Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/06/2008 @ 10:02 ![]() | eefje je bent niet meer zo vaak op de site maar toch gefeliciteerd nog met het bereiken van de 12 weken grens ondertussen ben je al een week verder maar maakt niet uit liefs![]() |
| 22/06/2008 @ 12:01 | Hey meisie, Idd alweer even geleden dat ik hier voor het laatst was... Wat leuk dat Keano een broertje gaat krjgen!!!! En dat het met jou allemaal goed gaat... Hier gaat het ook allemaal lekker, de kleine laat zich zowaar al voelen en das wel heel bijzonder, zo vroeg.... Ilja is super gelukkig en hoopt heel erg op een zusje. Zes aug moet ik naar het UMCG voor een echo (ivm een nierafwijking in de familie) en ik hoop dan ook heel erg dat het de beentjes even wijd wil gooien.. Zelf ben ik ook nog niet bezig met de babykamer of het aanschaffen van spulletjes maar vriendinnen van me zijn ondertussen wel aan het hamsteren geslagen dus ik heb de uitzet ondertussen wel overcompleet.. En das best een rustig gevoel. Ik ga echt aan de gang als ik weet wat het word.. Dat vin ik wel zo leuk... Voor nu brei ik er een puntje aan want ik ga zo zwemmen met Ilja.. Zal zeker proberen hier weer wat vaker te zijn.. Hele dikke knuffel voor jou! X Eef |
| 13/08/2008 @ 14:51 | Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat bij/met jou ![]() Hier gaat het ook best goed, wel heb ik vandaag het dringende verzoek gekregen om minder te gaan werken. Dit ivm met veel harde buiken, iets wat ik wel herken vanuit de zwangerschap van Ilja. De 20 weken echo was ook goed al kon ze het re-niertje niet helemaal goed in beeld krijgen dus mag ik met 32 weken nog een keer terug komen. Geen punt haha, ik kom graag! Ook hier krijgen we een jochie, Ilja is zielsgelukkig en ik natuurlijk ook.. Wat een rijkdom een meisie en een kereltje. ben een rijke vrouw!! Voor jou gaat het aftellen al echt beginnen, nog ff meis en dan kan je met verlof!! Veel liefs en een dikke kus Eef |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

duimen maar.....

ondertussen ben je al een week verder maar maakt niet uit
liefs
je voelt de baby inderdaad al vroeg ik voel m sinds 2 weken echt duidelijk stampen echt lief
lijkt me zo mooi
en krijg vanmiddag om 14:00 nogmaals gratis een 20 weken echo echt super eindelijk mijn kleine weer is bewonderen