[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/02/2008 @ 06:33 Neeltje | hoi, onze zoon is nu zes en een halve maand, en wij moeten per nacht wel tien tot twaalf keer uit ons bed omdat hij wakker wordt en zijn tutje wil. Soms valt hij terug in slaap zonder maar dat is zelden. Een paar weken terug sliep hij eens een paar nachten door, of moesten we maar twee keer eruit. Nu zijn de papa en ik op het einde van ons latijn, we zijn zo moe! Iemand tips om hem opnieuw te laten doorslapen, op dit moment heeft onze martijn ook terug een verkoudheid (waarschijnlijk al de derde in een anderhalve maand)dus misschien heeft het daar ook wat mee te maken. Of zou hij honger hebben aangezien hij maar op vier voedingen per dag meer zit? een radeloze en oververmoeide mama |
| 20/02/2008 @ 08:07 Anoniem | kan hij de speen al zelf pakken? misschien is het een idee om meerdere spenen in bed te leggen, vaak als je er maar 1 in bed heb liggen en hij wkker word zal het moeilijk voor hem zijn om hem te vindene, ik legde voordat ik na bed ging wel 5 spenen om zijn hoofd heen zo vond hij er zelf wel eentje. als mijn zoontje verkouden is word hij ook vaker en vroeger wakker dus dat zou het ook best erger kunnen maken. en je moet even goed na gaan wat hij ongeveer moet hebben aan voedingen op de dag en dat hij dan genoeg heeft, ben je al wel aan bijvoeding begonnen? anders zou je dat wat meer moeten geven! |
[Reageer]

zo weinig slaap