[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/04/2008 @ 10:11 sabje | ik vind dat als hij echt een band op wil bouwen hij er meer moeite voor moet doen. tuurlijk is het wennen was hier ook voor de vader, todat ik hem eens heb gezegd toen hij ook zo deed dat het zijn kindje is en dat als hij niet eens voor zijn eigen bloed wil opstaan of wil troosten of een flesje wil maken of een luier wil verschonen!! daarnaar was het hier over, misschien moet je vriendje eens met de neus op de feiten drukken dat het zijn kind is dat het zijn bloed is, dat hij en jij het enigste is waar dit kindje op kan vertrouwen |
| 10/04/2008 @ 16:14 Ketke | misschien is hij gewoon niet klaar om een kindje op te voeden en dan vrees ik dat het niet snel gaat verbeteren, ik zou zeggen probeer hem zoveel mogelijk bij leuke zaken te betrekken en gun hem sn'achts even zijn slaap. Dit is niet leuk en ik vind het zelkfs niet kunnen maar ik denk dat hij dan vlugger een band ga hebben daar hij blijkbaar echt nood heeft aan zijn slaap en jullie ventje dan niet kan of wil verzorgen. Zelf begrijp ik dit niet geheel daar ik vanaf de zwangerschap heel nauw betrokken wou zijn bij alles en dan ook enrom veel van ons ventje hou en er alles voor doet. S'nacht sta ik bijna altijd op en zijn pamper doe ik ook meestal net zoals zijn badje ieder morgen. De mama geeft borstvoeding en dus vind ik het mijn taak om verder een deel op mij te nemen en zo onze jongen laten zien dat ik er ook ben als papa. I k denk dat je vriend pas een band kan hebben als hij echt veel voor jullie kindje mee ga zorgen, de liefde van een kind koop je niet maar moet je verdienen. |
| 04/05/2008 @ 12:13 deborah | dag vlindertje! proficiat met je zoontje! ik ben ook 19 jaar en mijn vriend 21 jaar. onze dochter is nu 8 maanden. in het begin deed mijn vriend net hetzelfde! hij was altijd moe, sliep verder, hoorde de kleine niet huilen, sliep smorgens ook verder. kortom hij had een luxeleven! en ik ging eraan onderdoor! gaat het wel nog goed met je, vlindertje? voel je je niet uitgeput? ik was echt einde mijn krachten aan het komen. was zo moe van de bevalling, ik woonde niet meer thuis, dus ik moest ook nog de was en de plas en het eten doen. altijd opstaan. en meneer was nog zo grof om te zeggen dat hij wilde verder slapen snachts!!! dat isnooit veranderd. ik ben blijven opstaan snachts, zelfs nu nog. als hij dan al es opstond snachts was het overal lawaai, en kwaad zijn, alle lichten aan! dus ons meisje wou niet meer slapen. miserie! dus deed ik het maar zelf hé! wel is er 1 ding veranderd. Dat is de band met zijn dochter. dit is begonnen aan een maand of 3-4. wanneer ons meisje wat groter werd, en dus al meer kon spelen, en kon lachen als we gek deden. dat vond hij echt cool. hij houd haar dan boven in de lucht. hij vertelt tegen haar, ze lacht dan! hij knuffelt nu ermee. alles doet hij! hij is voor haar echt een superpapa geworden! alleen snachts ja dat is voor mij! en de zorg ook nog meestal, zoals in bad doen, zorgen dat ze eet. moet wel zeggen hij is veranderd doordat ik moest gaan werken in het weekend. van smorgens tot savonds. hij was de hele dag alleen met haar; en zo moest hij voor haar zorgen, en zo kwam de band; want ik kon het niet uit handen nemen en hij kon het niet uit handen geven! misschien moet je eens proberen hem ermee alleen te laten! ik ben beginnen werken toen m'n meisje 7 weken was. toen was hij alleen met haar en de eerste paar keer vond hij het moeilijk. ik gaf wat tips. maar nu doet hij alles evengoed zoals ik hoor! hem niet teveel forceren. gewoon haar bij hem achterlaten en iets doen, zeggen dat je weg moet voor het een of het ander en als dat niet helpt; hij zal wel bijdraaien eens ze wat ouder word. 3-4 maand. dan word het pas echt leuk!!!! |
[Reageer]

wat denken jullie?