Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/07/2008 @ 19:32![]() | inderdaad erg stil, even niet hier geweest... gaat goed hoor. met jou??? nog even volhouden en dan kan je die 2 schatjes in je armen houden. groetjes, ![]() ![]() |
07/07/2008 @ 19:55 ![]() | ah Dorientje!! Leuk je nog eens te horen!! Hoe is je verlof geweest?? Hier alles goed en stil gevallen na alle heisa ![]() Hopelijk blijft het nu zo :) xx |
| 12/07/2008 @ 21:30 Nadientjuh19 | Hey, kben hier nieuw en zag dit topic dus denk plaats ff een berichtje. Kben 18 en 21 weken zwanger van me ex. Ik raakte zwanger op me 17e en had toen 2 maand met me vriendje. Ik wou het meteen houden, en me ouders stonden er meteen achter. Maar me vriend niet en zn ouders al helemaal niet, dus heeft ie me na 2 maand aan de kant gezet. Verder gaat alles goed, kwoon nog bij me ouders en dat zal nog een poosje zo blijven. Xx.Nadine |
16/07/2008 @ 12:42![]() | ik wil nog eens een oproep doen aan alle alleenstaande moeders in spe om eens af te spreken en raad te geven want ik weet waarvoor jullie staan en dat het niet gemakkelijk is en om ervaringen uit te wisselen dus als er iemand is. weet dat je er niet alleen voor staat en aan 1 kant doet het goed te weten dat ik niet alleen ben. soms voel ik me zo alleen op de wereld en onbegrepen want het was mijn bedoeling niet dat het zo gelopen is. dus als er iemand is die wil praten op robbe07@live.be groetjes, ![]() |
| 19/07/2008 @ 13:36 Melissa | Dag dames.. Ik ben ook een alleenstaande moeder.. Ik ben 20 jaar en ben de eerste keer zwanger.. We hadden een relatie van 4 jaar en nu is alles slecht aant gaan.. This wel gedaan maar hij wilt mij niet loslaten.. Hij zegt k kan nie met jouw maar ook nie zonder jouw.. Pfff k weet het ook nie meer |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

alleenstaande jonge moeders gezocht!

Dat het dan allemaal juist nu moet slecht gaan