< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » Kwaaltjes

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/02/2008 @ 08:46
joepie3

Online Status
Hoi !

Wie heeft er allemaal last van de zwangerschapskwaaltjes...
Ik heb er bijna geen gehad bij mijn eerste 2 zwangerschappen, maar nu... heel raar... Ik heb geen trek! Ik ben al 1 kilo afgevallen in 1 week... Niet dat ik moet spugen. helemaal niet, ik ben niet misselijk of zo. Maar ikheb gewoon geen trek in eten. Met moeite kan ik wat naar binnen werken en zit binnen no-time vol.

Ben nog niet ontzetten moe, valt mee... maar dat wordt elke dag wel een beetje meer....
Groetjes Joepie

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 08:53

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Vanaf week 5 werd ik ontzettend misselijk, kon geen etensluchten, parfums enz verdragen. Hoefde niet over te geven maar een constante steen op mn maag zorgde dat ik amper wat kon eten.
Liga's en brinta.. Daardoor heb ik in week 7 medicijnen (Emefasene) van de huisarts gekregen.

Die werken prima! Neem er nu bijna geen meer in, de misselijkheid ebt weg alleen de vermoeidheid neemt alleen maar toe.

Gelukkig kan ik nu halve ipv hele dagen werken.

Daarnaast ook:
- Pijnlijk, groeiende borsten
- Obstipatie
- Slecht slapen 's nachts
- Meer plassen

Eigenlijk de hele normale kwaaltjes!!!

Niet altijd even fijn, maar het hoort er nou eenmaal bij!

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 09:22
Elsje

Online Status
Bij de vorige zwangerschap was ik vreselijk moe en enorm misselijk. Tot nu toe heb ik nergens last van, gaap alleen de hele dag en als ik te laat eet 's morgens wordt ik misselijk. Anders niet.

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 10:09
linnie1982

Hallo,

Toen ik er net achter kwam dat ik zwanger was, had ik al wat buikpijn. Af en toe wat steekjes!
Ook was ik bij tijden wat moe.
Mijn borsten zijn ontzettend pijnlijk.
Nu valt het wel wat mee. Alleen 's avonds zitten ze me in de weg, als ik wil slapen.

En af en toe heb ik het idee dat de misselijkheid door wil komen. Maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd. (gelukkig maar)

Ow ja. Snoep en ongezond eten. Daar heb ik ook zin in. Normaal gezond eten, heb daar gewoon geen zin in, maar doe het natuurlijk wel.
Maar het liefst eet ik elke dag patat, pizza en snoepies!

Voor de rest zou ik het zo niet weten.

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 16:25
hw

Online Status
Toen ik bij 3 dagen overtijd heel veel last kreeg van m'n borsten ben ik toch maar gaan testen, en jawel: zwanger! M'n vriend had een week daarvoor al gezegd dt hij m'n borsten groter vond (toen hadden we nog geen idee).
En nu doen ze nog veel meer zeer en knap ik bijna uit m'n BH's.
Verder ben ik vreselijk moe en elke middag misselijk.
Niet heel fijn, maar het is voor het goede doel, dus ik heb het er graag voor over!

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 09:49
Wen370

Online Status Stuur bericht
ik ben vooral misselijk, misselijk, misselijk.
ook heb ik dan grote honger en zit ik ook heel snel vol, waardoor ik weer snel super honger heb en dit gaat zo door.
verder heb ik absoluut geen zin in seks, wat mijn man weer niet zo leuk vind...
een beetje meer moe dan anders maar dat valt nog mee.
ik hoop dat die misselijkheid snel over gaat zijn maar ja, dat weten we niet op voorhand he.
mijn borsten zijn niet gevoelig, bij de vorige 2 zwngerschappen heb ik dat ook niet gehad en groeien doen ze ook nog niet.

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 14:32
Kim

Online Status Bekijk profiel
hallo iedereen,
die kwaaltjes toch, die maken het zwanger zijn echt leuk
Net zoals m'n eerste zwangerschap, ben ik de ganse dag door misselijk. Niet overgeven of zo, maar gewoon zo bléh.. idd, een steen op de maag, en dan eten ruiken, dan ga ik helemaal kokhalzen!!
Ik slaap heel licht, en moet ook naar toilet 's nachts. Ik ben doodmoe, zou een hele dag doorslapen, maar ik moet helaas tot m'n laatste weken werken. Die moeheid is bij Nora op 15 weken weggegaan, dus dat zijn er nu nog 7 te gaan..
m'n borsten, en dat vind ik nu niet zo prettig, zijn nog altijd hetzelfde maatje
Bij m'n eerste zwangerschap daarentegen, stonden ze al van de eerste dag gespannen en pijnlijk, en er was vlug een maatje extra. Nu is dat maar nikske.. Mss ben ik nog niet ontzwangerd, er zitten tenslotte maar 5 maand tussen.

Hou jullie sterk, die kwaaltjes verdwijnen en dan wordt het zwanger zijn echt prachtig! Geniet ervan, neem de tijd om er bij stil te staan. Het is zalig om vrouw te zijn, nietwaar?

grjts!!

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 10:12
Wen370

@kim, elke zwangerschap is anders he, ik heb nooit veel last gehad van mijn borsten tijdens de zwangerschap zelf. bij mijn 1e zwangerschap heb ik altijd dezelfde bh's kunnen blijven dragen. bij mijn 2e zwangerschap niet, ik heb nooit last gehad van gevoelige tepels of borsten maar toen zijn ze vanaf 20 weken toch serieus beginnen groeien, waar ik echt wel van schrok want dat was de 1e keer totaal niet zo.

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 13:38
Kim

Hoi,

Heb ook niet veel kwaaltjes, ook niet veel kunnen eten.
Maar voor de rest niet echt last. Soms eens een minder dagje,
maar kan niet klagen.
En nu maar hopen dat het zo blijft he

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 13:42
Bettina

Hey,

last van kwaaltjes heb ik niet echt. Alleen ben ik nogal moe, maar dat begint nu de laatste dagen precies te beteren. Misselijk ben ik nog maar 1 keer echt geweest en voor de rest moet ik eigelijk zien dat ik tijdig iets binnen werk.

Ik ben nu over de 11 weken dus hopelijk komen er verder geen kwaaltjes meer.

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]