[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/02/2008 @ 14:55 sara | hallo, wat is jullie ervaring met nuvaring? klachten? lang duren voordat je zwanger wordt na de nuvaring? liefs, sara |
| 27/02/2008 @ 15:00 ikke | Nou ik heb 1 jaar de Nuvaring gebruikt en ben afgelopen december gestopt, omdat wij graag een kindje zouden willen.. Ik ben toen na 32 dagen ongesteld geworden en nu zit ik al op 44 dagen en nog niets. Maar ik was vroeger ook erg onregelmatig ongesteld. Heb 5 jaar de pil gebruikt, diverse, en 1 jaar de Nuvaring. Ik vond het overigens erg prettig. Je heb er geen omkijken naar en ik zette altijd een herinnering in mijn mobiel met alarm, zodra de ring er weer in/uit moest. Bij de sex moest hij er wel uit. Heb alleen zonder pil/ring veel minder afscheiding, dat is wel heel prettig nu ![]() Groetjes Ikke |
| 27/02/2008 @ 15:27 sara | dus als ik het goed begrijp, had je daardoor meer afscheiding en je kon met nuvaring geen seks hebben? hj moest er uit, liefs, sara |
| 27/02/2008 @ 15:29 ikke | Ik heb altijd veel afscheiding gehad, bij de Nuvaring werd het iets minder, maar nog steeds storend.. Nu ik gestopt ben heb ik er soms wel last van, maar veeel minder. Zie het ook niet meer zitten ooit nog aan de pil te moeten, maar altijd onregelmatig ongesteld te zijn is ook niets! Gebruik je ook Nuvaring? |
| 27/02/2008 @ 16:41 | nuvaring Ik heb nuvaring vele jaren gebruikt en heb er nooit last mee gehad! Ik moest hem gebruiken omdat ik van de pil migraine had gekregen. Bij het vrijen moest ik hem er niet uithalen, ik of mijn vriend voelde hem niet zitten (dit is van persoon tot persoon naar 't schijnt). Of je erna vlug zwanger geraakt weet ik nog niet hihi... Maar geeft veel minder hormonen af als de pil en normaal zou je vlug zwanger moeten geraken, maar ook dat heeft vaak meerdere oorzaken en hangt van persoon tot persoon af! xxx |
| 29/02/2008 @ 07:52 delphine ![]() | Men vriendin heeft na haar eerste kindje de nuvaring gebruikt en die was er uit gegaan zonder dat ze t merkte en direct onverwacht zwanger... ![]() |
| 16/06/2008 @ 09:05 Imke | Nuva-ring Heej, `k gebruik nu sinds een half jaar de Nuva-ring. Het bevalt mij echt prima, had inderdaad met de pil ook altijd veel last van migraine. Dus na 3 verschillende soorten pillen gebruikt ben ik begonnen aan de Nuva- ring. Echt een wereldoplossing, zit stukken beter in mijn vel en raad het iedereen aan.(inderdaad wel wat minder zin om te vrijen) ![]() Gr. |
[Reageer]

wie ook nuvaring?