[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/02/2008 @ 15:00 | Hallo, Ik slik sinds 6 maanden de Pil, maar nu heeft mijn hele familie het idee dat ik zwanger ben, ik doe namelijk de zelfde dingen die ik deed in mijn vorige zwangerschappen, zoals ineens drop en chocola eten, en daarbij heb ik ook zoals de laatste keren, een vreselijke uitslag en jeuk aan mijn buik, en ik ben aangekomen. Nu heb ik omdat mijn man dat graag wou, een zwangerschaps test gedaan, ik zij al dat heeft geen zin want ik slik me pil nog en zit nog niet op mijn eerste menstruatiedag, maar ondanks dat toch gedaan (zoals ik al verwacht Negatief )of is dat omdat ik mijn pil nog slik en kan het zijn dat ik evengoed zwanger ben, en na mijn eerste menstruatiedag wel een positieve test heb. Groetjes |
| 21/02/2008 @ 17:47 Antje ![]() | Hoi Syl! Als ik jou was zou ik even stoppen met de pil, wachten of je een menstruatie krijgt en dan even een testje doen. Je weet maar nooit! succes! |
| 23/02/2008 @ 05:27 Sandra | In je stopweek kun je een test doen. Succes....wel een spannende tijd voor jullie dan? Groetjes Sandra |
| 27/02/2008 @ 10:09 Antje ![]() | Hey Syl! Heb je je al aan een testje gewaagd? liefs Antje |
| 03/03/2008 @ 23:37 Syl D | ben bij de dokter geweest en kon niet zwanger zijn volgens hem, dus moest mijn pil maar gewoon door slikken, maar ik stop er nu wel mee, op de 1 of andere manier vertrouw ik het niet, heb af en toe helle rare kriebels in mijn beuk. ![]() Ben nu nog even in afwachting. ![]() Groetjes Syl |
| 03/03/2008 @ 23:50 | zwanger?! Sy, Spannend eh, ik doe morgenvroeg een bloedafname, ben 3 dagen overtijd, heb al 2 negatieve zwangerschapstesten gedaan en allebei ![]() Hopelijk brengt de bloedafname me meer zekerheid? Heb jij het zuur en verschrikkelijk veel slijmverlies? Grtz Skippy |
| 04/03/2008 @ 13:24 Syl D | Hoi Skippy Ik heb vooral last van brandend maagzuur, erg vervelend. Laat je even weten wat de uitslag is van je bloedafnamen. Groetjes Syl |
[Reageer]

De Pil en een negatieve test en dan toch zwanger????