[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/02/2008 @ 20:57 Nynke ![]() | grappig trouwens dat jij ook zegt "onze prins". zo noem ik mijn zoon ook altijd! |
| 01/03/2008 @ 11:12 Bieltje | Hey Mijn dochtertje is nog maar 3 weken maar soms begint ze ook te huilen kort nadat ik haar in haar wiegje heb gelegd (overdag). Een vroedvrouw zei me dat ze waarschijnlijk het verschil al merkt van dicht bij mama (warm, knus) in slaap te vallen en dan opeens in zo'n kille wieg gelegd te worden. Als ze niet wilt slapen wikkel ik ze ook in een fleecedekentje en meestal werkt dit wel. Zo heeft ze het gezellig warm en knus als ze in haar wiegje gelegd wordt. Groetjes |
| 04/03/2008 @ 14:16 Nes | Hallo, Hier was dit ook zo. Onze kleine vent viel heel gemakkelijk bij ons op schoot in slaap of in zijn sitter, maar vanaf de moment dat we hem in de box legde, begon hij te huilen. 's Nachts deed hij dit niet en sliep in zijn reiswieg. Ik heb nu geprobeerd om zijn reiswieg in de box te zetten en hem in te wikkelen in zijn lodger. Dit heeft dus gewerkt . Hij slaapt nu na z'n pap van 12u in de woonkamer in zijn park in zijn reiswieg, ook na z'n pap van 20u doet hij hier een dutje in. Om 23u à 23u30 krijgt hij z'n laatste voeding en dan verhuizen we z'n reiswieg naar de kamer.We gaan één van de dagen zijn bedje ineen steken, zodat hij 's nachts hierin kan slapen. Dan ga ik eens proberen of hij overdag al in zijn park wil slapen of niet en anders leg ik hem in de namiddag ook in zijn bed om een dutje te doen... Succes! |
[Reageer]

zoon van 6 weken niet slapen op de dag

dan goe snachts?