< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » wie herkent dit??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
wie herkent dit??
21/02/2008 @ 12:24
Sterre

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ik heb op 5 oktober mijn laatste kunstmatige menstruatie in de stopweek gehad. Daarna heb ik 3 cyclussen gehad van 30, 31 en 34 dagen.
Nu zit ik al op dag 45
Ik heb op het forum gelezen dat er heel veel vrouwen zijn die zo lang moeten wachten op de eerste natuurlijke menstruatie na het stoppen met de pil. Maar zijn er ook vrouwen die eerst een paar normale cyclussen gehad hebben en daarna zo lang overtijd waren? Want ik snap er niets meer van.

Sterre

ps ik heb vanmorgen nog een test gedaan en die was negatief.

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 05:24
Sandra

Online Status
Hoi Sterre,

Heb je de pil langgebruikt? Het kan namelijk ook goed zijn dat je eerst wat onregelmatige perioden hebt voor je helemaal regelmatig wordt.
Mijn collega'tje had dat ook en het duurde bij haar wel even voor ze een regelmatige cyclus had....maar misschien heb je wel van nature een onregelmatige cyclus?

Veel succes
Groetjes Sandra

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 17:41
Sterre

Ik heb de pil ongeveer 4 à 5 jaar gebruikt. Daarvoor was ik niet regelmatig, maar ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad als nu. Ik zit al op dag 51

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 17:53

hey ,
ik heb ook een jaar de pil gebruikt sinds januari gestopt om aan een derde kindje te beginnen , ben nog steeds niet ongesteld en van die testen word ik gek , de ene geeft een vaag lijntje de andere bijna niets dus ik weet het neit meer zene , ik ben zelfs niet meer ongesteld geweest moest ze normaal krijgen de 25 e maar ja late eisprong of niet ??? heb ook alle kenmerken van zwanger te zijn heb ook twee kinderen maar op den duur denk je dat je gek word dus ken het in ieder geval

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 09:45

Online Status Bekijk profiel
hallo Sterre,

ik heb 6 jaar lang de pil genomen en dikwijls de pil gewoon doorgenomen en ik was daar beetje bang voor.
begin november 2006 ben ik gestopt met de pil. eind november gewoon mijn regels gehad. eind december ook weer, dus ik had regelmatige cyclus. 12 januari 2007 zou ik volgens mijn metingen mijn eisprong hebben, seks gehad en JA 30 januari zwangerschapstest gedaan, ik was 2 dagen overtijd, ZWANGER! dag erna toch maar naar de dokter gegaan. bloedtest was eigenlijk niet nodig. zwangerschapstest was positief en die is 100 procent betrouwbaar. toch bloedtest gedaan, 's avonds kon ik bellen naar de dokter. inderdaad ZWANGER!
ik was 25,5 jaar oud toen.
mijn zoontje is nu 5 maanden oud
ik heb een lange lijdensweg achter de rug.
toen ik 8 weken zwanger was, ben ik vertrokken bij mijn vriend. hij had een ander en wou niet voor mij kiezen en hij wou ook niet dat ik vertrok. maar ik kon het niet meer aan. ik heb aan mezelf gedacht, maar op de eerste plaats aan mijn zoontje. ik was bang een miskraam te krijgen door al de spanningen.

en kijk nu naar mijn schatje. een prachtkereltje. ondanks mijn moeilijke, emotionele zwangerschap! een rustig kereltje is hij hij slaapt nu, slaapt nog veel.
ik wil hem voor geen geld meer missen.
hij is het beste wat me ooit is overkomen

Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 13:53

Hallo,
Ik herken het allemaal wel een beetje. Ikzelf heb ongeveer 8jaar de pil genomen toen we aan kinderen begonnen. Mijn eerste twee cyclussen waren nog redelijk normaal, echter nadien werden ze langer en langer8 Tot 54d toe! Vooral rustig blijven want ook stress heeft een negatieve invloed. Moesten je cyclussen zo onregelmatig blijven zou ik contact opnemen met je gynaeco.
Veel succes X
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]