Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/03/2008 @ 10:34 Debbie ![]() | Langs mijn kant: bonnie en bompie en langs mijn man zijn kant: mima en pipa Groetjes |
| 30/03/2008 @ 13:52 mimi1701 ![]() | hai, Bij ons thuis is het mémé en pépé. Bij mijn tante is het oma en opa. groetjes ![]() |
| 30/03/2008 @ 17:07 Belinda | namen grootouders Help, Ik zoek een leuke, originele naam voor oma en opa. Ik ben nog te jong voor oma, bobonne, bonneke ... ![]() Wie kan me helpen ? Groetjes. |
| 02/04/2008 @ 14:13 Lies | Moemoe en vava Heel veel leuke reacties op gekregen... |
07/04/2008 @ 17:59![]() | Bij ons zeggen ze Nana en Omi. Mijn mama was nl. nog maar 38 toen ze oma werd en wij vonden de klassiekers dus ook veel te oud klinken voor haar. |
11/04/2008 @ 22:29 ![]() | hey hier is het Granny en Grompie hihi ![]() |
| 29/04/2008 @ 11:14 Cindyke | Bij ons het Moeke en Vokke (mijn ouders) en Vokke met de witte baard (Mijn man zijn vader) en Anita |
| 13/06/2008 @ 15:04 saar | hier wordt het voor mijn pa en zijn vriendin: opa en zijn vriendin gewoon bij naam mijn ma: oma (of bobonneke, ze is der nog ni uit) de ouders van mijn vriend: mamaia en tataia tis nogal een lang verhaal, maar ze hebben al een 'kleinkind' in roemenie en daar zeggen ze mamaia en tataia en ze vonden het zo schattig dat ze dat ook van hun kleinkindje hier graag zouden horen vind het persoonlijk ook schattig en het bespaart mij de moeite om naar andere namen als 'oma en opa' te moeten zoeken |
| 13/06/2008 @ 18:41 | Mijn mama noemt nomie Mijn papa noemt poepoe Mijn schoonma noemt mimi mijn schoonvader noemt opi Veel succes met zoeken Milo & Spinnertje |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

leuke roepnamen voor oma/opa

.