< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » ik zie er niet uit!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
ik zie er niet uit!
15/07/2008 @ 11:31
chan

Online Status Bekijk profiel
ja ik herstelde erg snel, liep na 6 dagen alweer buiten te wandelen!
het gaat met allebei erg goed!
ik ben ook benieuwd naar lilo, misschien is de kleine er al wel...
en hoe is het met jou? hou je het nog een beetje vol? zo langzamerhand mag je een beetje af gaan tellen he?! spannend hoor!!

liefs

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 15:55
F'tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Chan

Wat goed dat je zo rap hersteld bent, na 6 dagen al, da's vlug!
En als ik vragen mag, hoe komt het dat je na 1 nacht en dag al uit het moederhuis vertrokken bent? Was het beter zo?

Ja ik denk ook dat de kleine van Lilo al geboren is, ik denk dat we deze week nog, misschien tegen het weekend toe, hier een berichtje zullen lezen van Lilo dat haar dochtertje geboren is

Met mij alles goed. Ja ik hou het nog vol. Heb het gevoel dat m'n buik niet echt groeit, maar ja, dat zal wel nog komen zeker? Normaal vanaf 32 weken zal m'n buikje rapper verdikken zeker?
Of hoe is het gegaan bij jou Chan?
Ja het is spannend, nog 8 weken, ooohh ik verlang echt hoor!

Nog een vraagje: hoeveel bodietjes en pyjamaatjes van maat 50 of maat 56 heb je nodig voor in het moederhuis? Of voor in het begin dat het geboren is?

Ik heb een paar bodietjes van maat 50, maar durf er niet teveel kopen, want misschien is het te klein voor onze meisje, of kunnen ze daar zowiezo nog in, als ze bv. 52 cm zijn bij de geboorte?

En hoe groot was jullie meisje bij de geboorte en wat was het gewicht?

Groetjes

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 08:52
chan

hoi,

onze dame woog 2930 gr. dus ze past ruimschoots in maatje 50/56!!
ik weet niet hoe het met een moederhuis werkt... ik ben in het ziekenhuis bevallen en hier in nl als het allemaal goed gaat mag je naar huis en dan krijg je kraamzorg.
da's een mevrouw die je een dag of 7 a 8 komt helpen met je huishouden, babyverzorging en die jou zelf verzorgt en evt de rest van he gezin. zij houd ook in de gaten of moeder en kind gezond zijn en blijven en helpt je met tips e.d omtrend de verzorging van je baby.

gelukkig voel je je goed, het is niet gezegd dat je een superdikke buik krijgt, de een wordt nou eenmaal wat dikker als de ander, en neem van een mega dikke aan dat iets minder fijner is hoor! ik kon op het laatst niks meer! gelukkig gaat het er nu snel af en pas ik weer in mijn eigen kleding! pfff....

ik ben nu echt benieuwd naarlilo, hoop dat we gauw wat horen!!

xxx

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 11:08
F'tje

Hey Chan

Het is inderdaad anders in een ziekenhuis bevallen dan in een moederhuis in NL.
Maar ik ken iemand, en ze is half juni bevallen en na 1 dag ging ze ook al naar huis, ze wilde niet blijven in het moederhuis.
Ik ga zeker 3 tot 5 dagen blijven in het moederhuis.

I.v.m. mijn buik, ik weet niet of ik een superdikke buik zal krijgen. De meesten zeggen dat ik een groot buikje heb, en dat ik mooi draag! Naar voor.
Maar had altijd gedacht, naarmate het einde toe, vanaf 32 weken dat m'n buik rapper zou verdikken. Want nu komt ons meisje normaal 200 gram per week bij. Nu ja, we zullen wel zien é.

Wat goed dat je nu al weer in je eigen kledij past! Hopelijk gaat dat ook zo zijn van mij...

Geef je borst- of flessenvoeding?

Ik ben ook echt benieuwd naar Lilo, maar ik ben er eigenlijk zeker van dat ze al bevallen is! Zeker weten

Groetjes

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 11:10
F'tje

Kijk, normaal moet ze vandaag 'bevallen' zijn volgens haar banner. Ik denk dat ze al bevallen is de 11de juli, heb zo een gevoel...

