[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/03/2008 @ 16:25 Fusia | Help! Hoi allemaal. Ik ben sinds 13 februari weer aan een nieuwe strip pillen begonnen (Desorelle 20), ik gebruik deze pil al ongeveer 4 of 5 maanden en ik heb al twee keer gehad dat ik ongesteld raakte bij de laatste 2 of 3 pillen, een keer was ik er 1 vergeten maar had ik hem binnen 36 uur van de vorige genomen, maar werd ik desondands nog ongesteld, deze keer heb ik ze allemaal goed en regelmatig genomen, maar verlies ik lichtjes bloed. Ik heb op de 16e dag van mijn strip (zonder condoom) seks gehad met mijn vriend, en toen al bloedde ik een beetje, zou het kunnen dat het mijn maagdenvlies was, of zou er een kans zijn dat ik zwanger ben? Groetjes Elke. |
| 04/03/2008 @ 16:53 Fusia | Gisteren had ik geen bloedverlies, maar vandaag weer wel, zou het kunnen dat ik al ongesteld ben? Of zou ik toch zwanger kunnen zijn? Ik moet nog 1 pil van m'n strip nemen om 'm te beëindigen. |
04/03/2008 @ 18:23![]() | je dokter weet hier beslist meer over. het forum kan je enkel advies geven, maar wij kunnen niet weten of je zwanger bent. groetjes, ![]() laat iets weten xxx |
| 10/03/2008 @ 12:33 Fusia | Heb ongeveer een week lang bloed verloren, de laatste dagen iets erger, dan leek het wel of het m'n menstruatie was, maar ben er niet heel erg zeker over, aangezien het veel lichter was dan anders en ook korter.. |
| 10/03/2008 @ 16:56 Fusia | Het rare was dat ik bloedde meteen na het vrijen, en dat hield aan tot ongeveer donderdag, en toen verloor ik dus wat meer bloed, want afgelopen woensdag was ik dus gestopt met de pil.. Maar dat ergere bloeden was dus maar een 3tal dagen, de rest was zo heel af en toe een beetje en vaak donkerbruin |
| 10/03/2008 @ 17:08 Fusia | Het probleem is dat ik niet zwanger wil worden, daar ben ik nog veels te jong voor :) Maar vroeg me gewoon af of het mogelijk was.. :) Maar ik deed het op de 22e dag ongeveer van m'n cyclus & ben aan de pil, dus is er normaal toch weinig kans? |
10/03/2008 @ 17:48![]() | inderdaad fusia, weinig kans op de 22ste dag. hoe oud ben je? groetjes xxx |
| 10/03/2008 @ 18:10 Fusia | Ik ben 15, nog veel te jong dus :p |
| 10/03/2008 @ 20:21 Fusia | Ja, idd, ik zou graag in de richting van de psychologie ofzo gaan :p Ben er nog niet echt uit :) En ben ondertussen al meer dan 9 maanden samen met m'n vriend, maar ik hoop stiekem wel dat het nog heel lang blijft duren :D xx |
[Reageer]

Vraag rond anticonceptie pil

worden.