[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/02/2008 @ 08:52 carmen | Hey! Mijn dochtertje was dysmatuur. Geboren met een gewicht van 1880 gram. Een mager mensje :-) MAAR met een hoofdomtrek van 33,5 cm! Sommige kindjes die met een 'normaal' gewicht geboren worden hebben een kleiner hoofd dus ik denk ECHT NIET dat wij een 'ONECHTE bevalling' hebben meegemaakt! |
| 20/02/2008 @ 08:58 Jojo ![]() | Ja daar zit idd wel wat in. Bij mijn meisje was de omtrek 31,8 dus ook niet abnormaal klein. Bedankt voor alle reacties en wat vervelend dat sommigen hier ook tegenaan lopen. |
| 20/02/2008 @ 10:18 Jedi ![]() | Bevallen is bevallen of je kindje klein of groot is! En het doet allemaal even pijn! Laat de mensen maar praten. |
| 18/03/2008 @ 10:34 @nneke | Je moet maar denken dat dat heel gelukkige mensen moeten zijn. Ze hebben niet de pijn meegemaakt van de angst en de onzekerheid als je kindje op neonatologie ligt. Ik weet niet wat weeën zijn, want heb een keizersnede gehad. Ze mogen de pijn die je voelt als je je kind direct moet afgeven hebben. Wanneer je op je kamer komt en het bedje is leeg, wanneer je 's nachts een kind hoort huilen en je je eigen kind niet kan troosten,... Ach hoe zeggen ze dat "zalig zijn de armen van geest". |
[Reageer]

geen echte bevalling?

) en wogen allemaal tussen de 6.5 en 7 pond. De 1e en de 3e bevalling zijn ingeleid, van de 2e ben ik spontaan bevallen binnen 5 minuten. Ook ik krijg te horen dat ik niet weet hoe het echt is
IK WEET WEL BETER! Laat ze toch kletsen.....