< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (On)Bewust alleenstaande moeders » alleenstaande jonge moeders gezocht!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (On)Bewust alleenstaande moeders
alleenstaande jonge moeders gezocht!
07/07/2008 @ 19:32

Online Status Bekijk profiel
inderdaad erg stil, even niet hier geweest...
gaat goed hoor. met jou???
nog even volhouden en dan kan je die 2 schatjes in je armen houden.

groetjes,

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 19:55

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ah Dorientje!!
Leuk je nog eens te horen!! Hoe is je verlof geweest??
Hier alles goed en stil gevallen na alle heisa
Hopelijk blijft het nu zo :)
xx

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 21:30
Nadientjuh19

Online Status
Hey, kben hier nieuw en zag dit topic dus denk plaats ff een berichtje. Kben 18 en 21 weken zwanger van me ex. Ik raakte zwanger op me 17e en had toen 2 maand met me vriendje. Ik wou het meteen houden, en me ouders stonden er meteen achter. Maar me vriend niet en zn ouders al helemaal niet, dus heeft ie me na 2 maand aan de kant gezet. Verder gaat alles goed, kwoon nog bij me ouders en dat zal nog een poosje zo blijven.

Xx.Nadine

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 22:14

hoi Nadine,

welkom hier! Je verhaal loopt in grote lijnen samen met dat van mij.. weet hoe je je voelt!
Nu je net veel steun nodig hebt, is die er niet voor jou.
Gaat hij zich volledig tussenuit trekken??
Je bent nog erg jong dus dat maakt het er niet makkelijker op denk ik.
Goed dat je thuis woont en je ouders achter je staan, want dat heb je echt wel nodig!
Zie je het zelf allemaal wat zitten?
Veel succes en probeer wat te genieten van je zwangerschap en kindje.
Het feit dat je er alleen voor staat, versterkt de band wel met je kindje..

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 12:14

hallo méline,

ja, verlof is al een tijd om maar vind het niet erg, want ik weet anders niet goed wat doen zo dagen thuiszitten zou fijner zijn met een partner erbij maar ik voel me vaak eenzaam. robbe is nog te klein en hij slaapt nog veel dus ik kan nog niet zo veel met hem doen. dat zal wel veranderen als ie wat groter is. dan kan ik met hem naar speeltuinen gaan enzo...

hallo nadine,

welkom hier en proficiat met je zwangerschap. hou je sterk en weet dat je er niet alleen voor staat. bah, ik word er zo misselijk van als ik die verhalen lees over mannen die hun zwangere vriendin in de steek laten. 't moest hun eens overkomen. maar loontje komt om zijn boontje.

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 12:42

ik wil nog eens een oproep doen aan alle alleenstaande moeders in spe om eens af te spreken en raad te geven want ik weet waarvoor jullie staan en dat het niet gemakkelijk is en om ervaringen uit te wisselen dus als er iemand is. weet dat je er niet alleen voor staat en aan 1 kant doet het goed te weten dat ik niet alleen ben. soms voel ik me zo alleen op de wereld en onbegrepen want het was mijn bedoeling niet dat het zo gelopen is.
dus als er iemand is die wil praten op robbe07@live.be

groetjes,

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 14:18

Hey Dorientje;
Begrijp je! alleen heb je niks aan je verlof he... Binnenkort is je zoontje groter en kanje er overal met naartoe trekken :)
Dan kunnen we, als we allemaal bevallen zijn, same naar een speeltuin ofzo met de kindjes :)
afspreken zie ik wel zitten; maar niet op dit moment.. Ben op mijn laatste benen aant lopen dus...Na de bevalling zie ik dat volledig zitten
xxx

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 14:42

hallo méline,

inderdaad is het nu wel moeilijk voor je om af te spreken, maar dat geeft ook niet. je moet maar goed rusten hé.
vanwaar was je ook alweer eigenlijk?
ik heb vandaag een dagje vrij.
hoe voel je je op 't moment?

groetjes,

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 19:04

Van tielt-winge :-)
Ja moet veel rusten en volledig plat liggen eigenlijk! Voor de moment heel zwaar meid! Het gaat op en af maar gisteren weer eens goed last van harde buiken en weeen. Sebiet naar echo; ben benieuwd. Zal mijn valieske maar vanaf nu meenemen. Vorige 2 keren ben ik ook kunnen blijven...
1 keer longrijping en 1 keer voor contracties en omdat mijn bmh maar bleef verkorten. Nu was het stabiel gebleven door de platte rust.. Maar na gisteren begin ik weer te twijfelen..
En hoe ist met u?? En hoe zit het met je ex? nog steeds geen verandering?
xxx

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 23:44

hoi méline,

begint wel zwaar te wegen nu zeker?
ik weet ook nog goed die harde buiken in mijn laatste maand en mijn buik pppfff...ik voelde me juist een ballon. bij jou is dat dan nog dubbel zo zwaar.

ja, die ex van mij laat hem maar voor wat ie is. hij is het niet waard dat ik om hem treur. hij heeft zijn beslissing genomen en 't gaat hem goed. 't liefste zou ik hem nooit meer zien, dan kon ik dat hoofdstuk volledig afsluiten. maar dat gaat dus niet met ons zoontje.
ergens hoop ik dat hij zijn verdiende loon nog krijgt. waar kan ik hem het meeste mee raken?
en ZIJ daar ben ik al helemaal niet over te spreken. hij zegt dat ik het moet accepteren dat zij nu samen zijn, maar dat zal ik NOOIT.

hou je goed.

hoe was de echo?

