Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/05/2008 @ 12:48 Qwendo | Onze uk is nu ruim 8,5maand en die slaapt tot 6.30u krijgt dan fles en slaapt tot 8uur. Vervolgens is hij om 10uur weer moe en slaapt dan meestal 45 a 60 min. Rond een uurtje of 13/ 13.30 gaat hij weer voor een uurtje slapen. Om 16.30u warme hap en dan van 17 tot 18 weer ff slapen als hij wil. Dan gaat hij weer tussen 20/21uur naar bed..of eerder ligt eraan hoe moe hij is. Vandaag lag hij er ook om 10uur in en was om 10.50uur wakker. Snel ff met m boodschapje gedaan, gezien hij wat huilerig (heeft ie niet vaak last van) was. Eenmaal thuis heeft hij een boterham gehad en melk en vervolgens heb ik m maar weer op bed gedaan om 12.15uur. Hij was alweer moe. Of hij heeft wat onder de leden |
| 20/05/2008 @ 22:15 | Hoi, Onze dochter is 8 1/2 maand en heeft vandaag overdag maar 2 uurtjes geslapen!! Het is een schatje maar zoooo vermoeiend! Zo ging onze dag en zo gaat het de laatste tijd vaak!5.45 borstvoeding 1 kant en samen in slaap gevallen tegen 7 uur daarom de andere kant. Om 8.30 wakker 13.00-14.00 slapen 17.00-18.00 slapen 21.00 slapen voor de nacht en dat ging niet zonder moeite! En ik weet nu al dat ze vannacht minstens 3 keer gaat huilen en pas stil wordt als je haar oppakt of wat te drinken geeft. Dat laatste kan nu gelukkig want tot voor kort kon ze nog niet uit een flesje drinken. Ik geef nl. nog bortsvoeding. Dus oppakken doen we niet meer want voor je het weet ligt ze elke nacht in je bed. ![]() Maar goed, dat weinige en slechte slapen breekt me aardig op (zelf slaap ik natuurlijk ook niet best) omdat ze als ze wakker is ook erg veel jengelt! Ze wil graag bezig gehouden worden maar dat kan natuurlijk niet de hele tijd, deze mama heeft nog meer te doen! (er lopen hier nog 4 kids rond) Heeft iemand bruikbare tips? groetjes, Joyce |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

hoevaak en hoelang naar bed op 8 maanden.

is 8 1/2 maand en heeft vandaag overdag maar 2 uurtjes geslapen!!
Het is een schatje maar zoooo vermoeiend!
Zo ging onze dag en zo gaat het de laatste tijd vaak!