< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » overschakeling borst naar flesvoeding

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
overschakeling borst naar flesvoeding
18/02/2008 @ 17:45

Online Status Stuur bericht
hallo iedereen,

Mijn eerste zoontje Xander is nu 9 weken oud. Met pijn in het hart moet ik over 4 weken terug beginnen werken. En moet ik jammer genoeg overschakelen naar flesvoeding.
Ik heb al enkele weken melk afgekolfd en het hem dan in het flesje gegeven om hem te laten wennen. Dat lukte vrij goed. Tot nu...
Ik heb nu aan het overschakelen naar flesvoeding (Nan AR 1). Maar het is een echte ramp. Hij wil dit echt niet eten. Ik heb het al gemengd met borstmelk, maar zelfs dan moet hij het niet hebben.
Ik ben bang dat ik hem niet overgeschakeld krijg op flesvoeding.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken???
Kan iemand mij helpen, ben echt ten einde raad... Het is een koppig manneke...
Thanx
Kristien

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 11:13
Karen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Kristien!

Allereerst denk ik dat je je bericht in het verkeerde rubriekje hebt geplaatst, hier zijn voornamelijk dames die graag zwanger willen worden en daar over samen praten.

Maar om op je vraag terug te komen, probeer eens een ander merk oplosmelk. Onze Tim was ook niet gek op alles, maar lust erg graag Friso melk. Kan maar zo zijn dat hij de andere zo opdrinkt!

Liefs,
Karen

ps: waarom moet je trouwens stoppen met de borstvoeding? Ik weet niet of je uit belgie of nederland komt, maar volgens de nederlandse wetgeving, is je baas je verplicht om je de mogelijkheid te geven om te kolfen. Sterker nog, ze moeten zorgen voor een geschikte kolfruimte (slot op de deur, kachel, stromend water enz enz ..) en als ze dat niet hebben moeten ze je naar huis laten gaan om te kolfen!

[Laatst gewijzigd door Karen - 19/02/2008 @ 11:16] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]