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 00:16

goh, das zeer ambetant dat je hem nog moet blijven zien omwille van je zoontje!! en zeker dat je je kind moet achterlaten bij hem en HAAR!
Vooral dat het bij haar is!! ik zou het ook zeer moeilijk hebben om ze later bij hem te gaan moeten afzetten als daar een ander zit waarje niet van moet weten. Zij zorgt ten slotte mee voor je kind en das het moeilijkste vind ik. Zij zal nooit niet goed genoeg zijn! Had je nu alles op papier gezet? want dat herinner ik maar half meer!

Echo is wel goed geweest: allebei nog steeds met hoofdje naar beneden; 1tje is al een stuk ingedaald en ligt vrij laag. Heb nog maar 9mm en een klein beetje opening. Dat verklaart dus de last en pijn van gisteren.. Moet nu elke week op controle komen.
Ze wegen al 1kg740 en gaan gelijk op! het kort dus echt af nu!!
Ga nog 2 a 3 weken volhouden en dan mag het van mij komen zenne.. Dan moeten ze nog wel effe in de couveuse maar heb dar volledig vertrouwen in.

xxx

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 23:11

hey méline,

inderdaad heb ik het er moeilijk mee dat ie naar hem een HAAR moet. ze heeft mijn vriend al afgepakt en nu ben ik bang dat ze mijn zoontje ook nog afpakt en lieve woordjes tegen hem zegt en hem knuffelt enzo... maar als ik ooit te weten kom dat mijn zoon mama zou zeggen tegen HAAR dan is het kot te klein! dan krijgt ze met mij te doen!
soms denk ik, waarom heb ik het allemaal voor mijn ogen laten gebeuren en waarom heb ik niet meer moeite gedaan toen ik wist dat zij iets hadden, maar dan denk ik och het kwaad is toch al geschiet en weet je, ze mag hem hebben... er viel toch niet met hem samen te leven: drinken, veel roken, op café zitten, ...
dus mijn partner afpakken, tot daar toe maar mijn zoon! NOOIT!
ik haat haar uit de grond van mijn hart.
ja, we hebben een voorlopige regeling getroffen en dat lukt dus tot hiertoe heel goed.
zij heeft bang dat we ooit terug samen zouden komen en ik ga haar geen seconde gerust laten zijn, want ze had hem maar niet moeten afpakken dus over een paar jaar dan is zij al de 40 gepasseerd en ik moet dan nog 30 worden en ik heb nog alle troeven in handen.
ik zit met enorme wraakgevoelens tenopzichte van haar! ze heeft mijn droom kapot gemaakt. ik droomde van een gezin met een huis een tuin en een hond en nu zit ik hier alleen, op een klein appartementje met niet eens een buiten en ik moet elke maand de eindjes aan elkaar knopen... waar heb ik dat aan verdiend?
maar al bij al gaat het goed. ik probeer me zoveel mogelijk op mijn werk te concentreren en op mijn zoontje. maar als ik die zou kwijtgeraken dan heb ik niemand meer en dan weet ik niet hoe ik dat zou overleven.
allé, hou het nog wat vol hé

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 13:36
Melissa

Online Status
Dag dames..

Ik ben ook een alleenstaande moeder..
Ik ben 20 jaar en ben de eerste keer zwanger..
We hadden een relatie van 4 jaar en nu is alles slecht aant gaan..
This wel gedaan maar hij wilt mij niet loslaten..
Hij zegt k kan nie met jouw maar ook nie zonder jouw..
Pfff k weet het ook nie meer

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 19:54

hallo melissa,

zal voor jou ook moeilijk zijn, zeker nu. je weet niet goed wat je ermee moet. hoe komt het dat het gedaan is?
ik zie dat je ook niet zo heel lang meer moet.
hou je goed.

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 23:33

hey Melissa,

Wat naar om dat te horen! je bent ook nog zo jong en al ver op je einde aant gaan zie ik Dat het dan allemaal juist nu moet slecht gaan Hoe vlot het ondertussen? Zijn jullie nog samen?
Veel sterkte!!
groetjes

[Laatst gewijzigd door Méline - 20/07/2008 @ 23:34] - Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 12:03

hallo iedereen

het is ff geleden dat ik nog hier geweest ben, maar heb het druk druk druk gehad. alle voorbereidingen zijn bijna klaar. gelukkig dat ik hulp krijg van m'n ouders.

Als toekomstige alleenstaande mama is het niet gemakkelijk,emotioneel zeker niet. Mis het toch wel iemand aan m'n zijde,maar heb er geen spijt van dat ik van m'n ex af ben. de laatste tijd valt die mij erg lastig en doet die heel vervelend. hij denkt dat hij vanal van mij kan eisen,maar dan is hij aan het verkeerde adres.

De nieuwe meiden wil ik hier heel welkom heten

groetjes
geneviève &

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 14:45

wee hoe je je voelt!! ergens mis je de affectie en een steun maar langs de andere kant.. blijf maar ver weg! zo is dat bij mij!
Vrouwen zijn het sterke geslacht! goh, wat wij allemaal doorstaan en in zo'n toestand nog wel! Chapeau voor ons!!!!

xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]