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 16:14
_LiLo_

Hoi dames,

jammer genoeg is er hier nog niets gebeurd hoor
Sorry dat ik zo lang niets van me liet horen!!

Ik voel nog steeds niets, alleen vaak harde buiken, maar het zet nooit door. Ik zal dus wel beetje overtijd gaan..

Hopelijk laat ze nu niet meer te lang op zicht wachten en kan ik hier snel komen melden dat ons meisje geboren is.
Vrijdag moet ik nog eens aan de monitor en bij de gyn, maar iedereen denkt dat ik vrijdag ga bevallen omdat het dan volle maan is Tot vrijdag kan ik wel nog wachten, maar hopelijk geen week meer, dat zie ik niet echt zitten. En zou ook liefst hebben dat ze natuurlijk komt, maar ja, we zien wel..

Groetjes,
Lilo

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 16:54
F'tje

Hey Lilo!

OOOhhh en ik dacht nu echt dat je al bevallen was, kdacht we horen ze een week niet, ze is zeker bevallen
Ik begrijp het als je zegt dat je het jammer vind dat er nog niets gebeurd is... Ik zou ook liever hebben dat ons meisje niet later geboren wordt dan de dag waarop ik uitgerekend ben.
Je meisje wil nog een beetje in je buikje blijven denk ik

Dus je hebt geen weeën meer gehad sinds de vorige keer?

Ik ga voor je duimen dat je weldra bevalt
En wie weet beval je toch vrijdag hé, als ze al zeggen bij volle maan

Of wie weet vanavond nog, tkan allemaal vlug gaan en onverwacht gebeuren.

Moest je bevallen, zou het kunnen zijn dat we je een paar dagen niet horen omdat je in het moederhuis zou liggen? Gewoon eens om te weten, als het zover is

Ik duim echt mee hoor Lilo

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 16:55
F'tje

Ps: je hebt nu waarschijnlijk al een hele dikke buik??
Gaat het nog een beetje? Ik hoop het!

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 21:14
_LiLo_

Hoi,

mn buik valt nog best mee hoor, vind ik.
Daar heb ik niet echt last van, alleen zo verschikkelijke jeuk op mn buik en benen en armen. En ja, slapen gaat ook niet echt meer.
Morgen nog eens aan monitor en daarna bij gyn, ben benieuwd wat hij gaat zeggen..
Ja, als ik beval, zullen jullie wel een paar dagen niets van me horen, bij ons houden ze je 3 à 4 dagen in het ziekenhuis, de dag van de bavalling NIET meegerekend. Dus zal dan wel even duren voor jullie horen dat ik bevallen ben.
Nee, nog geen weeën gehad sinds vorige week maandag, enkel fameuze harde buiken, maar helemaal niet regelmatig en ze zetten nooit door.. Ik hoop echt dat het nu niet meer te lang duurt, maar tot nu toe nog niets

Met jou nog steeds alles goed, F'tje?
En hoe gaat het met je flinke dochter, Chan?

Lilo

[Laatst gewijzigd door _LiLo_ - 17/07/2008 @ 21:16] - Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 11:14
F'tje

Hey Lilo

Dat is raar dat dat allemaal kan verdraaien: eerst heb je weeën en dan meer dan een week later, voel je niks, behalve harde buiken.
Ik begrijp dat je het een beetje jammer vind dat je nog niet bevallen bent, ik zou het liefst willen dat ons meisje er is, ten laatste op de dag dat ik uitgerekend bent.
Ik ga voor je meeduimen dat het weldra gebeurt!

Met mij alles oké, morgen worden de meubeltjes en de buggy geleverd, eindelijk, kverlang om al haar kleertjes in haar kastje te leggen

Groetjes

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 20:35
chan

hey f'tje, spannend morgen, lekker je spulletjes uitpakken en neerzetten, geniet ervan!!
lilo, jeetje nog niks, pfff, lastig he, het liefst zou je haar al vast hebben denk ik!
met daisy gaat het geweldig! ze komt goed aan, en is heel rustig en tevreden.. ze komt 's nachts maar 1x dus we treffen het echt!
ik geef flesvoeding omdat ik vanwege bepaalde medicijnen die ik nog steeds moet gebruiken door de toestand van de zwangerschap van marijn slik, en daarbij is het niet verstandig om borstvoeding te geven, helaas.... maar het heeft ook voordelen, ik hoef er niet elke nacht uit, we wisselen het af!
verder gaat alles hier lekker, ik hoop bij jullie ook!
lilo ik ga voor je duimen, en f'tje veel plezier morgen!

