[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/03/2008 @ 12:40 | Hallo, Wij zijn een lesbisch koppel, reeds 6j samen en vorig jaar getrouwd. Sinds enkele maanden hebben we een uitgesproken kinderwens. Omdat we niet overtuigd zijn van de klinische behandeling, zijn we op zoek naar een spermadonor voor zelfinseminatie die ons kan helpen onze dromen te laten uitkomen. Graag willen we dat dit anoniem verloopt en het is niet de bedoeling dat de 'vader' in contact komt met het kindje. Wie kan ons hierbij helpen? Graag enkel eerlijke en serieuze reacties. Hopelijk tot gauw! |
| 04/03/2008 @ 15:33 | Donor aangeboden Hoi, Ik ben philippe een 37 j man en wil jullie anoniem helpen.Ben 1m78 75kg donkerblond en soa vrij.Ook bloed en plasmagever.Intresse mail me op : donorkindje@hotmail.com Groetjes |
| 04/03/2008 @ 15:37 | wil jullie anonieme donor zijn Dag dames, Ik ben bart een 35j man 1m77 79kg donkere haarkleur en wens jullize donor te zijn voor Zelfinseminatie. Intresse datenezaadje@hotmail.com |
04/03/2008 @ 18:47![]() | hetzelfde geld voor philippe! |
| 06/03/2008 @ 21:44 | spermadonor gezocht Dorientje, Waarom al die vragen? Slechte ervaring gehad? Indien meer info, laat het ons dan weten. Groeten |
| 08/03/2008 @ 15:28 | Donor Ik wil dames die opzoek zijn naar sperma graag helpen en dit zonder bijbedoelingen. Groetjes donorkindje@hotmail.com |
| 30/04/2008 @ 17:54 |
[Reageer]

Spermadonor gezocht