< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (On)Bewust alleenstaande moeders » duimen maar.....

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/06/2008 @ 10:58

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik ben nu 21,5week zwanger ik ben nu 22 jaar bij keano was ik 20 toen ik zwanger werd dus ook best jong maar jong moeder zijn heeft toch ook wel wat voordelen vind ik! lijkt me wel een mooi land china maar het lijkt me ook wel erg druk! mooi dat je een goede zwangerschap heb gehad! ik heb tot nu toe ook 2 makkelijke zwangerschappen gehad hoop dat dat ook zo blijft! verder ook een hele makkelijke en snelle bevalling gehad hopelijk mag het bij jou ook zo vlot en makkelijk gaan! heb je alles al klaar voor de bevalling?
Als ik je niet meer spreek alvast een hele goede bevalling toegewenst en veel succes!! en probeer er zoveel mogelijk van te genieten want wat iedereen zegt is echt waar ze zijn zo snel groot!
liefs

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 10:02

eefje
je bent niet meer zo vaak op de site maar toch gefeliciteerd nog met het bereiken van de 12 weken grens ondertussen ben je al een week verder maar maakt niet uit liefs

Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 12:01

Online Status
Hey meisie,

Idd alweer even geleden dat ik hier voor het laatst was...
Wat leuk dat Keano een broertje gaat krjgen!!!!
En dat het met jou allemaal goed gaat...

Hier gaat het ook allemaal lekker, de kleine laat zich zowaar al voelen en das wel heel bijzonder, zo vroeg....

Ilja is super gelukkig en hoopt heel erg op een zusje. Zes aug moet ik naar het UMCG voor een echo (ivm een nierafwijking in de familie) en ik hoop dan ook heel erg dat het de beentjes even wijd wil gooien..

Zelf ben ik ook nog niet bezig met de babykamer of het aanschaffen van spulletjes maar vriendinnen van me zijn ondertussen wel aan het hamsteren geslagen dus ik heb de uitzet ondertussen wel overcompleet.. En das best een rustig gevoel.

Ik ga echt aan de gang als ik weet wat het word.. Dat vin ik wel zo leuk...

Voor nu brei ik er een puntje aan want ik ga zo zwemmen met Ilja.. Zal zeker proberen hier weer wat vaker te zijn..

Hele dikke knuffel voor jou! X Eef

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 09:32

hey eefje
hoe was je echo?? zal best dat ilja hoopt op een zusje je voelt de baby inderdaad al vroeg ik voel m sinds 2 weken echt duidelijk stampen echt lief soms word ik er misselijk van hihi dan is hij rondjes aan het draaien lijkt wel ik heb de eerste kleertjes nu al wel gekochtik krijg een complete babykamer van mn schoonvader en in principe alles wat ik nog nodig heb keano krijgt zodra de baby er is al een groot bed hebben we besloten hopelijk zijn we tegen die tijd verhuist of is er verbouwd! krijg toch wel de zenuwen dat we niet op tijd hier weg zijn of verbouwd hebben mn vriend schiet ook niet echt op moet ik zeggen met beslissingen maken best frustrerend hij zegt oktober is nog ver nou voor mij niet in ieder geval, het is al bijna juli!
luiefst moet het dan wel eind september af zijn maar goed 17juli krijg ik een 3d echo ben erg benieuwd lijkt me zo mooi ik ga er weer vandoor zo even boodschappen doen liefs xxx mar

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 11:19

hier net een controle gehad alles gaat goed ben alleen heel wat aangekomen maar hoort erbij en krijg vanmiddag om 14:00 nogmaals gratis een 20 weken echo echt super eindelijk mijn kleine weer is bewonderen

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 14:51

Online Status
Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat bij/met jou
Hier gaat het ook best goed, wel heb ik vandaag het dringende verzoek gekregen om minder te gaan werken. Dit ivm met veel harde buiken, iets wat ik wel herken vanuit de zwangerschap van Ilja.
De 20 weken echo was ook goed al kon ze het re-niertje niet helemaal goed in beeld krijgen dus mag ik met 32 weken nog een keer terug komen. Geen punt haha, ik kom graag!
Ook hier krijgen we een jochie, Ilja is zielsgelukkig en ik natuurlijk ook.. Wat een rijkdom een meisie en een kereltje. ben een rijke vrouw!!
Voor jou gaat het aftellen al echt beginnen, nog ff meis en dan kan je met verlof!!

Veel liefs en een dikke kus Eef

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 08:32

wow eefje een echte koningswens jij bent ook alweer lekker over de helft heen wat gaat de tijd snel zeg ik ga hier langzaamaan beginnen af te tellen zometeen naar de vk ben benieuwd hoe het met mijn binkie gaat voel hem vaak echt goed zitten zo leuk en heb het idee dat hij nu al met zijn hoofdje naar beneden ligt al kan hij natuurlijk wel draaien nog maar zou het wel fijn vinden
verder word het wel zwaar en ben weer behoorlijk emo aan het worden ik ben blij dat keano zo lekker een dagje en nachtje naar opa en oma gaat even bijslapen haha liefs xxx

[Laatst gewijzigd door margrethk - 14/08/2008 @ 08:32] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]