[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/02/2008 @ 10:49 Knuffeltje | Ik ben 18 februari de nieuwe pilstrip begonnen dus dag 1 die dag ook seks gehad 19 + 20 februari pil 2 + 3 ingenomen 21 februari pil 4 vergeten kwam er in het weekend achter!! 22 februari + 23 februari pil 5+6 ingenomen en de 23ste seks gehad 24 februari pil 7 ingenomen Week 2 25 februari pil 8 ingenomen en seks gehad 26 februari pil vergeten is gevallen op de grond zit in een verhuizing heb geen reserve strip) Ik kan pas bij me nieuwe huisarts weer een nieuw pak pillen aanvragen want sta nu daar uitgeschreven bij me oude adres Wat moet ik doen? Kan ik zwanger zijn? Ik moet nog 12 dagen de pil slikken mist ik ze niet vergeet!! Verwacht me ongie tussen 10 maart en 16 maar dus in de stopweek! |
| 26/02/2008 @ 10:51 Knuffeltje | We gebruiken nooit een condoom bij de seks erbij was even vergeten erbij te zetten! |
| 26/02/2008 @ 11:23 Knuffeltje | Nog even een vraag erbij 3 feb heb ik buikgriep gehad dus diaree pil ingenomen dit was de laatste pil van week 2 en seks gehad in week 3 ook nog eens diaree gehad en ik ben wel soort van ongie geworden licht op 14 feb maar kan ik dan als nog zwanger zijn van dit of anders van wat ik net vroeg? Heel graag antwoord maak me zorgen!!! |
| 26/02/2008 @ 12:42 Knuffeltje | Hey bedankt voor je reactie we zijn nog niet echt van plan om voor een kindje te gaan |
| 26/02/2008 @ 17:51 manuke ![]() | dan kan je gewoon je pil verder nemen |
[Reageer]

Help de pil
erbij was even vergeten erbij te zetten!