[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/03/2008 @ 17:03 Kat | Hey, Misschien kan iemand me helpen. Mijn 14 jarige stiefdochter lag gisterenavond in het ziekenhuis. We hebben bezoekrecht, haar moeder heeft hoederecht. Haar moeder heeft niet eens gebeld naar de papa om dit te vermelden. We hebben vanochtend op onze gsms gezien dat onze dochter een bericht gestuurd heeft toen haar ma weg van de ziekenhuis was. Hebben we geen recht om te weten als ze in de ziekenhuis ligt??? Heeft iemand hier ervaring mee, Bedankt, kat |
| 14/03/2008 @ 13:13 anoniem | wij hebben destijds maar met zeer veel moeite de gegevens van de kinderarts van mijn stiefzoontje kunnen vastkrijgen. Hij was ziek en zijn mama wild eerst de gegevens niet doorgeven. Pas wanneer mijn man dreigde met de advocaat in te lichten, ontving hij de nodige gegevens. Ik zou het in geen geval zo laten. Tegenwoordig spreekt men van gedeeld ouderschap. het kan dan wel zijn dat jullie tijd met haar minder is in kwantiteit, maar de verantwoordelijkheid, plichten en rechten zouden net dezelfde moeten zijn (is bij ons in praktijk ook helemaal niet het geval, hoor). Het allerminste is toch wel communicatie ter goedwil van het kind... Zeer triest dat dergelijke situaties zo vaak voorkomen. bewijst enkel hoeveel dergerlijke ouders écht met hun kind inzitten, jammergenoeg. |
[Reageer]

stiefdochter lag in ziekenhuis, we wisten er niks van