< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Cerazette - hoe veilig?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Cerazette - hoe veilig?
28/02/2008 @ 13:36
sima

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo
Wie heeft er ervaring me met Cerazette. Ik ben pas maand geleiden bevallen van mij 5 kindje (zwanger geraakt door de pil heen, en pas na 16 weken ondekt).Nu geef ik borstvoeding en slikt Cerazette.
Is die pil wel veilig? Graag jullie ervaringen.
Groetjes! Sima

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 17:07

Cerazette is veilig als je hem op een correcte manier inneemt. Dwz dat je hem elke dag op een vast tijdstip moet innemen (niet meer dan een paar uur tussen laten).
Ik heb deze pil 3 jaar ingenomen en ben nooit zwanger geraakt. Ik heb er wel altijd voor gezorgd dat ik hem elke dag op hetzelfde tijdstip innam. Na het stoppen met Cerazette was ik na 3 maanden zwanger en bij mijn tweede kindje was ik 1 maand na het stoppen met deze pil zwanger (om aan te tonen dat ik toch ook wel redelijk vruchtbaar ben).
Cerazette wel altijd doorpakken, geen stopweek inlassen, maar dat wist je waarschijnlijk wel. Proficiat trouwens met de geboorte van je 5de spruit.
Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 23:27
luckybird

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb vanaf half februari 2007 tot half november 2007 deze pil geslikt i.v.m. borstvoeding en ben niet zwanger geworden. Ik nam hem sávonds altijd in bij het tandenpoetsen tussen 10 en 12.
Het enige nadeel vond ik dat ik in de hele periode maar 2x gemenstrueerd heb, dus heel onzeker was of ik zwanger was of niet.
Er zijn wel wat testen doorgevlogen.
De dokter zei dat een bijwerking kan zijn: heel erg menstrueren, niet menstrueren, dus allemaal dingen waar je niet veel mee kunt, maar hij is dus wel betrouwbaar.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]