< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Oost-Vlaandertjes

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/03/2008 @ 16:17
Jomie

Online Status
Als bijna-Oost-Vlaandertje wou ik eens vragen wie er hier nog allemaal van de streek is.

Wij verhuizen in de zomer naar omgeving Aalst.

Verder wou ik vragen of er iemand ervaring heeft met de gynae's uit Aalst (vooral ASZ Aalst leek me interessant).

Alle tips zijn welkom,

xxx

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 19:09
wittockske

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Jomie,

Ben niet van Aalst en ben ook nog geen mama.. Maar, ik ben wel van Oost-Vlaanderen. Ben je aan het proberen om zwanger te geraken?

Groetjes

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 21:27
Jomie

Ik ben ook nog geen mama, hoor ;-)
ja, we proberen zwanger te geraken
Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 21:48
Heidikarel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,
Ik ben van Geraardsbergen, niet zo ver van Aalst. Ik heb wel geen ervaring met het ziekenhuis van Aalst. Ik ga altijd hier in Geraardsbergen. Veel succes met het zwanger worden!
Groetjes

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 19:22
Annemie

Online Status
Hey,

Ik ben van Ninove en beval binnen dikke maand in OLV van Aalst.
Heb daar gyn. Meganck. Ben er erg tevreden over. Ze is correct, misschien soms een beetje afstandelijk maar steeds geeft ze alle info die je vaargt/nodig is.

Als je dat kan helpen.

Nog veel succes

Vermoedelijke bevalling op 19/04/2008.
Al 51 weken en 1 dag zwanger (128.21% ver), nog 11 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:29

Online Status Stuur bericht
Megank moet je inderdaad gewoon zijn, anders kan ze heel bot overkomen ;)

Ik woon in Geraardsbergen en ga naar de gyn in het ziekenhuis van Geraardsbergen waar ik heel tevreden van ben :)

Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 14:21
Astrid

Ik woon in Ninove en ben al twee keer begeleid door Karin Deblaere. Wij zijn zeer tevreden over haar omdat zij echt alles onthoudt wat voor ons ook belangrijk is (na twee jaar vroeg ze hoe het met onze verbouwingen zat). Ze is echt begaan met ons en heeft ons superbegeleid ondanks het feit dat we twee maal thuis bevallen zijn met een vroedvrouw (waarmee de communicatie ook zeer vlot verliep). Karin Deblaere is verbonden aan het ASZ van Aalst.
Link naar deze reactie
01/06/2008 @ 14:24

Aan de mama's uit Ninove en omstreken wil ik meteen ook nog eens voorstellen om deel te nemen aan het Mammacafé dat voorlopig enkel in Gooik plaatsvindt, maar als het succes heeft zeker zal uitgebreid worden naar Ninove, Geraardsbergen en omstreken.Heb je ook zin in een ongedwongen babbel met mama's uit de buurt, kom dan zeker een kijkje nemen (voorlopig) op woensdagvoormiddag van 9u30-11u30 in de Koornmolen te Gooik!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]