14 dagen oftewel nog 2 weken en dan vertrekken!!!

En hoe was het weerzien met je ventje? Twee weken zonder ventje is wel lang hé! Verwen hem maar!

Vandaag weer zalig warm hé, heb net m'n ramen beneden langs binnen en buiten gekuist, de was hangt al buiten, heb eigenlijk nog niet stilgezeten en seffes komt mijn ventje ook thuis, hij heeft met de vroege gestaan van 6 tot 14u! En dan gaan we samen naar de bank ivm met Kroatisch geld, daarna mijn schoonouders een bezoekje brengen, dan nog naar de aldi en daarna nog naar O' Cool voor bbqvlees en sausjes...Pffff wordt een beetje druk, maar ja moeten toch eten hebben voor morgen bij de bbq!

Hoe gaat het met de andere dames hier en met hun kids???

Ga jullie maar eens laten, ga zo ons meisje uit haar bedje halen se,

groetjes bebe en ons Fiebe

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 12:55
Tiny

Online Status Stuur bericht
het is hier precies rustig, iedereen aan het genieten van het zonnetje.

bebe, fiebe is inderdaad aan de laate kant met haat stappen. Stapt ze al achter een karretje of aan het handje?

Met onze Niels gaat het goed, we hebben dit weekend zijn dutje in de voormiddag afgeschaft, dus nu slaapt hij enkel nog in de namiddag. Ik moet zeggen dat hij er precies toch wel beter mee is. En s'nachts slaapt hij ook vaster.
Volgende week moet hij geopereerd worden aan zijn hypospadie. Natuurlijk wel iets minder, maar we wisten dat het eraan kwam en het is voor zijn eigen goed. Dus moet mama haar ook maar even flink houden.

groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 14:24

Hoi,

het is hier inderdaad heel kalmkes,

Tiny, achter haar loopwagen of aan onze hand stapt ze heel erg goed, ze zou het gerust alleen kunnen hoor maar het is den durf...als ze aan ons hand stapt heeft ze eigenlijk maar 1 vinger vast en als je een beetje lost gaat madam direct op haar poep zitten!
Maar ja met andere dingen is ze dan weer wel heel snel in, ze kan goed alleen eten en drinken en in 't kopke zit het ook allemaal heel snor, ze snapt al zooooooveeeeeeel, ongeloofelijk! Ze doet ons ook altijd na, nu met die zon smeer ik haar in met zonnecréme en wrijf ik dat goed in op 'r beentjes, armen...gisterenavond als ze aan het spelen was, begon ze ineens over mijn been te wrijven en ze had een plastic busje vast en deed precies wat zonnecréme op m'n been en ze begon te wrijven! Ook haar mondje kuist ze zelf af, ze kan namelijk niet verdragen dat er iets aan haar mondje hangt of plakt want dan pakt ze direct een papiertje en begint haar mondje af te kuisen! Slimme meid hebben wij hoor!

Oei moet Niels geoppereerd worden? Sorry als ik dat vraag maar wat is hypospadie?

Zo, ga er weer vandoor, tot snel!

Groetjes bebe en ons Fiebe

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]