Hei ladies,
Tiny, er zijn nog zoveel kindjes van Niels zijn leeftijd die nog niet veel zeggen hoor, daar moet je je absoluut geen zorgen over maken zoals ze zeggen dat ik me ook niet ongerust moet maken omdat ons Fiebe nog niet alleen stapt!

Ik maak me ook helemaal geen zorgen daarover, ik weet toch dat dat opeens komt hoor, maar eerlijk gezegd is ze daar wel laat in hé! Ik hoop toch dat het niet meer al te lang gaat duren, ik zie er zo naar uit! Op den duur kan je haar niet blijven dragen hé, ze weegt bijna 10kilo, pffff!

Maar ja je kan dat niet dwingen hé!
Inderdaad onze reis begint serieus af te korten, vandaag nog 14 dagen oftewel nog 2 weken en dan vertrekken!!!
En hoe was het weerzien met je ventje? Twee weken zonder ventje is wel lang hé! Verwen hem maar!
Vandaag weer zalig warm hé, heb net m'n ramen beneden langs binnen en buiten gekuist, de was hangt al buiten, heb eigenlijk nog niet stilgezeten en seffes komt mijn ventje ook thuis, hij heeft met de vroege gestaan van 6 tot 14u! En dan gaan we samen naar de bank ivm met Kroatisch geld, daarna mijn schoonouders een bezoekje brengen, dan nog naar de aldi en daarna nog naar O' Cool voor bbqvlees en sausjes...Pffff wordt een beetje druk, maar ja moeten toch eten hebben voor morgen bij de bbq!
Hoe gaat het met de andere dames hier en met hun kids???
Ga jullie maar eens laten, ga zo ons meisje uit haar bedje halen se,
groetjes bebe en ons Fiebe