< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Nieuw samengestelde gezinnen » zelf een gezin en verliefd op een getrouwde man

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Nieuw samengestelde gezinnen
zelf een gezin en verliefd op een getrouwde man
11/05/2008 @ 22:08
Geja

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hai,
Ik kan dit soort dingen vaak moeilijk begrijpen. Al die gevoelens oke maar vergeet de realiteit vooral niet.
Ik zou mezelf afvragen...als hij dit zijn vrouw aandoet...waarom zou het het mij dan niet aan gaan doen?
Als ik na jaren huwelijk de sleur word.
Als ik na lange dagen bezig zijn met kind en werk niet altijd maar direkt voor hem klaar kan staan. Niet altijd alleen maar leuk, vrolijk en intressant ben.
Want ja...als mensen zo af en toe stiekem een afspraakje hebben dan ben je allebij echt alleen maar leuk en gezellig aan het doen(mischien zie ik dit verkeerd). Zo is het werkelijke leven niet.
Zou er echt serieus over nadenken. Goed gaan kijken hoe zo'n man echt is. En goed kijken naar je eigen man. Soms vergeet je wat je hebt tot het er niet meer is.
Ooit ben ik bijna gescheiden. Omdat ik niet meer verliefd was op mijn man. Alles was geregeld en pas toen...besefte ik wat ik had.
Hoe geweldig mijn man eigenlijk was. Hoe goed en fijn ons leven samen.
En die passie en verliefdheid? Die is er na 13 jaar samen nog altijd bij vlagen. Maar dat gaat niet altijd vanzelf. Je moet er ook wat voor willen doen. Een relatie aan gaan met een ander...tja..dat is nou niet bepaald werken aan je relatie.
Geloof dat je eerst iets moet afsluiten voordat je goed en oprecht aan iets nieuws kunt beginnen. Op deze manier(liegen en bedriegen) creeer je alleen maar meer rotzooi voor de kinderen. Want logisch dat het zo bij scheiding en nieuwe relatie oorlog wordt. Jullie partners hebben alle reden en recht heel vervelend te gaan doen. Al die tijd bedrog. Ze hebben zelfs nooit een kans gehad er iets aan te doen. Geloof dat je niet in een makkelijke situatie zit. Persoonlijk vind ik dat 6 jaar lang genoeg is geweest. Maak een keuze en stel dit niet langer uit. Iedere dag, minuut, seconde iemand zo aan het lijntje houden is in mijn ogen ronduit gemeen. Je ontneemt iemand een kans. Jou man had in de laatste 6 jaar al 1000 x een leuke vrouw kunnen ontmoeten die wel voor hem voelde. Een leuk leven kunnen opbouwen. Of kunnen gaan vechten voor jou.
Sterkte ermee.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]