liefs

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 14:25

Lilo is mama geworden!
Dag dames,

Even in opdracht van Lilo melden dat ze gisteravond om half tien mama werd van ELLA

Ella woog 3,850 kg en is 52cm groot! Was wel even verschieten wat voor kloeke meid ze zagen! Er staat volgens Lilo 'genoeg haar' op

Alles verliep vlot, ouders en dochter stellen het goed. Meer details zal ze jullie zelf geven wanneer ze terug thuis is.

Ik ga alvast morgen een kijkje nemen

Gegroet

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 10:13
chan

hey kiddo,

bedankt voor je berichtje!! wil je namens mij de trotse ouders feliciteren en ik wacht in spanning af om te horen hoe het gegaan is!

groetjes chan

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 14:33
F'tje

Hey Kiddo, bedankt om dat te laten weten. En zeg aan Lilo en haar ventje een dikke proficiat van mij! Ella, wat een mooie naam zeg! En het vaneiges een kloeke baby! Maar da's goed dat

Hey Chan, we hebben gisteren de kinderkamer, park en buggy ontvangen.
Maar de deuren van de kleerkast zijn beschadigd, dus krijgen we donderdag een nieuwe. Goed, maar had er al zolang opgewacht, om die kleertjes in haar kastje te leggen.
Nu zitten ze allemaal in de commode, voorlopig.

Ja jullie treffen het echt hoor met zo'n brave baby

Gisterenavond voelde ik mij niet goed, had van die rare steken in m'n buik, was een beetje 'spuigachtig'... Weet niet wat het was.
Was bang dat het al begonnen was, maar het ging veel te vroeg zijn...
Mijn koffer is nog niet gemaakt
Maar zou daar deze week voor willen kijken, nadat ik de babykleertjes gewassen heb, moet dat ook nog doen zeg... Is het niet wat te laat?
Deze week, vanaf woensdag zou het hier zonnig weer zijn, en kzou dan kijken om de kleertjes buiten te drogen (wij hebben geen droogkast, jammer genoeg)

Groetjes

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 16:49

F'tje, ik lees je felicitaties nu pas en ben nog niet zolang terug van het ziekenhuis.

Lilo leest het vast bij haar thuiskomst.

Ella mag er zijn! De mama en de papa stralen! Lilo zag er echt goed uit. Die knappe meid van hun moeten ze om de ongeveer 4 uur wakker maken om te eten! Zo een flinke meid! Echt een braveke, heb ze ni gehoord De bv gaat goed, Lilo voelt zich goed en de papa ook, meer moet da ni zijn zeker?!

Haar bevallingsverhaal doet ze zelf wel als ze thuis is. Ze weet nog niet wanneer ze naar huis mag.

Ziezo, zo zijn jullie alvast op de hoogte. Nog vele groetjes van de kersverse fiere mama.

En ook groetjes van mij...

Oh ja, vergeten te zeggen dat Ella echte geweldige smoetjes kan trekken!

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 07:05
chan

geweldig hoor dat ella zo braaf is, en lekker om de 4 uur voeden! die van ons moet om de 3 uur omdat ze zo klein is...
ik ben echt heel blij voor ze dat alles zo goed is gegaan en nog gaat!!

nee hoor f'tje, je bent niet te laat met je koffer, als je hem rond de 35 weken klaar hebt ben je in principe ruim op tijd, alles gaat verder goed dus er is geen reden waarom je eerder naar het ziekenhuis ofzo zou moeten...
wel balen van je deurtjes! heb je het eindelijk, zijn ze niet goed! bah!!
en ik denk dat je misschien wat last van voorweeen hebt gehad, niks ergs, hoort er gewoon bij.
kaart het aan als je op controle gaat, maar ik denk dat de arts ook zegt dat het erbij hoort!

succes in elk geval met alle wasgoed....

liefs

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]