< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Help de pil

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
26/02/2008 @ 10:49
Knuffeltje

Ik ben 18 februari de nieuwe pilstrip begonnen dus dag 1 die dag ook seks gehad

19 + 20 februari pil 2 + 3 ingenomen
21 februari pil 4 vergeten kwam er in het weekend achter!!
22 februari + 23 februari pil 5+6 ingenomen en de 23ste seks gehad
24 februari pil 7 ingenomen

Week 2
25 februari pil 8 ingenomen en seks gehad
26 februari pil vergeten is gevallen op de grond zit in een verhuizing
heb geen reserve strip)

Ik kan pas bij me nieuwe huisarts weer een nieuw pak pillen aanvragen want sta nu daar uitgeschreven bij me oude adres

Wat moet ik doen? Kan ik zwanger zijn? Ik moet nog 12 dagen de pil slikken mist ik ze niet vergeet!! Verwacht me ongie tussen 10 maart en 16 maar dus in de stopweek!
Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 10:51
Knuffeltje

We gebruiken nooit een condoom bij de seks erbij was even vergeten erbij te zetten!
Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 11:23
Knuffeltje

Nog even een vraag erbij 3 feb heb ik buikgriep gehad dus diaree pil ingenomen dit was de laatste pil van week 2 en seks gehad in week 3 ook nog eens diaree gehad en ik ben wel soort van ongie geworden licht op 14 feb maar kan ik dan als nog zwanger zijn van dit of anders van wat ik net vroeg?

Heel graag antwoord maak me zorgen!!!
Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 12:27
manuke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
knuffeltje, je zal zowieso je regels krijgen, want je neemt de pil, dan krijg je altijd je regels, het zijn wel geen echte regels omdat je eigenlijk geen eisprong hebt maar je zal wel bloedverlies hebben.
mijn gyne heeft altijd gezegt dat als je de pil in de eerste week vergeet de kans het grootst is dat je zwanger kan worden! dus bij jou is die kans ook groot,
nu, het enige wat je kan doen is afwachten, en een paar dagen nadat je je regles gekregen hebt eens een test doen, als je zwanger wil worden zou ik toch best nu stoppen met de pil, de hormonen zouden niet al te goed zijn voor een kind, je zal dan wel je regels vroeger krijgen maar kan pas testen op de dag dat je echt je regels had moeten krijgen!
hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen

Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 12:42
Knuffeltje

Hey bedankt voor je reactie we zijn nog niet echt van plan om voor een kindje te gaan
Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 17:51
manuke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
dan kan je gewoon je pil verder nemen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]