Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/06/2008 @ 23:56 piekeraar ![]() | Proficiat Teeske!!! |
| 26/06/2008 @ 13:39 ikke | Ik kom net per toeval op dit onderwerp. Eigenlijk zou ik mijn mond moeten houden, maar het is zeer makkelijk om je gelijk hier op dit forum te krijgen, je hoort immers maar 1 kant van het verhaal. Waar je schoonmoeder het recht vandaan haalt om jouw kind te willen zien teekske?? Omdat ze verdorie jouw vent op de wereld heeft gezet! Stel jezelf nu eens voor dat door omstandigheden je later niet met je schoondochter overweg kan en zij niet met jou. Je doet alles wat je zelf denkt dat goed is en ze wil niets aanvaarden dan jah.. je zou het zelf wel eens kunnen voorhebben. Als mijn schoondochter me later zoiets zou lappen zou ik net hetzelfde doen! |
26/06/2008 @ 14:24 ![]() | een zeer dikke proficiat meid. ben blij dat jullie die zaak hebben gewonnen. groetjes, sarah ![]() ![]() |
| 26/06/2008 @ 20:27 anno | IKKE het lijkt wel of je teeske's schoonmoeder bent zo val je haar aan. Hoe zou je zelf reageren als jou schoonmoeder zo iets zou flikken. Ik denk dat als het bij mij zou gebeuren ik niet voor mezelf zou instaan. Desnoods ga ik er een paar jaar voor zitten in de gevangenis maar van mijn kinderen blijven ze af!!!!!!!! Teeske gefeliciteerd meid met je overwinning. En nu maar hopen dat ze geen beroep heeft aantekend. Dat moet overigens binnen 2 weken gedaan worden anders kan het niet meer! Dus als je nu nog niks hebt gehoord kan ze ook geen beroep meer aantekenen. (een vriendin van mij werkt bij een rechtbank vandaar dat ik het weet) |
| 26/06/2008 @ 21:18 Dinja ![]() | Ikke : volgens mij ben je hier inderdaad niet toevallig even op gekomen.... |
| 08/07/2008 @ 20:57 Teekske | Antwoord aan ikke Ikke, Ik weet wat de waarheid is!! En dat heb ik ook verteld in mijn eerste post. Dat je me zo aanvalt vind ik heel bizar... Net of ik jou persoonlijk iets gedaan heb? Toch wel raar dat de rechter dan zo beslist heeft hé. En dit forum is er toch om ans hart te luchten of niet soms? Hoop voor jou dat je hart nu gelucht is en dat je voor de rest twee keer nadenkt vooraleer je nog zoiets post. Greetz Teekske |
| 08/07/2008 @ 21:12 Teekske | Vraag aan ikke Hey ikke, Je zegt in je bericht: als mijn schhondachter mij zoiets zou lappen... Wat heb ik mijn schoonmoeder eigenlijk gelapt? Mijn man gesteunt, moeder zijn, mij niet laten doen , .... Ik ben eens benieuwd ! Teekske |
| 12/08/2008 @ 14:56 Teekske | Bedankt hei !!! Zo denk ik er dus ook over. Ben benieuwd wat de reactie gaat zijn als ze te weten komt dat ik (overigens medisch zogezegd onmogelijk ) terug zwanger ben....Groetjes Teekske |
12/08/2008 @ 17:27 ![]() | Teeske, ik zag gisteren dat ikke op het forum aanwezig was, maar zonder een reactie te geven. Ik zou niets zeggen ivm die zwangerschap, wacht daar maar zolang mogelijk mee hoor. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Bezoekrecht

) terug zwanger ben....