< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's uit Bassevelde en omstreken

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's uit Bassevelde en omstreken
14/05/2008 @ 10:30
Patje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
gmorgeu
terug van de gyne... moet maandag 2juni binnen voor een preventieve ingreep
ze zullen de viruscellen op mijn baarmoederhals wegnemen
omdat ze een wiek en blaassonde moeten steken (is gelukkig onder volledige verdoving) zal ik een nachtje moeten blijven
de rest van de week moet ik thuisblijven natuurlijk en rusten

de gyne kon mij echter niet verzekeren dat t volledig weg zou zijn maar heeft er goede hoop in dat mijn lichaam de rest zal doen
daarna elke 3mnd op controle en van zodra ik een negatieve test heb moet ik dan het vaccin laten zetten zodat ik toch beter beschermd ben
(want blijkbaar blijf je er dan wel gevoelig voor)

vrees dat t pijnlijk zal worden maar allez heb er wel goed oog in... hopelijk ben ik er dan vanaf hé
alleen om t praktisch met de kindjes te regelen enzo zal nog effe puzzelen worden vrees ik

nathalie, nee phebe vertelt echt niks over school
als ik vraag met wie ze gespeeld heeft zegt ze 'euhm met juf annie'
deze morgen voor t eerst niet geweend maar ze zei wel constant 'mama komt mij straks halen hé, ik moet niet wenen want mama komt straks terug'

anouk, ken niet zoveel van die medische mallemolen maar hopelijk ben je er goed mee geholpen!
ik heb ook wel effe die bolletjes moeten opsteken bij onze warre omdat het niet goed ingenesteld zat dus blijkbaar komt dat wel meer voor...
veel succes

tot later,
Pat

[Laatst gewijzigd door Patje - 14/05/2008 @ 10:36] - Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 10:57

Hey Patje,

Zal wel schrikken geweest zijn. Maar gelukkig is het maar een kleine ingreep he. Een wiek, daar weet ik niets van, maar een blaassonde heb ik bij de keizersnede ook gehad, en dat deed echt geen pijn. Ik heb daar erg weinig last van gehad.

Wat de opvang betreft, ge weet dat ge altijd op mij beroep moogt doen he.
In de week dat ge thuis zijt wil ik Phebe ook altijd oppikken en afzetten. Ik moet er toch zo goed als passeren.
Ge laat het maar weten he.

Voor de rest vertelt Arne ook niet zo veel hoor. Als ik vraag wat hij gedaan heeft zegt hij: veel gespeeld. En als ik dan vraag waarmee zegt hij altijd: met de auto's.

Wat vond je van het moederdaggeschenkje? Leuk he!! Heeft Phebe haar versje opgezegd? Arne wou niet. Maar hij zat eens op de wc en dan was hij het aan het opzeggen. Als ik dan liet merken dat ik het gehoord had, dan stopte hij direct.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 11:05
Patje

hey, ja ons moederdaggeschenkje was super
twas de eerste keer dat ze iets gemaakt had, bij de OM deden ze dat niet

phebe was de vorige weken wel hele tijd aan t zeggen van 'hiep hiep hoeraaaa' maar ik dacht dat t was omdat er n kindje verjaart was het gedichtje kende ze voor de rest niet maar ze was enorm fier dat ze de cadeau'tjes aan mij mocht geven
die kusjes hadden ze met lippestift mogen doen, dus dat was haar favoriet

mercikes, ik laat missch wel iets weken voor die week
decleer zei dat de ingreep niet veel inhoudt maar omdat t zacht weefsel is, blijft t lang bloeden dus zal wel pijnlijk zijn dan...

grtz,
Pat

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 17:09

Grrr, komt Arne toch wel weer thuis met krabben in zijn nek zeker...
Ik heb de juf deze middag niet kunnen aanspreken, maar ik ga het morgen zeker doen hoor. Dat kan toch niet meer zijn he.
Volgens Arne terug van Nathan, maar ik weet natuurlijk niet of dat wel klopt.
Arne loopt hier al heel de namiddag rond van Nathan mag dat niet doen, en Nathan is stout, en de juf zal zeker wel boos zijn....
Straks wil hij hierdoor niet meer naar school, en het gaat nu zo goed.

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 15:46
Patje

en nathalie, de juf kunnen spreken?
raar hé die krabben...

hier niet veel nieuws,
tot later,
Pat

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 16:11

Ja, blijkbaar is het inderdaad van Nathan. Das dat negertje van blijleven. Volgens de juf wil Nathan te lief zijn. Arne constant vastpakken en zo. Arne vindt dat niet leuk en gaat dan weg, of draait hem om, en dan wordt Nathan dus kwaad.
Ze ging het wat extra in het oog houden.
Maar vanmiddag ging ik hem halen en nu had hij een krab in zijn gezicht.
Juf kwam bij mij en zei dat ze het bijna niet durfde zeggen, maar dat het terug van Nathan was. Ze had het zien gebeuren, maar was te laat. Arne had echt niets verkeerd gedaan.
Nathan was dan blijkbaar gestraft geweest.
Ik hoop echt dat dat niet blijft duren hoor, want leuk is anders.

Voor de rest ook hier weinig nieuws.

Hoe was het met Phebe vanmorgen? Arne zei dat Phebe een beetje verdrietig was en dat hij haar een kusje gegeven had. "Maar ze was nog altijd verdrietig he mama" zei hij. Hij heeft er blijkbaar mee te doen.

Oh ja, ik heb wat nieuwe foto's op mijn profiel gezet.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]